Пошуковий запит: <.>K=маркетингова діяльність<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 81
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Шерепа Е.Н. Развитие маркетинга на железнодорожном транспорте/Е. Н. Шерепа // Залізничний транспорт України, 2008,N № 4.-С.41-45
|
>2.
| Шевченко Развитие маркетинговой деятельности в системе аграрного рынка/М. Шевченко // Економіст:К., 2008,N № 9.-С.28-30
|
>3.
| Кодацкий В. П. Совершенствование управления предприятием/В. П. Кодацкий // Економіка, фінанси, право:Київ, 2008,N № 11.-С.6-9
|
>4.
| Голосун В. Ефективність ланцюга вартості зерна кукурудзи в умовах коливання цін/В. Голосун // Економіка. Фінанси. Право:Київ, 2009,N № 5.-С.18-21
|
>5.
| Артюх Т.О. Маркетингове забезпечення діяльності підприємств на овочевому ринку в структурі кластерних формувань/Т. О. Артюх // Економіка АПК. -К., 2009,N № 3(173).-С.144-148
|
>6.
| Ковальчук С. Бенчмаркитенг як універсальний інструмент оцінювання стратегічної діяльності підприємства/ С. Ковальчук // Маркетинг в Україні. -К., 2010,N № 3.-С.20-31
|
>7.
| Окландер М. Маркетингові стратегії інституційних інвесторів/ М. Окландер, Л. Новошинська // Маркетинг в Україні. -К., 2010,N № 3.-С.16-19
|
>8.
| Зайцева А. Споживча проекція управління доданою вартістю/А. Зайцева // Маркетинг в Україні. -К., 2010,N № 4.-С.41-45
|
>9.
| Тимощук М. Методологічні засади оцінювання потенціалу розвитку підприємств/М. Тимощук // Маркетинг в Україні. -К., 2010,N № 4.-С.30-34
|
>10.
| Карпенко Н. Інтеграційна модель розвитку маркетингової діяльності на підриємствах споживчої кооперації/Н. Карпенко // Маркетинг в Україні. -К., 2010,N № 4.-С.25-29
|
|
|