Пошуковий запит: <.>K=кредитно-модульна система<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 19
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Калюжний Р. Сучасний навчально-методичний посібник за вимогами кредитно-модульної системи/Р. Калюжний // Право України:ТОВ"Видавничий Дім " Ін Юре", 2009,N № 3.-С.184-185
|
>2.
| Артюшина М.В. Проблеми підготовки педагогічних працівників вищої школи України до запровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу/М. В. Артюшина // Проблеми освіти, 2008,N N 57.-С.26-31
|
>3.
| Бондаренко М. Харківський національний університет радіоелектроніки: ми працюємо для майбутнього/М. Бондаренко // Вища школа. -К.:Видавицтво: Товариство "Знання" Україна КОО, 2009,N № 5.-С.3-20
|
>4.
| Жильцов О. Сучасні підходи до проектування навчального процесу в умовах євроінтеграції/О. Жильцов // Вища школа. -К.:Видавицтво: Товариство "Знання" Україна КОО, 2009,N № 11.-С.40-49
|
>5.
| Бендера І. Паспортизація навчальної діяльності студентів в умовах кредитно-модульної системи/І. Бендера // Вища школа. -К.:Видавицтво: Товариство "Знання" Україна КОО, 2009,N № 11.-С.61-78
|
>6.
| Скочиляс-Павлів О. Чи вирішить впровадження Болонського процесу проблему корупції у сфері вищої освіти/О. Скочиляс-Павлів // Підприємництво, господарство, право. -К., 2010,N № 1.-С.29-32
|
>7.
| Михайлова К. Європейські освітні норми у практиці вітчизняних ВНЗ: студентські оцінки перших років упровадження/К. Михайлова, Т. Зверко // Вища школа. -К.:Видавицтво: Товариство "Знання" Україна КОО, 2010,N № 2.-С.34-40
|
>8.
| Шрамко Я. Досвід упровадження кредитно-модульної системи в навчальний процес педагогічного універсітету/Я. Шрамко // Рідна школа. -К.:ПП "Видавництво "Рідна школа", 2010,N № 7/8.-С.8-10
|
>9.
| Прес-служба МОН інформує // Вища школа. -К.:Видавицтво: Товариство "Знання" Україна КОО, 2010,N № 10.-С.3-6
|
>10.
| Кредитно-модульна система: нові аспекти виробничої практики "догляд за хворими"/Т. Хомазюк , К. Дука // Вища школа. -К.:Видавицтво: Товариство "Знання" Україна КОО, 2010,N № 11.-С.109-113
|
|
|