Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=державний маркетинг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Акімов Дмитро Соціальний маркетинг: предмет і основні типи/Дмитро Акімов // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Інститут соціології НАН, 2009,N № 1.-С.186-203
2.

Агарков О. А. Концепція соціально-державного маркетингу/О. А. Агарков // Грані. -Д.:Дніпропетровський нац. ун-т, Центр соц.-політ.досліджень, 2009,N № 2.-С.70-74
3.

Романенко К. Маркетинг та менеджмент у сфері державних відносин/К. Романенко // Вісник державної служби України. -К., 2010,N № 4.-С.10-14
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)