Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=маркетингова методологія<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Хуан Ж.-Ц. Типові технології, модульний дизайн і мережевне управління при формуванні стратегії послідовника на ринку/Ж. -Ц. Хуан, С. -Ф. Ву, Ю. -Ш. Лю // Актуальні проблеми економіки. -Київ:ВНЗ "Національна академія управління", 2012,N № 6.-С.503-513
2.

Серкутан Т.В. Особливості маркетингу програмних продуктів/Т. В. Серкутан, Н. С. Шлапак, О. С. Серкутан // Актуальні проблеми економіки. -Київ:ВНЗ "Національна академія управління", 2014,N № 5.-С.237-240
3.

Яренко А.В. Обгрунтування моделі управління мотивацією персоналу в кібернетичних системах/А. В. Яренко, Н. В. Раллє // Актуальні проблеми економіки. -Київ:ВНЗ "Національна академія управління", 2016/2,N № 12.-С.449-457
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)