Пошуковий запит: <.>K=маркетинговые стратегии<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 56
Показані документи с 1 за 10 |
|
1.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Ціпан О. (студентка Національного авіаційного університету)
Назва : Основні аспекти і проблеми розвитку бенчмаркінгу в Україні
Місце публікування : Економіка. Фінанси. Право: Інформаційно-аналітичний журнал: Київ, 2009. - № 5. - С. 9-11: табл., рис. (Шифр Е3/2009/5) Примітки : Библиогр. в конце ст.
УДК : 339.138 ББК : 65.291.3 Предметні рубрики: Економіка Маркетинг Экономика Маркетинг Анотація: Розглядається поняття бенчмаркінгу, причини його виникнення та поширення в Україні в останні роки, основні проблеми його розвитку і застосування у малому та великому бізнесі, шляхи підвищення ефективності функціонування підприємств, які використовують бенчмаркінг, а також перспективи і майбутнє бенчмаркінгу в Україні.
Примірники :ЧЗНЛ(1) Вільні : ЧЗНЛ(1) Знайти схожі
|
2.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Новошинская Л. (кандидат экономических наук Одесского государственного экономического университета)
Назва : Маркетинговые инструменты противодействия финансовому кризису в деятельности институционального инвестора
Місце публікування : Економіст: науково-практичний журнал/ Засновник: фірма "Колегіум": К., 2009. - № 7. - С. 20-25 (Шифр Е30/2009/7) Примітки : Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК : 339.138 ББК : 65.291.3 Предметні рубрики: Економіка Маркетинг Экономика Географіч. рубрики: Україна Анотація: С помощью маркетинговых инструментов осуществлен конкурентный анализ деятельности институциональных инвесторов на примере страховых компаний Украины. Выявлены некоторые конкурентные преимущества и соответствующие конкурентные стратегии их реализации в условиях финансового кризиса. Апробирован способ позиционирования страховых компаний в отрасли с помощью модели "пяти конкурентных сил".
Знайти схожі
|
3.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Любаренко Т. (аспірантка 2-го курсу Київського Національного університету ім. Тараса Шевченка, факультету економіки, кафедри міжнародної економіки)
Назва : Інноваційні технології формування міжнародних брендів
Місце публікування : Економіка. Фінанси. Право: інформаційно-аналітичний журнал. - К., 2009. - № 11. - С. 3-6: табл., рис. (Шифр Е31/2009/11) Примітки : Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК : 339.138 ББК : 65.291.3 Предметні рубрики: Економіка Маркетинг Экономика Маркетинг Анотація: Розглянуті основні фактори створення сильних брендів, що безпосередньо впливають на репутацію компанії та посилюють конкурентні переваги на світових товарних ринках.
Перейти к внешнему ресурсу: ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ Знайти схожі
|
4.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : 339.138
Автор(и) : Співаковська, Тетяна, Отрода, Марія
Назва : Можливості застосування концепції латерального маркетингу та стратегії "блакитного океану" на українському ринку
Місце публікування : Маркетинг в Україні. - К., 2010. - № 1. - С. 40-44. - ISSN 1606-3732 (Шифр mavu/2010/1). - ISSN 1606-3732 Примітки : В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК : 339.138 ББК : 65.291.3 Предметні рубрики: Економіка Маркетинг Экономика Маркетинг Анотація: Підходи до створення нових товарів і ринків.
Знайти схожі
|
5.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : 339.138
Автор(и) : Окландер, Михайло (доктор економічних наук), Новошинська, Любов
Назва : Маркетингові стратегії інституційних інвесторів
Місце публікування : Маркетинг в Україні. - К., 2010. - № 3. - С. 16-19. - ISSN 1606-3732 (Шифр mavu/2010/3). - ISSN 1606-3732 Примітки : В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК : 339.138 ББК : 65.291.3 Предметні рубрики: Экономика Маркетинг Економіка Маркетинг Анотація: Розроблені теоретичні положення стратегічного маркетингу інституційних інвесторів.
Знайти схожі
|
6.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : 339.138
Автор(и) : Доронін, Василь
Назва : Еволюція маркетингової політики на ринку вина України
Місце публікування : Маркетинг в Україні. - К., 2010. - № 5. - С. 29-31. - ISSN 1606-3732 (Шифр М26/2010/5). - ISSN 1606-3732 Примітки : 1 рис.
УДК : 339.138 ББК : 65.291.3 Предметні рубрики: Економіка Маркетинг Экономика Маркетинг Географіч. рубрики: Україна Украина Анотація: Формування ринку вина.
Знайти схожі
|
7.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : 339.138
Назва : Показники ефективності соціально орієнтованої маркетингової стратегії підприємства
Місце публікування : Маркетинг в Україні. - К., 2010. - № 6. - С. 54-57: ил. - ISSN 1606-3732 (Шифр М26/2010/6). - ISSN 1606-3732 Примітки : Библиогр. в конце ст.
УДК : 339.138 ББК : 65.291.3 Предметні рубрики: Економіка Маркетинг Экономика Маркетинг Анотація: Розглядаються теоретичні і науково-практичні проблеми ефективності діяльності підприємства, обгрунтовуються підходи до вибору показників, пропонуються показники оцінки ефективності соціально-орієнтованої маркетингової стратегії.
Знайти схожі
|
8.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : 339.138
Автор(и) : Семак, Богдан, Іванова, Лілія
Назва : Механізм управління етапами життєвого циклу екотекстилю на ринку України
Місце публікування : Маркетинг в Україні. - К., 2010. - № 6. - С. 10-15: ил. (Шифр М26/2010/6) Примітки : Библиогр. в конце ст.
УДК : 339.138 ББК : 65.291.3 Предметні рубрики: Економіка Маркетинг Экономика Маркетинг Анотація: Проаналізовано сутність етапів розроблення, виведення на ринок, зростання, зрілості і спаду в життєвому циклі основних видів екотекстилю.
Знайти схожі
|
9.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Лерке, Стефан
Назва : Корпоративна послідовність в нову еру зростаючого публічного нагляду: що це означає для маркетологів
Місце публікування : Маркетинг в Україні. - Київ, 2011. - № 4. - С. 11-12: ил. - ISSN 1606-3732 (Шифр М26/2011/4). - ISSN 1606-3732
УДК : 339.138 ББК : 65.291.3 Предметні рубрики: Економіка Маркетинг Экономика Маркетинг Анотація: Вплив реакції споживачів на стратегії маркетингових кампаній.
Знайти схожі
|
10.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : 338.45.:621
Автор(и) : Степанова, Елизавета (Одесский государственный экономический университет)
Назва : Проблемы самоорганизации как формы маркетинговой стратегии (контекст развития предприятий подъемно-транспортного машиностроения)
Місце публікування : Економіст: науково-практичний журнал/ Засновник: фірма "Колегіум". - К, 2011. - № 9. - С. 46-49: табл. (Шифр Е5/2011/9) Примітки : Библиогр. в конце ст.
УДК : 338.45.:621 ББК : 65.305.4 Предметні рубрики: Экономика Экономика машиностроительной промышленности Економіка Економіка машинобудівної промисловості Географіч. рубрики: Украина Україна Анотація: Статья посвящена некоторым методологическим и прикладным аспектам формирования системы самоорганизации и саморегулирования в современных условиях развития предприятий машиностроения. Рассматривается понятийно-категориальная сущность самоорганизации и саморегулирования и их производных в контексте управления развитием предприятий.
Знайти схожі
|
|
|