Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=державний маркетинг<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
>
1.
Акімов Дмитро Соціальний маркетинг: предмет і основні типи/Дмитро Акімов // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Інститут соціології НАН, 2009,N № 1.-С.186-203
>
2.
Агарков О. А. Концепція соціально-державного маркетингу/О. А. Агарков // Грані. -Д.:Дніпропетровський нац. ун-т, Центр соц.-політ.досліджень, 2009,N № 2.-С.70-74
>
3.
Романенко К. Маркетинг та менеджмент у сфері державних відносин/К. Романенко // Вісник державної служби України. -К., 2010,N № 4.-С.10-14
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)