Пошуковий запит: <.>K=композитори України<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10 |
>1.
| Коляда І. Світоч слова і світоч музики: Микола Лисенко і Тарас Шевченко/І. Коляда // Історія в школі. -Київ:"Етносфера", 2014,N № 3.-С.18-23
|
>2.
| Бабіна М. Пісні літературного походження. "Ще не вмерла України..." Павла Чубинського і Михайла Вербицького- національний гімн нашої держави/М. Бабіна // Дивослово. -Київ, 2015,N № 9.-С.2-5
|
>3.
| Коляда І. Методика вивчення теми "Українська культура другої половини XVIII ст."/І. Коляда, Є. Цимбалюк // Історія в школі. -Київ:"Етносфера", 2016,N № 1.-С.17-29
|
>4.
| Коляда І. Діячі українського національного відродження: історичні портрети. Микола Лисенко: гетьман української музики./І. Коляда // Історія в школі. -Київ, 2016,N № 7-8.-С.13-18
|
>5.
| Коляда І. Діячі українського національного відродження: історичні портрети. Микола Лисенко: гетьман української музики./І. Коляда // Історія в школі. -Киiв:"Етносфера", 2016,N № 11-12.-С.1-4
|
>6.
| Марушкевич Л. Сучасний український патріотизм: який він/Л. Марушкевич // Дивослово. -Київ:ТОВ "редакція журналу "Дивослово", 2017,N № 2.-С.31-33
|
>7.
| Коляда І. Діячі українського національного відродження: історичні портрети. Микола Лисенко: гетьман української музики./І. Коляда // Історія в школі. -Київ, 2017,N № 1-2.-С.13-16
|
>8.
| Коляда І. Діячі українського національного відродження: історичні портрети. Микола Лисенко: гетьман української музики/І. Коляда // Історія в школі. -Київ:Редакція журналу "Історія в школі", 2018,N № 1.-С.1-6
|
>9.
| Коляда І. Діячі українського національного відродження: історичні портрети. Микола Лисенко: гетьман української музики./І. Коляда // Історія в школі. -Київ:Редакція журналу "Історія в школі", 2017,N № 9-10.-С.14-22
|
>10.
| Сбітнєва Л. М. Розвиток музичної культури Полтавщини напочатку ХХ століття/Л. М. Сбітнєва // Збірник наукових праць. -Сєвєродонецьк:Вид-во Східноукр. нац. ун-ту ім. В. Даля, 2020. т.Вип. 2 (95):Духовність особистості: методологія, теорія і практика.-С.191-200
|
|