Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=доставка останньої милі<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 339.188.22
Автор(и) : Горбенко, Олександра Вікторівна (кандидат економічних наук; доцент; доцент кафедри транспортного права та логістики), Карпенко, Олена Анатоліївна
Назва : Вплив електронної торгівлі на розвиток логістики «останньої милі» в Україні
Місце публікування : Регіональна економіка: науково-практичний журнал. - Львів: "Регіональна економіка", 2017. - № 3. - С. 123-132: ил. - ISSN 1562-0905. - ISSN 1562-0905
Примітки : Бібліогр.: с. 131
УДК : 339.188.22
Предметні рубрики: Економіка торгівлі
Экономика торговли
Географіч. рубрики: Україна
Украина
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): електронна комерція--електронна торгівля--кур'єрська доставка--доставка останньої милі--доставка першої милі--торгові майданчики--логістика--регіони україни--электронная коммерция--электронная торговля--курьерская доставка--доставка последней мили--доставка первой мили--торговые площадки--логистика--регионы украины
Анотація: Проведено аналіз стану та тенденцій розвитку ринку електронної торгівлі в Україні, а також аналіз роздрібної торгівлі в Україні, у тому числі продажів через Інтернет. Наразі ритейл складає 1З,9%у структурі ВВП, що в два рази перевищує місткість логістичного ринку. Окрім цього, прогноз темпів зростання продажів по каналах збуту - традиційний роздріб vs інтернет-торгівля - веде до збільшення останнього в загальній структурі продажів. Уточнено популярні серед споживачів майданчики для електронної торгівлі в Україні в розрізі категорій товарів, частоти замовлень, способів доставки. Питання доставки стає ще актуальнішим саме із зростанням електронної торгівлі. Разом з нею ростуть поштові і кур'єрські послуги, за останні п'ять років обіг по поштових і кур'єрських послугах у м. Києві зріс з 38% до 51% від структури загального обігу по Україні. Отже, на підставі проведеного аналізу сформульовано оцінку ринку логістики останньої милі, надано висновки щодо перспектив розвитку ринку електронної торгівлі і логістики останньої милі в Україні. Зазначено, що пріоритетними напрямами є врегулювання законодавчих питань інтернет-торгівлі, перехід на альтернативні «зелені» джерела доставки і подапьша синхронізація автоматизованих систем прогнозування продажів, особливо у трансграничній торгівлі.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)