Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=маркетинговая методология<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
1.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
: 65.39в7-5
Автор(и)
: Серкутан, Тетяна Вікторівна (доценгт кафедри маркетингу, управління та економіки підприємства Національної академії управління; м.Київ; Україна; кандидат економічних наук; доцент), Шлапак, Наталія Степанівна, Серкутан, Олексій Сергійович
Назва
: Особливості маркетингу програмних продуктів
Серія:
Економіка та управління підприємствами
Місце публікування
: Актуальні проблеми економіки: Науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2014. - № 5. - С. 237-240
Примітки
: Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою.В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
: 65.39в7-5
Предметні рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика информатики
Економіка інформатики
Анотація:
Розглянуто проблеми розробки комплексу маркетингу програмного продукту з урахуванням його специфіки як товару, доведено різницю в поняттях "програмний продукт" та "програмне забезпечення" з точки зору маркетингу.
Знайти схожі
2.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
: 65.290с-6
Автор(и)
: Яренко, Анатолій Валерійович (каедидат економічних наук; доцент кафедри економічної кітернетики та маркетингу Київського університету технологій та дизайну; м.Київ), Раллє, Наталія Вікторівна
Назва
: Обгрунтування моделі управління мотивацією персоналу в кібернетичних системах
Місце публікування
: Актуальні проблеми економіки: Науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2016/2. - № 12. - С. 449-457: кол.іл., граф.
Примітки
: Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
: 331.101.3
ББК
: 65.290с-6
Предметні рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика предприятия
Економіка підприємства
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): информационные технологии--інформаційні технології--методология управления персоналом--методологія управління персоналом--кадровый менеджмент--кадровий менеджмент--качественное оценивание--якісне оцінювання--кибернетические системы--кібернетичні системи--компании--компанії--
маркетинговая методология
--маркетингова методологія--материальное поощрение--матеріальне заохочення--организационные критерии--організаційні критерії--программное обеспечение--програмне забезпечення--рекрутинг--социальные сети--соціальні мережі--специализированные программные комплексы--спеціалізовані програмні комплекси--трудовое участие--трудова участь--трудовая мотивация--трудова мотивація--управленческое моделирование--управлінське моделювання--экономическая эффективность--економічна ефективність
Анотація:
Розглянуто маркетингові методологічні підходи до матеріальної мотивації персонала підприємства. На прикладі запропонованої математичної моделі аргументовано необхідність застосування мотиваційних критеріїв ефективності під час оцінювання якості праці. Розробки впроваджено в кібернетичній системі у вигляді програмного комплексу. Величезний масив інформації, яку містять соціальні мережі, дає можливість використовувати її компаніям для цілей власного бізнесу: від прямих продажів до маркетингу та рекрутингу. Про останній пункт - нижче.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)