Пошуковий запит: <.>K=маркетинговые коммуникации<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 60
Показані документи с 1 за 10 |
|
1.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Гольдина О.Ю.
Назва : Маркетинговый подход к деятельности библиотеки, службы информации
Місце публікування : Науч.-техн. б-ки. - 2010. - № 3. - С. 46-60 (Шифр Н5/2010/3)
УДК : 02:339.138 Предметні рубрики: Библиотеки МАРКЕТИНГ БІБЛІОТЕКИ
Знайти схожі
|
2.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Ремезь Ю.
Назва : Механізм формування інтегрованих маркетингових комунікацій
Місце публікування : Маркетинг в Україні. - К., 2010. - № 3. - С. 39-43. - ISSN 1606-3732 (Шифр mavu/2010/3). - ISSN 1606-3732 Примітки : В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Предметні рубрики: Економіка Маркетинг Экономика Маркетинг Анотація: Проблеми подолання неузгодженості комунікаційних процесів на підприємстві.
Знайти схожі
|
3.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Акимов Д. И. (доктор философии; кандидат социологических наук)
Назва : Маркетинг личности и человеческого капитала
Місце публікування : Грані: Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - Д.: Дніпропетровський нац. ун-т, Центр соц.-політ.досліджень, 2011. - № 1. - С. 109-113 Примітки : Бібліографія: С. 113 : 6 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК : 316 ББК : 60.5 Предметні рубрики: Соціологія Социология Анотація: У статті розглядаються такі найменш розроблені на сьогодні різновиди соціального маркетингу, як маркетинг особистості та маркетинг людського капіталу. Аналізуються специфіка та технології просування в соціальному та професійному середовищі в першу чергу таких особистостей, як політики та знаменитості із сфер культури, мистецтва, шоу-бізнесу.
Знайти схожі
|
4.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Луценко К. В. (доцент Рівненського державного гуманітарного університету; кандидат політичних наук)
Назва : Політична реклама в світлі маркетингового підходу
Місце публікування : Грані: Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - Д.: Дніпропетровський нац. ун-т, Центр соц.-політ.досліджень, 2011. - № 1. - С. 168-173 Примітки : Бібліографія: С. 173 : 24 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК : 32 ББК : 66 Предметні рубрики: Політика. Політологія Политика. Политология Анотація: У статті розглянуто сутність рекламних комунікативних технологій з точки зору маркетингового підходу. Авторка акцентує увагу на співвідношенні понять "політичний маркетинг", "політична реклама", "політичний PR", "політична пропаганда". Визначено особливості та значення комунікативних технологій за сучасних умов.
Знайти схожі
|
5.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Назва : Стандарти недискримінаційної реклами за ознакою статі
: прийняті на форумі громадських фахових асоціацій 30 вересня 2011 року, м. Київ
Місце публікування : Маркетинг в Україні. - Київ, 2011. - № 4. - С. 18-28: ил. - ISSN 1606-3732 (Шифр М26/2011/4). - ISSN 1606-3732
УДК : 339.138 ББК : 65.291.3 Предметні рубрики: Економіка Маркетинг Экономика Маркетинг Анотація: Стандарти недискримінаційної реклами за ознакою статі - це механізм саморелюгування ринку реклами з метою підвищення ефективності рекламних продуктів.
Знайти схожі
|
6.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Соловей, Надія Василівна (кандидат економічних наук; доцент кафедри фінансів, обліку і аудиту Національного авіаційного університету інституту економіки та менеджменту), Маліношевська, Катерина Іванівна
Назва : Спонсорство як один із видів маркетингових комунікацій
Місце публікування : Економіка. Фінанси. Право: інформаційно-аналітичний журнал. - К, 2011. - № 10. - С. 30-33: табл., рис. (Шифр Е3/2011/10) Примітки : Библиогр. в конце ст.
