Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=компетентностное обучение<.>
Загальна кількість знайдених документів : 95
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Шуляр Василь (кандидат педагогічних наук; заслужений учитель України; Миколаїв)
Назва : Компендіум понять у просторі методики викладання літераури на компетентністній основі
Місце публікування : Українська література в загальноосвітній школі: Науково-методичний журнал. - К.: Інститут педагогіки АПН України, 2009. - № 4. - С. 48
Примітки : В обл. библиотеке
УДК : 372.8
ББК : 74.26
Предметні рубрики: Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Анотація: Розглянуто поняття "синергетика" (синергетично-філософська парадигма) в системі літературної освіти.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Борисова Любов (старший викладач кафедри української мови та методики навчання)
Назва : Вивчення ділових паперів на основі компетентнісного підходу на уроках української мови в загальноосвітніх закладах
Місце публікування : Українська мова і література в школі: Науково-методичний журнал. - К.: Інститут педагогіки АПН України, 2009. - № 3. - С. 2-5
Примітки : В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК : 811.161.2
Предметні рубрики: Мовознавство
Языкознание
Анотація: В статті йдеться про навчання навичкам складання різних типів ділових паперів (протокол, розписка, автобіографія) під час вивчення курсу "Ділова українська мова" в різних класах школи.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Глузман О. В.
Назва : Базові компетентності: сутність та значення в життєвому успіху особистості
Місце публікування : Педагогіка і психологія: Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 2. - С. 51-60 (Шифр П25/2009/2)
Примітки : Бібліографія : С.60 : 6 назв
УДК : 378
ББК : 74.58
Предметні рубрики: Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Анотація: Автор досліджує, як різні міжнародні організації, зокрема Організація європейського співробітництва та розвитку, визначають поняття "компетентність" та "ключові компетентності", яку роль має компетентнісне навчання в системі вищої освіти.
Примірники :ЧЗНЛ(1)
Вільні : ЧЗНЛ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Степко М. Ф.
Назва : Компетентнісний підхід до організації підготовки фахівців, його розуміння і проблеми використання у вищій школі України
Місце публікування : Педагогіка і психологія: Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 2. - С. 42-51 (Шифр П25/2009/2)
Примітки : Бібліографія : С.50-51 : 6 назв
УДК : 378
ББК : 74.58
Предметні рубрики: Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Географіч. рубрики: Україна
Анотація: Автор вивчає проблеми створення національної рамки кваліфікацій для спільного європейського освітнього простору через відмінність української системи освіти від західної, а саме поєднання отримання академічних і професійних кваліфікацій. Розглянуто пе релік ключових компетентностей, що їх пропонує Рада Європи; висвітлено зв'язок між впровадженням компетентнісного підходу та високою якістю освіти; пропонується шукати національний варіант розвитку освіти в межах європейського освітнього простору.
Примірники :ЧЗНЛ(1)
Вільні : ЧЗНЛ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сухарніков Ю. В.
Назва : Сутнісні розбіжності діяльнісного й компетентнісного підходів до стандартизації оівіти в Україні
Місце публікування : Педагогіка і психологія: Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 2. - С. 32-42 (Шифр П25/2009/2)
Примітки : Бібліографія : С.41-42 : 8 назв
УДК : 378
ББК : 74.58
Предметні рубрики: Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Географіч. рубрики: Україна
Анотація: Вивчаються проблеми адаптації системи вищої освіти України до вимог Європейського простору освіти в рамках Лісабонської стратегії за умов збереження здобутків вітчизняної системи освіти та психолого-педагогічної науки. Докладно роздивляються психологі чні засади діяльнісного підходу в навчанні та можливості його застосування в межах компетентнісного підходу.
Примірники :ЧЗНЛ(1)
Вільні : ЧЗНЛ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бех І. Д.
Назва : Теоретико-прикладний сенс компетентнісного підходу в педагогіці
Місце публікування : Педагогіка і психологія: Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 2. - С. 26-31 (Шифр П25/2009/2)
Примітки : Бібліографія : С.31 : 4 назви
УДК : 378
ББК : 74.58
Предметні рубрики: Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Анотація: Автор розглядає принципи та сенс компетентнісного підходу ("ключові життєві компетенції"), звертається також до ідей діяльнісного та особистісно орієнтованих підходів.
Примірники :ЧЗНЛ(1)
Вільні : ЧЗНЛ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Луговий В. І.
Назва : Європейська концепція компетентнісного підходу у вищій школі та проблеми її реалізації в Україні
Місце публікування : Педагогіка і психологія: Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 2. - С. 13-25 (Шифр П25/2009/2)
Примітки : Бібліографія : С.23-25 : 28 назв
УДК : 378
ББК : 74.58
Предметні рубрики: Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Географіч. рубрики: Україна
Анотація: Висвітлюються принципи компетентнісного підходу у Європейському просторі вищої освіти, Європейська система трансферу й накопичення кредитів та можливості реалізації та впровадження цих принципів в Україні. Особливу увагу надано принципам оцінювання з нань та якості освіти.
Примірники :ЧЗНЛ(1)
Вільні : ЧЗНЛ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Шелехова Галина (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник Інституту педагогіки АПН України)
Назва : Особливості розвитку мовлення старшокласників за новою програмою з української мови (академічний рівень)
Місце публікування : Українська мова і література в школі: Науково-методичний журнал. - К.: Інститут педагогіки АПН України, 2009. - № 4. - С. 24-27
Примітки : Бібліографія : С.27 : 11 назв. - В БИБЛИОТЕКЕ ДНУ
УДК : 811.161.2
ББК : 81.411.1
Предметні рубрики: Мовознавство
Языкознание
Анотація: Розкриваються особливості розвитку мовлення старшокласників за новою програмою з української мови, а саме розвиток мовленнєвих і комунікативних компетенцій, комунікативних умінь і навичок.
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Шуляр Василь (кандидат педагогічних наук; доцент; заслужений учитель України)
Назва : Учитель-словесник і учень-читач у просторі сучасного уроку літератури
Місце публікування : Українська мова і література в школі: Науково-методичний журнал. - К.: Інститут педагогіки АПН України, 2009. - № 5. - С. 23-28
Примітки : Бібліографія : С.28 : 7 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК : 821.161.2
Предметні рубрики: Літературознавство
Литературоведение
Анотація: Мета статті - побудувать теоретичну модель співпраці учня-читача й учителя літератури в просторі сучасного уроку літератури на основі компетентнісно-діяльнісної технології навчання.
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Назаренко Л. (м. Миколаїв)
Назва : Формування інформаційної компетенції учнів-читачів : на матеріалі повісті "Кайдашева сім'я" І. Нечуя-Левицького
Місце публікування : Українська мова і література в школі: Науково-методичний журнал. - К.: Інститут педагогіки АПН України, 2009. - № 6. - С. 18-22
Примітки : Бібліографія : С.22 : 5 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК : 821.161.2
Предметні рубрики: Літературознавство
Литературоведение
Анотація: Розкрито зміст поняття "інформаційна компетенція", запропоновано проектну розробку з вивчення повісті І. Нечуя-Левицького у старших класах, під час роботи з якою формується, поміж іншим, інформаційна компетенція учнів.
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)