Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
<.>K=майбутні учителі математики<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
1
1.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Кугай, Наталія (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри фізико-математичної освіти та інформатики), Калініченко, Микола
Назва
: Формування методологічних знань і вмінь майбутніх учителів математики у процесі навчання дисципліни "методи оптимізації"
Місце публікування
: Вища школа: науково-практичне видання. - К.: Товариство "Знання" Україна КОО, 2018. - № 1. - С. 55-71: рис.; 3-табл.
Примітки
: В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
: 378
ББК
: 74.58
Предметні рубрики:
Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Географіч. рубрики:
Україна
Украина
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): методологічні знання--індекс ставлення--індекс висвітлення--
майбутні учителі математики
--навчальні дисципліни--методи оптимізації--метологічні уміння--методи інтерактивного навчання--метод формалізації--метод математичного моделювання--метод аналогій--вища освіта--высшее образование--педагогічна освіта--педагогическое образование
Анотація:
Розкрито зміст методологічних знань усіх рівнів (філософського, загальнонаукового, конкретно наукового, технологічного) майбутнього вчителя математики на матеріалі навчальної дисципліни "Методи оптимізації". Показано, які методологічні уміння на основі цих методологічних знань можна і доцільно формувати. Наведено конкретні приклади, на яких доцільно формувати окремі елементи методологічних знань і вмінь. Обґрунтовано доцільність застосування для їх формування математичних програмних засобів, зокрема GRAN1 і Matlab. Запропоновано приклади використання методів інтерактивного навчання для формування методологічних знань і вмінь під час навчання дисципліни "Методи опти-мізації". Шляхом анкетування студентів з'ясовано індекс висвітлення методологічних знань і вмінь майбутнього вчителя математики та позитивний вплив цього висвітлення на ставлення студентів до навчальної дисципліни.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)