Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Пошуковий запит: <.>K=лжебренди<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Імран А.М. Вплив чинників ціни та доступності на ставлення молодих споживачів до підробок та намір їх придбати (за даними пакистанського ринку мобыльних телефонів)/Мір І. Анвар, М. Різван, Ф. Сабур // Актуальні проблеми економіки. -Київ:ВНЗ "Національна академія управління", 2012,N № 4.-С.406-414
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)