Пошуковий запит: <.>K=дитиноцентризм<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10 |
>1.
| Сухомлинська О. Педагогічний дискурс ХІХ ст. - диференціація й інтеграція ідей/О. Сухомлинська // Шлях освіти:К., 2009,N № 4.-С.31 - 41
|
>2.
| Рапіна Л. Педагогічні читання на Черкащині:: В.О.Сухомлинський і О.А.Захаренко/Л. Рапіна // Шлях освіти:К., 2010,N № 2.-С.47-48
|
>3.
| Марченко Н. Принципи гуманізації і гуманітаризації освіти у наукових пошуках А. Г. Погрібного та їх розвиток у працях українських учених/Н. Марченко // Вища освіта України. -Київ:Педагогічна преса, 2014,N № 1.-С.106-111
|
>4.
| Проскура О. Життя, віддане дітям: Януш Корчак/О. Проскура // Дошкільне виховання, 2015,N № 10.-С.6-9
|
>5.
| Жадленко І. Дошкільне дитинство крізь призму педагогічних концепцій/І. Жадленко // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. -Харків, 2016,N № 2.-С.118-124
|
>6.
| Лохвицька Л. Дошкільна освіта Фінляндії: погляд зсередини/Л. Лохвицька // Дошкільне виховання, 2017,N № 6.-С.13-15
|
>7.
| Кремень В. Утвердження особистості людини, суспільне єднання й патріотизм - ціннісні орієнтири сучасного глобалізованого світу/В. Кремень // Рідна школа. -К:ПП "Видавництво "Рідна школа", 2017,N № 5/6.-С.3-6
|
>8.
| Савченко О. Аксіологічні смисли літературної спадщини Василя Сухомлинського: філософія для дітей/О. Савченко // Рідна школа. -К:ПП "Видавництво "Рідна школа", 2017,N № 9/10.-С.44-48
|
>9.
| Дроздовський Д. Читацькоцентрична чи текстоцентрична парадигма вивчення літератури в школі/Д. Дроздовський // Всесвітня література в школах України. -Київ:Видавництво Педагогічна преса, 2018,N № 1.-С.10-13
|
>10.
| Дзьомба Н. Права дитини та обов’язки журналіста: юридичне підґрунтя моральних норм журналістики про дітей/Н. Дзьомба // Вісник. -Львів, 2019. т.Вип. 3. Журналістські науки.-С.110-121
|
|