Пошуковий запит: <.>K=маркетинговые исследования<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 223
Показані документи с 1 за 20 |
|
1.
|
Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник) Шифр видання : 06/Л 89
Автор(и) : Кузьо Н.Є., Косар Н.С., Акімова Л.М.
Назва : Маркетингові дослідження формування споживчих переваг
Місце публікування : Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - Л., 2006. - №552: Логістика. - С. 75-81 (Шифр 06/Л 89-916673)
УДК : 339.138
Знайти схожі
|
2.
|
Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник) Шифр видання : 06/Л 89
Автор(и) : Морозов В.О., Лянце Е.В.
Назва : Товарні можливости маркетингових досліджень
Місце публікування : Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - Л., 2006. - №552: Логістика. - С. 101-104 (Шифр 06/Л 89-916673)
УДК : 339.138
Знайти схожі
|
3.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Зюкова І.О.
Назва : Потенціал маркетингових досліджень
Місце публікування : Економіка. Фінанси. Право. - 2007. - № 4. - С. 3-7 (Шифр Е3/2007/4)
УДК : 339.138
Примірники :ЧЗНЛ(1) Вільні : ЧЗНЛ(1) Знайти схожі
|
4.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Коваль Т. (зав. відділу обслуговування читачів літературою гуманітарного профілю Нац. б-ки України ім. В. І. Вернадського, канд. істор. наук)
Назва : Маркетингові дослідження в бібліотечному середовищі
Серія: Наукова і науково-дослідна діяльність бібліотек
Місце публікування : Бібл. форум України. - 2008. - № 2. - С. 2-7 (Шифр Б18/2008/2) Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
УДК : 02 Предметні рубрики: БИБЛИОТЕЧНОЕ ДЕЛО МАРКЕТИНГОВЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ БІБЛІОТЕЧНА СПРАВА МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ Географіч. рубрики: Україна Украина Анотація: Від перших маркетингових досліджень до їх широкого комплексного використання у бібліотечній сфері - таким є діапазон наукового дослідження, проведенного на базі Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського. Аналізуючі результати анкетування, що відбулося у бібліотеці, авторка дає спробу відповісти на злободенні питання щодо соціального та професійного портрету сучасного читача, стану бібліотечно-інформаційних послуг, оптимізацій обслуговування.
Примірники :ДИР(1) Вільні : ДИР(1) Знайти схожі
|
5.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Шевченко, Мария (кандидат экономических наук, Луганский национальный аграрный университет)
Назва : Развитие маркетинговой деятельности в системе аграрного рынка
Місце публікування : Економіст: Науково-практичний журнал. Зас.: фірма "Колегіум".: К., 2008. - № 9. - С. 28-30: табл., рис (Шифр Е5/2008/9)
УДК : 339.138 ББК : 65.291.3 Предметні рубрики: Економіка Маркетинг Экономика Маркетинг Географіч. рубрики: Україна Анотація: В условиях реформирования аграрного сектора экономики очень важны и актуальны агромаркетинговые исследования как инструментарий, позволяющий получить обоснованные управленческие решения по развитию новых формирований рыночного типа.
Примірники :ЧЗНЛ(1) Вільні : ЧЗНЛ(1) Знайти схожі
|
6.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Окландер М. (професор; доктор економічних наук), Яшкіна О.
Назва : Маркетингові дослідження перспектив науково-технологічного розвитку України
Місце публікування : Економіка України: Щомісячний політіко-економічний журнал. Держком УРСР по економіці и АH УРСР. До 1992р -Економіка Радянської України - на рос. та укр. мовах: К., 2008. - № 11. - С. 47-56 (Шифр Е2/2008/11)
УДК : 339.138 ББК : 65.291.3 Предметні рубрики: Економіка Маркетинг Экономика Маркетинг Географіч. рубрики: Україна Анотація: Розроблено науково-методичне забезпечення стратегічних маркетингових досліджень в Інтернет-середовищі, щоб виявити перспективи впливу наукових розробок на інноваційний розвиток національної економіки.
Примірники :ЧЗНЛ(1) Вільні : ЧЗНЛ(1) Знайти схожі
|
7.
|
Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник) Шифр видання : 06/Л 89
Автор(и) : Барановська С.П.
Назва : Маркетингове дослідження бар'єрів розвитку інноваційних структур у машинобудуванні
Місце публікування : Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - Л., 2008. - № 623: Логістика. - С. 8-15 (Шифр 06/Л 89-942626)
УДК : 330.341.1 Предметні рубрики: ИННОВАЦИИ ІННОВАЦІЇ
Знайти схожі
|
8.
|
Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник) Шифр видання : 06/Л 89
Автор(и) : Подольчак Н.І.
