Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=глобальна фінансова криза<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
9
Показані документи
с 1 за 9
>
1.
Козюк В. Експансія кредиту в системі макрофінансових дисбалансів/В. Козюк // Фінанси України. -К., 2010,N № 1.-С.54-65
>
2.
Стукало Н. В. Особливості глобальної фінансової кризи для країн організації Чорноморського економічного співробітництва/Н. Стукало // Фінанси України. -К., 2010,N № 5.-С.13-22
>
3.
Богдан Т.
Глобальна фінансова криза
та виклики для економічної політики в посткризовий період/Т. Богдан // Фінанси України. -К., 2010,N № 6.-С.3-14
>
4.
Арсеєнко А. Демістифікація "нової економіки" і проблема безробіття у США та Євросоюзі за умов глобальної кризи/Анатолій Арсеєнко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Інститут соціології НАН, 2010,N № 2.-С.28-48
>
5.
Арсеєнко Анатолій Глобалізація як вона є на порозі ХХІ століття/Анатолій Арсеєнко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Інститут соціології НАН, 2010,N № 4.-С.114-137
>
6.
Арсеєнко А. Що таке неолібералізм у контексті сучасної "економікс" та економіки/А. Арсеєнко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Інститут соціології НАН, 2011,N № 2.-С.78-106
>
7.
Єщенко П. Неошумпетеріанська парадигма інноваційного господарювання як імператив розвитку України/П. Єщенко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Інститут соціології НАН, 2012,N № 1.-С.43-61
>
8.
Малюк А. Теоретико-методологические проблемы исследования современного глобального кризиса/А. Малюк // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Інститут соціології НАН, 2012,N № 4.-С.22-50
>
9.
Малюк А. Формування довготривалої історичної кон'юнктури сучасної глобальної кризи/А. Малюк // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Інститут соціології НАН, 2013,N № 1.-С.27-45
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)