Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=заочная форма обучения<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Пономаренко, Володимир (ректор Харківського національного економічного університету; доктор економічних наук; професор; академік Академії економічних наук; заслужений діяч науки і техніки України)
Назва : Підвищення якості підготовки фахівців в університеті
Місце публікування : Вища школа: науково-практичне видання. - К.: Видавицтво: Товариство "Знання" Україна КОО, 2010. - № 10. - С. 7-24: табл., рис. (Шифр В17/2010/10)
УДК : 378
ББК : 74.58
Предметні рубрики: Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Анотація: Розглядається проблема формування професійних компетенцій як одна з найбільш важливих у побудові та організації навчального процесу. Висвітлюється об'єктивна необхідність створення персональних навчальних систем на базі дистанційних технологій та детально розглядається механізм їх впровадження у ВНЗ на прикладі ХНЕУ.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74
Автор(и) : Говоруха В.Б. (кандидат фізико- математичних наук), Лебідь О.Ю., Роговенко В.В.
Назва : Деякі питання впровадження e-learning платформ у навчальному процесі
Місце публікування : Вісник Академії митної служби України. Серія: "Технічні науки": науковий журнал/ Гол.ред. Б.І. Мороз. - Дніпропетровськ: АМСУ, 2011. - № 2. - С. 110-114
Примітки : Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 74
Предметні рубрики: Освітні технології
Образовательная технологии
Анотація: Визначено перелік елементів системи управління та підтримки навчання за допомогою e-learning платформи Moodle у навчальному процесі, запропоновано основні положення щодо її впровадження та використання. Досліджено основні аспекти під час оцінки інтерфейсу системи та ефективного сприйняття інформації користувачем.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)