Назва : Маркетингове дослідження попиту машинобудівних підприємств на лізингові послуги
Місце публікування : Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - Л., 2008. - № 623: Логістика. - С. 206-213 (Шифр 06/Л 89-942626)
УДК : 339.187.62 Предметні рубрики: ЛИЗИНГ ЛІЗИНГ
Знайти схожі
|
9.
|
Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник) Шифр видання : 06/Л 89
Автор(и) : Сорока М.В.
Назва : Маркетингові дослідження в інвестиційній діяльності промислового підприємства
Місце публікування : Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - Л., 2008. - № 623: Логістика. - С. 226-235 (Шифр 06/Л 89-942626)
УДК : 339.138 + 330.322 Предметні рубрики: МАРКЕТИНГ Инвестиции Інвестиції
Знайти схожі
|
10.
|
Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник) Шифр видання : 06/Л 89
Автор(и) : Савченко Ю.Т.
Назва : Специфіка здійснення міжнародних маркетингових досліджень
Місце публікування : Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - Л., 2008. - № 623: Логістика. - С. 236-242 (Шифр 06/Л 89-942626)
УДК : 339.138 Предметні рубрики: МАРКЕТИНГ
Знайти схожі
|
11.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Ціпан О. (студентка Національного авіаційного університету)
Назва : Основні аспекти і проблеми розвитку бенчмаркінгу в Україні
Місце публікування : Економіка. Фінанси. Право: Інформаційно-аналітичний журнал: Київ, 2009. - № 5. - С. 9-11: табл., рис. (Шифр Е3/2009/5) Примітки : Библиогр. в конце ст.
УДК : 339.138 ББК : 65.291.3 Предметні рубрики: Економіка Маркетинг Экономика Маркетинг Анотація: Розглядається поняття бенчмаркінгу, причини його виникнення та поширення в Україні в останні роки, основні проблеми його розвитку і застосування у малому та великому бізнесі, шляхи підвищення ефективності функціонування підприємств, які використовують бенчмаркінг, а також перспективи і майбутнє бенчмаркінгу в Україні.
Примірники :ЧЗНЛ(1) Вільні : ЧЗНЛ(1) Знайти схожі
|
12.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Ракша Н.
Назва : Стан ринку продуктів харчування в Києві
Місце публікування : Економіст: науково-практичний журнал/ Засновник: фірма "Колегіум": К., 2009. - № 6. - С. 46-48: табл., рис. (Шифр Е5/2009/6) Примітки : Библиогр. в конце ст.
УДК : 339.138 ББК : 65.291.3 Предметні рубрики: Економіка Маркетинг, 2003-2008 рр. Экономика Маркетинг Географіч. рубрики: Україна Київ Анотація: Досліджено роль і значення малого підприємництва для економічного розвитку регіону. Проаналізовано сучасний стан та тенденції розвитку малого підприємництва в м. Києві. Визначено основні фактори, що впливають на рівень споживання безалкогольних напоїв. Запропоновано ряд заходів для активізації підприємницької діяльності у Києві.
Примірники :ЧЗНЛ(1) Вільні : ЧЗНЛ(1) Знайти схожі
|
13.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Бакалінський О.В. (кандидат економічних наук; доцент; директор консалтингової компанії VIVAT STRATEGY), Христофор О.В.
Назва : Маркетингові проблеми запровадження руху двоповерхових вагонів в Україні
Серія: Техніка та технології
Місце публікування : Залізничний транспорт України: науково-практичний журнал. - 2009. - № 4. - С. 10-14 (Шифр З2/2009/4) Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
УДК : 629.454.52 Предметні рубрики: Железнодорожный транспорт Вагоны пассажирские Залізничний транспорт Вагони пасажирські Географіч. рубрики: Украина Канада США Бельгия Франция Великобритания Финляндия Германия Австрия Чехия Польша Италия Япония Україна Бельгія Франція Велика Британія Фінляндія Німеччина Австрія Чехія Польща Італія Японія Анотація: В статті наведені маркетингові проблеми запровадження руху двоповерхових вагонів в Україні, розглянуто світовий досвід запровадження руху двоповерхових вагонів, основні виробники, інтер'єри вагонів та рівень їх комфорту.