УДК : 339.138 ББК : 65.291.3 Предметні рубрики: Економіка Маркетинг Экономика Географіч. рубрики: Україна Украина Анотація: Розглянутий один з видів інтеграційних маркетингових комунікацій - спонсорство. Визначені основні принципи спонсорства, переваги та недоліки просування себе і свого бренду за допомогою спонсорства. Охарактеризований механізм роботи спонсорства і основні критерії оцінки його результатів.
Знайти схожі
|
7.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : 339.138
Назва : Засідання клубу фахових дослідників ринку MRP Club 19 квітня 2012
Місце публікування : Маркетинг в Україні. - Київ, 2012. - № 2. - С. 9: ил. - ISSN 1606-3732 (Шифр М26/2012/2). - ISSN 1606-3732
УДК : 339.138 ББК : 65.291.3 Предметні рубрики: Економіка Маркетинг Экономика Анотація: Темою засідання клубу фахових дослідників ринку MRP Club було здійснення комунікації результатів зовнішніх та внутрішніх досліджень іншим підрозділам компанії.
Перейти к внешнему ресурсу: Засідання клубу Знайти схожі
|
8.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : 339.138
Автор(и) : Гавура А. (директор)
Назва : Тенденції маркетингу: погляд фахівця з PR
Місце публікування : Маркетинг в Україні. - Київ, 2012. - № 4. - С. 34-44: ил. - ISSN 1606-3732 (Шифр М26/2012/4). - ISSN 1606-3732
УДК : 339.138 ББК : 65.291.3 Предметні рубрики: Економіка Экономика Маркетинг Анотація: Розглядаються перспективи цифрового маркетингу та нові технології злиття маркетингових комунікацій.
Знайти схожі
|
9.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : 65.290с-5
Автор(и) : Нетреба І.О. (кандидат економічних наук; асистент; Київський національний університет ім. Т.Шевченка; м.Київ; Україна)
Назва : Роль ІНТЕРНЕТ-маркетингу у збутовій діяльності підприємства
Серія: Економічні проблеми розвитку галузей та видів економічної діяльності
Місце публікування : Формування ринкових відносин в Україні: Збірник наукових праць/ Науково-дослідний економіч. ін.-т Мін.-ва економіки та з питань європ. інтеграції Укр. - Київ, 2013. - № 2. - С. 114-117: табл. Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 65.290с-5 Предметні рубрики: Экономика Економіка Экономика предприятия Економіка підприємства Анотація: Обгрунтовано необхідність використання ІНТЕРНЕТ-маркетингу у збутовій діяльності підприємства. Розкрито особливості маркетингових комунікацій в мережі ІНТЕРНЕТ, уточнено елементи ІНТЕРНЕТ-маркетингу, сформульовано переваги використання ІНТЕРНЕТ-маркетингу для продавця і споживача. Розглянуто деякі аспекти оцінювання ефективності використання ІНТЕРНЕТ-технологій і маркетинговій діяльності підприємств.
Знайти схожі
|
10.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : 65.32(4УКР)в7-5
Автор(и) : Плахотнікова Л.О. (кандидат економічних наук; доцент; Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв; м.Київ; Україна), Ігнатенко М.М.
Назва : Стратегія маркетингових комунікацій в аграрно-промисловому комплексі України
Серія: Економічні проблеми розвитку галузей та видів економічної діяльності
Місце публікування : Формування ринкових відносин в Україні: Збірник наукових праць/ Науково-дослідний економіч. ін.-т Мін.-ва економіки та з питань європ. інтеграції Укр. - Київ, 2013. - № 4. - С. 141-143 Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 65.32(4УКР)в7-5 Предметні рубрики: Экономика Економіка Экономика сельского хозяйства Економіка сільського господарства Географіч. рубрики: Украина Україна Анотація: Визначено основні проблеми здійснення маркетингових комунікацій в агропромисловому комплексі України. Доведено важливість їхнього розвитку та вдосконалення з метою підвищення ефективної роботи агропромислових підприємств. Обгрунтовано основні стратегії маркетингових комунікацій аграрного ринку.
Знайти схожі
|
|
|