Пошуковий запит: <.>K=маркетинговые стратегии<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 56
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Ціпан О. Основні аспекти і проблеми розвитку бенчмаркінгу в Україні/О. Ціпан // Економіка. Фінанси. Право:Київ, 2009,N № 5.-С.9-11
|
>2.
| Новошинская Л. Маркетинговые инструменты противодействия финансовому кризису в деятельности институционального инвестора/Л. Новошинская // Економіст:К., 2009,N № 7.-С.20-25
|
>3.
| Любаренко Т. Інноваційні технології формування міжнародних брендів/Т. Любаренко // Економіка. Фінанси. Право. -К., 2009,N № 11.-С.3-6
|
>4.
| Співаковська Т. Можливості застосування концепції латерального маркетингу та стратегії "блакитного океану" на українському ринку /Т. Співаковська, М. Отрода // Маркетинг в Україні. -К., 2010,N № 1.-С.40-44
|
>5.
| Окландер М. Маркетингові стратегії інституційних інвесторів/ М. Окландер, Л. Новошинська // Маркетинг в Україні. -К., 2010,N № 3.-С.16-19
|
>6.
| Доронін В. Еволюція маркетингової політики на ринку вина України/В. Доронін // Маркетинг в Україні. -К., 2010,N № 5.-С.29-31
|
>7.
| Показники ефективності соціально орієнтованої маркетингової стратегії підприємства // Маркетинг в Україні. -К., 2010,N № 6.-С.54-57
|
>8.
| Семак Б. Механізм управління етапами життєвого циклу екотекстилю на ринку України/Б. Семак, Л. Іванова // Маркетинг в Україні. -К., 2010,N № 6.-С.10-15
|
>9.
| Лерке С. Корпоративна послідовність в нову еру зростаючого публічного нагляду: що це означає для маркетологів/С. Лерке // Маркетинг в Україні. -Київ, 2011,N № 4.-С.11-12
|
>10.
| Степанова Е. Проблемы самоорганизации как формы маркетинговой стратегии (контекст развития предприятий подъемно-транспортного машиностроения)/Е. Степанова // Економіст. -К, 2011,N № 9.-С.46-49
|
|
|