Примірники :ЧЗНЛ(1) Вільні : ЧЗНЛ(1) Знайти схожі
|
14.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Матвеев В. (кандидат економічних наук), Мазен Ахмед Ганем Аль-Суфи
Назва : Маркетинг аэропортов и исследования потребителей авиатранспортной продукции
Місце публікування : Економіка. Фінанси. Право: Інформаційно-аналітичний журнал: Київ, 2009. - № 8. - С. 12-16: рис. (Шифр Е31/2009/8) Примітки : Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК : 338.47:656 ББК : 65.37 Предметні рубрики: Економіка Економіка транспорту Экономика Экономика транспорта Анотація: Раскрывается суть функционирования аэропортов, в частности, особенность использования системы инструментов маркетинга для достижения планируемых результатов работы. Раскрыты основные принципы изучения потребительского интереса и необходимость достижения возможности обеспечить выявленные потребности в сфере предоставления авиатранспортной продукции.
Знайти схожі
|
15.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Новошинская Л. (кандидат экономических наук Одесского государственного экономического университета)
Назва : Маркетинговые инструменты противодействия финансовому кризису в деятельности институционального инвестора
Місце публікування : Економіст: науково-практичний журнал/ Засновник: фірма "Колегіум": К., 2009. - № 7. - С. 20-25 (Шифр Е30/2009/7) Примітки : Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК : 339.138 ББК : 65.291.3 Предметні рубрики: Економіка Маркетинг Экономика Географіч. рубрики: Україна Анотація: С помощью маркетинговых инструментов осуществлен конкурентный анализ деятельности институциональных инвесторов на примере страховых компаний Украины. Выявлены некоторые конкурентные преимущества и соответствующие конкурентные стратегии их реализации в условиях финансового кризиса. Апробирован способ позиционирования страховых компаний в отрасли с помощью модели "пяти конкурентных сил".
Знайти схожі
|
16.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Лысенко А. (экономист)
Назва : Анализ состояния рынка мелющих тел в Украине
Місце публікування : Економіст: науково-практичний журнал/ Засновник: фірма "Колегіум": К., 2009. - № 7. - С. 52-54: табл., рис. (Шифр Е30/2009/7) Примітки : Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК : 339.138 ББК : 65.291.3 Предметні рубрики: Економіка Маркетинг, 2007-2008 рр. Экономика Маркетинг Географіч. рубрики: Україна Анотація: Подведены итоги исследования рынка мелющих тел в Украине.
Знайти схожі
|
17.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Брік Тимофій (соціолог відділу історії, теорії і методології соціології Інституту соціології НАН України)
Назва : Про що мовчать соціологи. Які дані масових опитувань ми аналізуємо?
Місце публікування : Соціологія: теорія, методи, маркетинг: Науково-теоретичний часопис. - К.: Інститут соціології НАН, 2009. - № 3. - С. 207-212 Примітки : В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК : 316.014 Предметні рубрики: Соціологія Социология Анотація: Мета статті - ознайомити читачів із деякими ризиками у процесі польових масових опитувань у соціологічних і маркетингових дослідженнях.
Знайти схожі
|
18.
|
Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник) Шифр видання : 06/Л 89
Автор(и) : Мавріна А.О.
Назва : Оцінювання ефективності маркетингових заходів
Місце публікування : Вісник Національного унівеситету "Львівська політехніка". - Л., 2009. - № 640: Проблеми економіки та управління. - С. 334-341 (Шифр 06/Л 89-210967)
УДК : 339.138 Предметні рубрики: Маркетинг
Знайти схожі
|
19.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Аксьонов І.М. (ДЕТУТ), Шерепа К.М.
Назва : Маркетингове управління тарифною політикою в приміському пасажирському комплексі
Місце публікування : Залізничний транспорт України: науково-практичний журнал. - 2010. - № 1. - С. 32-34: рис. (Шифр З2/2010/1) Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
УДК : 656.224(-214) + 656.23.032 Предметні рубрики: Железнодорожный транспорт Перевозки пассажирские Пригородные перевозки, 2006-2009 гг. Залізничний транспорт Перевезення пасажирські Приміські перевезення, 2006-2009 рр. Географіч. рубрики: Украина Україна Анотація: Розкрито основні маркетингові підходи до здійснення та управління тарифною політикою в приміському пасажирському комплексі.
Знайти схожі
|
20.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Мельник Т. С., Христофор О. В., Сіренко С. О.
Назва : Комплекс маркетинговіх досліджень у системі організації транспортного і сервісного обслуговування пасажирів
Місце публікування : Вагонный парк. - 2010. - № 4. - С. 48-53 (Шифр В27/2010/4)
УДК : 656.2.003.1:658.8 Предметні рубрики: МАРКЕТИНГ НА ЖЕЛЕЗНОДОРОЖНОМ ТРАНСПОРТЕ МАРКЕТИНГ НА ЗАЛІЗНИЧНОМУ ТРАНСПОРТІ
Знайти схожі
|
|
|