Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (12)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=маркетинговые коммуникации<.>
Загальна кількість знайдених документів : 60
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гольдина О.Ю.
Назва : Маркетинговый подход к деятельности библиотеки, службы информации
Місце публікування : Науч.-техн. б-ки. - 2010. - № 3. - С. 46-60 (Шифр Н5/2010/3)
УДК : 02:339.138
Предметні рубрики: Библиотеки
МАРКЕТИНГ
БІБЛІОТЕКИ
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ремезь Ю.
Назва : Механізм формування інтегрованих маркетингових комунікацій
Місце публікування : Маркетинг в Україні. - К., 2010. - № 3. - С. 39-43. - ISSN 1606-3732 (Шифр mavu/2010/3). - ISSN 1606-3732
Примітки : В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Предметні рубрики: Економіка
Маркетинг
Экономика
Маркетинг
Анотація: Проблеми подолання неузгодженості комунікаційних процесів на підприємстві.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Акимов Д. И. (доктор философии; кандидат социологических наук)
Назва : Маркетинг личности и человеческого капитала
Місце публікування : Грані: Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - Д.: Дніпропетровський нац. ун-т, Центр соц.-політ.досліджень, 2011. - № 1. - С. 109-113
Примітки : Бібліографія: С. 113 : 6 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК : 316
ББК : 60.5
Предметні рубрики: Соціологія
Социология
Анотація: У статті розглядаються такі найменш розроблені на сьогодні різновиди соціального маркетингу, як маркетинг особистості та маркетинг людського капіталу. Аналізуються специфіка та технології просування в соціальному та професійному середовищі в першу чергу таких особистостей, як політики та знаменитості із сфер культури, мистецтва, шоу-бізнесу.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Луценко К. В. (доцент Рівненського державного гуманітарного університету; кандидат політичних наук)
Назва : Політична реклама в світлі маркетингового підходу
Місце публікування : Грані: Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - Д.: Дніпропетровський нац. ун-т, Центр соц.-політ.досліджень, 2011. - № 1. - С. 168-173
Примітки : Бібліографія: С. 173 : 24 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК : 32
ББК : 66
Предметні рубрики: Політика. Політологія
Политика. Политология
Анотація: У статті розглянуто сутність рекламних комунікативних технологій з точки зору маркетингового підходу. Авторка акцентує увагу на співвідношенні понять "політичний маркетинг", "політична реклама", "політичний PR", "політична пропаганда". Визначено особливості та значення комунікативних технологій за сучасних умов.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Стандарти недискримінаційної реклами за ознакою статі : прийняті на форумі громадських фахових асоціацій 30 вересня 2011 року, м. Київ
Місце публікування : Маркетинг в Україні. - Київ, 2011. - № 4. - С. 18-28: ил. - ISSN 1606-3732 (Шифр М26/2011/4). - ISSN 1606-3732
УДК : 339.138
ББК : 65.291.3
Предметні рубрики: Економіка
Маркетинг
Экономика
Маркетинг
Анотація: Стандарти недискримінаційної реклами за ознакою статі - це механізм саморелюгування ринку реклами з метою підвищення ефективності рекламних продуктів.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Соловей, Надія Василівна (кандидат економічних наук; доцент кафедри фінансів, обліку і аудиту Національного авіаційного університету інституту економіки та менеджменту), Маліношевська, Катерина Іванівна
Назва : Спонсорство як один із видів маркетингових комунікацій
Місце публікування : Економіка. Фінанси. Право: інформаційно-аналітичний журнал. - К, 2011. - № 10. - С. 30-33: табл., рис. (Шифр Е3/2011/10)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
УДК : 339.138
ББК : 65.291.3
Предметні рубрики: Економіка
Маркетинг
Экономика
Географіч. рубрики: Україна
Украина
Анотація: Розглянутий один з видів інтеграційних маркетингових комунікацій - спонсорство. Визначені основні принципи спонсорства, переваги та недоліки просування себе і свого бренду за допомогою спонсорства. Охарактеризований механізм роботи спонсорства і основні критерії оцінки його результатів.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 339.138
Назва : Засідання клубу фахових дослідників ринку MRP Club 19 квітня 2012
Місце публікування : Маркетинг в Україні. - Київ, 2012. - № 2. - С. 9: ил. - ISSN 1606-3732 (Шифр М26/2012/2). - ISSN 1606-3732
УДК : 339.138
ББК : 65.291.3
Предметні рубрики: Економіка
Маркетинг
Экономика
Анотація: Темою засідання клубу фахових дослідників ринку MRP Club було здійснення комунікації результатів зовнішніх та внутрішніх досліджень іншим підрозділам компанії.
Перейти к внешнему ресурсу: Засідання клубу
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 339.138
Автор(и) : Гавура А. (директор)
Назва : Тенденції маркетингу: погляд фахівця з PR
Місце публікування : Маркетинг в Україні. - Київ, 2012. - № 4. - С. 34-44: ил. - ISSN 1606-3732 (Шифр М26/2012/4). - ISSN 1606-3732
УДК : 339.138
ББК : 65.291.3
Предметні рубрики: Економіка
Экономика
Маркетинг
Анотація: Розглядаються перспективи цифрового маркетингу та нові технології злиття маркетингових комунікацій.
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.290с-5
Автор(и) : Нетреба І.О. (кандидат економічних наук; асистент; Київський національний університет ім. Т.Шевченка; м.Київ; Україна)
Назва : Роль ІНТЕРНЕТ-маркетингу у збутовій діяльності підприємства
Серія: Економічні проблеми розвитку галузей та видів економічної діяльності
Місце публікування : Формування ринкових відносин в Україні: Збірник наукових праць/ Науково-дослідний економіч. ін.-т Мін.-ва економіки та з питань європ. інтеграції Укр. - Київ, 2013. - № 2. - С. 114-117: табл.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 65.290с-5
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Экономика предприятия
Економіка підприємства
Анотація: Обгрунтовано необхідність використання ІНТЕРНЕТ-маркетингу у збутовій діяльності підприємства. Розкрито особливості маркетингових комунікацій в мережі ІНТЕРНЕТ, уточнено елементи ІНТЕРНЕТ-маркетингу, сформульовано переваги використання ІНТЕРНЕТ-маркетингу для продавця і споживача. Розглянуто деякі аспекти оцінювання ефективності використання ІНТЕРНЕТ-технологій і маркетинговій діяльності підприємств.
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.32(4УКР)в7-5
Автор(и) : Плахотнікова Л.О. (кандидат економічних наук; доцент; Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв; м.Київ; Україна), Ігнатенко М.М.
Назва : Стратегія маркетингових комунікацій в аграрно-промисловому комплексі України
Серія: Економічні проблеми розвитку галузей та видів економічної діяльності
Місце публікування : Формування ринкових відносин в Україні: Збірник наукових праць/ Науково-дослідний економіч. ін.-т Мін.-ва економіки та з питань європ. інтеграції Укр. - Київ, 2013. - № 4. - С. 141-143
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 65.32(4УКР)в7-5
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Экономика сельского хозяйства
Економіка сільського господарства
Географіч. рубрики: Украина
Україна
Анотація: Визначено основні проблеми здійснення маркетингових комунікацій в агропромисловому комплексі України. Доведено важливість їхнього розвитку та вдосконалення з метою підвищення ефективної роботи агропромислових підприємств. Обгрунтовано основні стратегії маркетингових комунікацій аграрного ринку.
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)