Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=круїзний туризм<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Антоненко, Ірина (доктор економічних наук).
    Круїзний туризм в Україні: тенденції та перспективи розвитку [Текст] / І. Антоненко, І. Мельник // Економіст : науково-практичний журнал. - 2016. - № 3. - С. 3-8 : рис.; а-табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.433
Рубрики: Економіка
   Економіка туризму

   Экономика

   Экономика туризма

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
круїзний туризм -- в'їздний туризм -- круїзний флот України -- пропускна спроможність круїзного флоту -- морські пасажирські перевезення -- круїзні судноплавні компанії -- круизный туризм -- въездной туризм -- круизный флот Украины -- пропускная способность круизного флота -- морские пассажирские перевозки -- круизные судоходные компании
Анотація: Аналізується ринок круїзного туризму в Україні й здійснюється порівняння етапів формування круїзного ту-ристичного продукту основними учасниками ринку дивізіону «УДП-пасфлот» та компанії * Червона рута». Дослідження показали, що робота дивізіону « УДП-пасфлот » е ефективною за рахунок співпраці з круїзними операторами, які, фрахтуючи судна, самостійно формують круїзний туристичний продукт та здійснюють його продаж; на діяльність •« Червона рута » більше впливають загальноекономічні чинники, оскільки компанія сама визначає маршрути круїзного туристичного продукту та здійснює їх просування на ринок. За методом SPACE-аналізу проведено зважену оцінку кри-теріїв діяльності та спроектовано вектор рекомендованої стратегії в системі координат SPACE дивізіону « УДП-пасфлот » і компанії « Червона рута». Стратегія « Червона рута» відповідає активній продуктовій політиці, що характеризує інноваційну сприйнятливість через необхідність впровадження інноваційного круїзного туристичного продукту на традиційних та нових для компанії сегментах ринку. Стратегія « УДП-пасфлот » є більш консервативною, що визначається через поліпшення круїзного туристичного продукту, включаючи посилення контролю за якістю обслуговування та безпекою під час подорожі. Визначено, що в Україні хоча й розвивається переважно в Чзний круїзний туризм, однак флот застарілий, а модернізація круїзної інфраструктури вимагає великих вкладень. При цьому круїзний туризм має значний потенціал розвитку, міжнародні круїзні оператори готові співпрацювати та інвестувати кошти в його розвиток, але недосконалість українського законодав¬ства, відсутність різноманітних форм державно-приватного партнерства, нерозуміння владою перспектив, що може дати туристична галузь в цілому, змушують не конкурувати, а ви-живати компаніям, що надають послуги круїзного туризму.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Дод.точки доступу:
Мельник, Ірина (кандидат економічних наук); Українське Дунайське пароплавство, ПрАТ \о нем\Червона рута, круїзна компанія \о ней\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)