Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=деятельностный подход в обучении<.>
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сухарніков Ю. В.
Назва : Сутнісні розбіжності діяльнісного й компетентнісного підходів до стандартизації оівіти в Україні
Місце публікування : Педагогіка і психологія: Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 2. - С. 32-42 (Шифр П25/2009/2)
Примітки : Бібліографія : С.41-42 : 8 назв
УДК : 378
ББК : 74.58
Предметні рубрики: Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Географіч. рубрики: Україна
Анотація: Вивчаються проблеми адаптації системи вищої освіти України до вимог Європейського простору освіти в рамках Лісабонської стратегії за умов збереження здобутків вітчизняної системи освіти та психолого-педагогічної науки. Докладно роздивляються психологі чні засади діяльнісного підходу в навчанні та можливості його застосування в межах компетентнісного підходу.
Примірники :ЧЗНЛ(1)
Вільні : ЧЗНЛ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бех І. Д.
Назва : Теоретико-прикладний сенс компетентнісного підходу в педагогіці
Місце публікування : Педагогіка і психологія: Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 2. - С. 26-31 (Шифр П25/2009/2)
Примітки : Бібліографія : С.31 : 4 назви
УДК : 378
ББК : 74.58
Предметні рубрики: Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Анотація: Автор розглядає принципи та сенс компетентнісного підходу ("ключові життєві компетенції"), звертається також до ідей діяльнісного та особистісно орієнтованих підходів.
Примірники :ЧЗНЛ(1)
Вільні : ЧЗНЛ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Зайцева Л. І.
Назва : Цілісна пояснювально-перетворювальна стратегія в навчальному процесі
Місце публікування : Педагогіка і психологія: Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - К.: АПН України, 2010. - № 1. - С. 27-37
Примітки : Бібліографія : С.37 : 6 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК : 371.3
ББК : 74.202
Предметні рубрики: Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Анотація: Представлено нову стратегію навчання - пояснювально-перетворювальну, яка базується на синтезі трьох підходів: діяльнісного, компетентнісного та інтегрованого. Метою діяльнісного підходу є формування наукового знання; компетентнісного - розв'язування п редметно-перетворювальних практичних задач; інтегрованого - формування цілісного уявлення про об'єкт вивчення на основі діяльностей, породжених усіма його властивостями. Синтез цих підходів є оптімальною суб'єктною основою для розвитку цінної за своєю суспільною значущістю творчої особистості.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Богосвятська А. І. (кандидат філологічних наук; доцент; член-кореспондент НАНО; Львів)
Назва : Комунікативно-діяльнісний підхід у викладанні літератури
Місце публікування : Зарубіжна література в школах України. - К., 2014. - № 6. - С. 18-23
Примітки : Література : С.23 : 15 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 821.(4)09
ББК : 83.3(4)
Предметні рубрики: Літературознавство
Литературоведение
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): деятельностный подход в обучении--діяльнісний підхід в навчанні--коммуникативно-деятельностный подход--коммуникативный метод обучения--комунікативний метод навчання--комунікативно-діяльнісний підхід--литературное образование--літературна освіта--методи навчання--методика викладання зарубіжної літератури--методика викладання літератури--методика преподавания зарубежной литературы--методика преподавания литературы--методы обучения--підходи у навчанні--подходы в обучении--шкільна літературна освіта--школьное литературное образование
Анотація: Про методологічні засади комунікативно-діяльнісного підходу у викладанні літератури.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сергієнко, Антоніна (кандидат педагогічних наук: завідувач кафедри Дніпропетровського ОІППО)
Назва : Реалізація комунікативного та діяльнісного підходів до навчання на уроках української літератури
Місце публікування : Українська література в загальноосвітній школі: Науково-методичний журнал. - К.: Інститут педагогіки АПН України, 2014. - № 5. - С. 20-24
Примітки : Література : С.24 : 13 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 821.121.2
ББК : 83.3(4Укр)
Предметні рубрики: Літературознавство
Литературоведение
Анотація: Розглядаються шляхи реалізації інноваційних підходів до викладання української літератури, пропонуються методи організації групової навчальної діяльності школярів на уроках літератури.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.04(4 Укр)
Назва : Коцепція суспільствознавчонї освіти : Проект
Колективи : UA.Інститут педагогіки НАПН України
Місце публікування : Історія в школі: науково-методичний журнал для вчителів. - Київ: "Етносфера", 2014. - № 6-7. - С. 1-9
Примітки : В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 74.04(4 Укр)
Предметні рубрики: Організація освіти в Україні
Организация образования в Украине
Географіч. рубрики: Україна
Украина
Анотація: Проект Концепції суспільствознавчої освіти, запропонований інститутом педагогіки НАПН України.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кизенко, Василь (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник; провідний науковий співробітник лабораторії дидактики Інституту педагогіки НАПН України), Трубачова, Дар'я
