Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=маркетинговые стратегии<.>
Загальна кількість знайдених документів : 56
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-56 
1.

Ціпан О. Основні аспекти і проблеми розвитку бенчмаркінгу в Україні/О. Ціпан // Економіка. Фінанси. Право:Київ, 2009,N № 5.-С.9-11
2.

Новошинская Л. Маркетинговые инструменты противодействия финансовому кризису в деятельности институционального инвестора/Л. Новошинская // Економіст:К., 2009,N № 7.-С.20-25
3.

Любаренко Т. Інноваційні технології формування міжнародних брендів/Т. Любаренко // Економіка. Фінанси. Право. -К., 2009,N № 11.-С.3-6
4.

Співаковська Т. Можливості застосування концепції латерального маркетингу та стратегії "блакитного океану" на українському ринку /Т. Співаковська, М. Отрода // Маркетинг в Україні. -К., 2010,N № 1.-С.40-44
5.

Окландер М. Маркетингові стратегії інституційних інвесторів/ М. Окландер, Л. Новошинська // Маркетинг в Україні. -К., 2010,N № 3.-С.16-19
6.

Доронін В. Еволюція маркетингової політики на ринку вина України/В. Доронін // Маркетинг в Україні. -К., 2010,N № 5.-С.29-31
7.

Показники ефективності соціально орієнтованої маркетингової стратегії підприємства // Маркетинг в Україні. -К., 2010,N № 6.-С.54-57
8.

Семак Б. Механізм управління етапами життєвого циклу екотекстилю на ринку України/Б. Семак, Л. Іванова // Маркетинг в Україні. -К., 2010,N № 6.-С.10-15
9.

Лерке С. Корпоративна послідовність в нову еру зростаючого публічного нагляду: що це означає для маркетологів/С. Лерке // Маркетинг в Україні. -Київ, 2011,N № 4.-С.11-12
10.

Степанова Е. Проблемы самоорганизации как формы маркетинговой стратегии (контекст развития предприятий подъемно-транспортного машиностроения)/Е. Степанова // Економіст. -К, 2011,N № 9.-С.46-49
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-56 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)