Пошуковий запит: <.>K=креативная экономика<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 13
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Мацевич І. Креативне суспільство: у пошуках релевантної соціальної теорії/Ірина Мацевич // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Інститут соціології НАН, 2010,N № 2.-С.98-111
|
>2.
| Ревчун Б. Від "креативної економіки до "креативного суспільства""/Б. Ревчун // Економіка України. -К., 2010,N № 11.-С.70-78
|
>3.
| Лошковська Х.С. Генезис креативності як системоутворюючого фактора еволюції суспільства/Х. С. Лошковська // Формування ринкових відносин в Україні. -Київ, 2013,N № 7/8.-С.26-30
|
>4.
| Бобиль В. В. Розвиток альтернативного банкінгу в Україні/В. В. Бобиль // Банківська справа. -Київ, 2013,N № 6.-С.75-81
|
>5.
| Радіонова І. О. Соціологічні концептуалізації постсучасного міста: тенденції та перспективи/І. О. Радіонова // Грані. -Д.:Дніпропетровський нац. ун-т, Центр соц.-політ.досліджень, 2014,N № 5.-С.58-64
|
>6.
| Божидарнік Т. Формування й розвиток креативного менеджменту на підприємстві/Т. Божидарнік, Н. Василик // Економіст. -К, 2015,N № 3.-С.37-39
|
>7.
| Сакало О. Є. Креативний клас як провідна група сучасного суспільства/О. Є. Сакало // Грані. -Д.:Дніпропетровський нац. ун-т, Центр соц.-політ.досліджень, 2015,N № 8.-С.77-80
|
>8.
| Самосір О.Б. Вплив креативної економіки на економічне зростання в Азії/О. Б. Самосір // Актуальні проблеми економіки. -Київ:ВНЗ "Національна академія управління", 2016,N № 11.-С.61-67
|
>9.
| Чайка Г. Управління креативністю як механізм підвищення конкурентоспроможності організації/Г. Чайка // Банківська справа, 2017,N N 3.-С.44-57
|
>10.
| Пастернак О. І. Мікролокальна соціально-орієнтована активність бізнесу як сучасна тенденція розвитку прикордонних регіонів/О. І. Пастернак, Ю. В. Тимчишин-Чемерис // Регіональна економіка. -Львів:"Регіональна економіка", 2017,N № 3.-С.94-99
|
|
|