Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Знайдено у інших БД:
Каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
<.>K=круїзний туризм<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Антоненко, Ірина
(доктор економічних наук).
Круїзний туризм
в Україні: тенденції та перспективи розвитку [Текст] / І. Антоненко, І. Мельник> // Економіст : науково-практичний журнал. - 2016. -
№ 3
. - С. 3-8 : рис.; а-табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
338.48
ББК
65.433
Рубрики:
Економіка
Економіка туризму
Экономика
Экономика туризма
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
круїзний туризм
--
в'їздний туризм
--
круїзний флот України
--
пропускна спроможність круїзного флоту
--
морські пасажирські перевезення
--
круїзні судноплавні компанії
--
круизный туризм
--
въездной туризм
--
круизный флот Украины
--
пропускная способность круизного флота
--
морские пассажирские перевозки
--
круизные судоходные компании
Анотація:
Аналізується ринок круїзного туризму в Україні й здійснюється порівняння етапів формування круїзного ту-ристичного продукту основними учасниками ринку дивізіону «УДП-пасфлот» та компанії * Червона рута». Дослідження показали, що робота дивізіону « УДП-пасфлот » е ефективною за рахунок співпраці з круїзними операторами, які, фрахтуючи судна, самостійно формують круїзний туристичний продукт та здійснюють його продаж; на діяльність •« Червона рута » більше впливають загальноекономічні чинники, оскільки компанія сама визначає маршрути круїзного туристичного продукту та здійснює їх просування на ринок. За методом SPACE-аналізу проведено зважену оцінку кри-теріїв діяльності та спроектовано вектор рекомендованої стратегії в системі координат SPACE дивізіону « УДП-пасфлот » і компанії « Червона рута». Стратегія « Червона рута» відповідає активній продуктовій політиці, що характеризує інноваційну сприйнятливість через необхідність впровадження інноваційного круїзного туристичного продукту на традиційних та нових для компанії сегментах ринку. Стратегія « УДП-пасфлот » є більш консервативною, що визначається через поліпшення круїзного туристичного продукту, включаючи посилення контролю за якістю обслуговування та безпекою під час подорожі. Визначено, що в Україні хоча й розвивається переважно в Чзний
круїзний туризм
, однак флот застарілий, а модернізація круїзної інфраструктури вимагає великих вкладень. При цьому
круїзний туризм
має значний потенціал розвитку, міжнародні круїзні оператори готові співпрацювати та інвестувати кошти в його розвиток, але недосконалість українського законодав¬ства, відсутність різноманітних форм державно-приватного партнерства, нерозуміння владою перспектив, що може дати туристична галузь в цілому, змушують не конкурувати, а ви-живати компаніям, що надають послуги круїзного туризму.
Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ
Дод.точки доступу:
Мельник, Ірина (кандидат економічних наук); Українське Дунайське пароплавство, ПрАТ \о нем\Червона рута, круїзна компанія \о ней\
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)