Назва : Реалізація діяльнісного підходу в навчанні студентів-філологів з різним рівнем коммунікативних здібностей
Місце публікування : Рідна школа: щомісячний науково-педагогічний журнал/ Орган Міністерства освіти і науки України. - Київ, 2014. - № 11. - С. 42-46
Примітки : Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 371
ББК : 74р
Предметні рубрики: Освіта. Педагогіка
Педагогічна освіта
Образование. Педагогика
Педагогическое образование
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вища професійна освіта--высшее профессиональное образование--студенти-філологи--студенты-филологи--навчання студентів-філологів--обучение студентов-филологов--діяльнісний підхід в навчанні--деятельностный подход в обучении--комунікативна діяльність--коммуникативная деятельность--способи комунікативної діяльності--способы коммуникативной деятельности--диференційоване навчання--дифференцированное обучение--рівні комунікативних здібностей--уровни коммуникативных способностей--творчий рівень--творческий уровень--продуктивний рівень--продуктивный уровень--достатній рівень--достаточный уровень--приклади комунікативних завдань--примеры коммуникативных занятий--майбутні вчителі іноземної мови--будущие учителя иностранных языков--проектувальні способи комунікативної діяльності--способы проектирования в коммуникативной деятельности--розподіл студентів за типологічними групами--распределение студентов по типологическим группам--власна комунікативна активність--собственная коммуникативная активность
Анотація: Розглядається проблема реалізації діяльнісного підходу в навчанні студентів-філологів, розкриваються можливості організації учіння майбутніх учителів іноземної мови на основі оволодіння комунікативними методами з урахуванням рівня розвитку їхніх комунікативних здібностей.
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.268.3
Автор(и) : Богосвятська, Анна-Марія (кандидат філологічних наук; доцент Львівського обласного інтитуту післядипломної педагогічної освіти)
Назва : Педагогічний інструментарій учителя зарубіжної літератури
Місце публікування : Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - Київ: Антросвіт, 2016. - № 9. - С. 2-10
Примітки : Бібліогр.: с. 10. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 74.268.3
Предметні рубрики: Методика викладання зарубіжної літератури
Методика преподавания зарубежной литературы
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): викладання світової літератури--преподавание мировой литературы--викладаня зарубіжної літератури--преподавание зарубежной литературы--педагогічний інструментарій--педагогический инструментарий--особистісні якості педагога--личностные качества педагога--образ учителя--культура речи--культура мови--мовленя вчителя--речь учителя--мовна техніка--речевая техника--звучність мовлення--звучность речи--темп мовлення--темп речи--висота тону--высота тона--тембр--дикція--дикция--виховання інтересу до читання у школярів--воспитание интереса к чтению у школьников--технологічна карта уроку--технологическая карта урока--сприйняття інформації--восприятие информации--обробка та збереження інформації--обработка и сохранение информации--передача інформації--передача информации--складові технологічної карти уроку--составные технологической карты урока--особистісно орієнтований підхід у навчанні--личностно ориентированный подход в обучении--компетентнісний підхід у навчанні--компетентностный подход в обучении--діяльнісний підхід у навчанні--деятельностный подход в обучении--ікт--икт--інформаційно-комунікаційні техноллогії--информационно-комуникационные технологии--мультимедійні засоби навчання--мультимедийные средства обучения--інтерактивні технології навчання--интерактивные технологии обучения--буклети--буклеты--буктрейлери--буктрейлеры--веб-квести--веб-квесты--відеоскрайбінг--видеоскрайбинг--віртуальні екскурсії--виртуальные экскурсии--колажі--коллажи--мотиватори--мотиваторы--плейкасти--плейкасты--портфоліо героїв--портфолио героев--слайд-презентації--слайд-презентации--стрічки часу--ленты времени--читацькі блоги--читательские блоги--інноваційні технології навчання--инновационные технологии обучения--педагогічні технології--педагогические технологии--педагогічні методи--педагогические методы--педагогічні прийоми--педагогические приемы--групи педагогічних методів--группы педагогических методов--інформаційні методи навчання--информационные методы обучения--операційні методи навчання--операционные методы обучения--пошукові методи навчання--поисковые методы обучения--методи самостійного навчання--методы самостоятельного обучения--методи і прийоми актуалізації суб'єктивного досвіду учнів--методы и приемы актуализации субъективного опыта учеников--динамічний "пейсмейкерний" механізм--динамический "пейсмейкерный" механизм--мозкові хвилі--мозговые волны--види мозкових хвиль--виды мозговых волн--бета-ритми--бета-ритмы--альфа-ритми--альфа-ритмы--тета-ритми--тета-ритмы--дельта-ритми--дельта-ритмы--гама-ритми--гамма-ритмы--психіка людини--психика человека
Анотація: Огляд усіх можливих інструментів, методів та прийомів педагогічного впливу, доступний учителеві на уроках та у позакласній виховній роботі.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Всес_літ_та_культ_2016_9\1.pdf
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)