Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=маркетинговые стратегии<.>
Загальна кількість знайдених документів : 56
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-56 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ціпан О. (студентка Національного авіаційного університету)
Назва : Основні аспекти і проблеми розвитку бенчмаркінгу в Україні
Місце публікування : Економіка. Фінанси. Право: Інформаційно-аналітичний журнал: Київ, 2009. - № 5. - С. 9-11: табл., рис. (Шифр Е3/2009/5)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
УДК : 339.138
ББК : 65.291.3
Предметні рубрики: Економіка
Маркетинг
Экономика
Маркетинг
Анотація: Розглядається поняття бенчмаркінгу, причини його виникнення та поширення в Україні в останні роки, основні проблеми його розвитку і застосування у малому та великому бізнесі, шляхи підвищення ефективності функціонування підприємств, які використовують бенчмаркінг, а також перспективи і майбутнє бенчмаркінгу в Україні.
Примірники :ЧЗНЛ(1)
Вільні : ЧЗНЛ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Новошинская Л. (кандидат экономических наук Одесского государственного экономического университета)
Назва : Маркетинговые инструменты противодействия финансовому кризису в деятельности институционального инвестора
Місце публікування : Економіст: науково-практичний журнал/ Засновник: фірма "Колегіум": К., 2009. - № 7. - С. 20-25 (Шифр Е30/2009/7)
Примітки : Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК : 339.138
ББК : 65.291.3
Предметні рубрики: Економіка
Маркетинг
Экономика
Географіч. рубрики: Україна
Анотація: С помощью маркетинговых инструментов осуществлен конкурентный анализ деятельности институциональных инвесторов на примере страховых компаний Украины. Выявлены некоторые конкурентные преимущества и соответствующие конкурентные стратегии их реализации в условиях финансового кризиса. Апробирован способ позиционирования страховых компаний в отрасли с помощью модели "пяти конкурентных сил".
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Любаренко Т. (аспірантка 2-го курсу Київського Національного університету ім. Тараса Шевченка, факультету економіки, кафедри міжнародної економіки)
Назва : Інноваційні технології формування міжнародних брендів
Місце публікування : Економіка. Фінанси. Право: інформаційно-аналітичний журнал. - К., 2009. - № 11. - С. 3-6: табл., рис. (Шифр Е31/2009/11)
Примітки : Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК : 339.138
ББК : 65.291.3
Предметні рубрики: Економіка
Маркетинг
Экономика
Маркетинг
Анотація: Розглянуті основні фактори створення сильних брендів, що безпосередньо впливають на репутацію компанії та посилюють конкурентні переваги на світових товарних ринках.
Перейти к внешнему ресурсу: ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 339.138
Автор(и) : Співаковська, Тетяна, Отрода, Марія
Назва : Можливості застосування концепції латерального маркетингу та стратегії "блакитного океану" на українському ринку
Місце публікування : Маркетинг в Україні. - К., 2010. - № 1. - С. 40-44. - ISSN 1606-3732 (Шифр mavu/2010/1). - ISSN 1606-3732
Примітки : В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК : 339.138
ББК : 65.291.3
Предметні рубрики: Економіка
Маркетинг
Экономика
Маркетинг
Анотація: Підходи до створення нових товарів і ринків.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 339.138
Автор(и) : Окландер, Михайло (доктор економічних наук), Новошинська, Любов
Назва : Маркетингові стратегії інституційних інвесторів
Місце публікування : Маркетинг в Україні. - К., 2010. - № 3. - С. 16-19. - ISSN 1606-3732 (Шифр mavu/2010/3). - ISSN 1606-3732
Примітки : В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК : 339.138
ББК : 65.291.3
Предметні рубрики: Экономика
Маркетинг
Економіка
Маркетинг
Анотація: Розроблені теоретичні положення стратегічного маркетингу інституційних інвесторів.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 339.138
Автор(и) : Доронін, Василь
Назва : Еволюція маркетингової політики на ринку вина України
Місце публікування : Маркетинг в Україні. - К., 2010. - № 5. - С. 29-31. - ISSN 1606-3732 (Шифр М26/2010/5). - ISSN 1606-3732
Примітки : 1 рис.
УДК : 339.138
ББК : 65.291.3
Предметні рубрики: Економіка
Маркетинг
Экономика
Маркетинг
Географіч. рубрики: Україна
Украина
Анотація: Формування ринку вина.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 339.138
Назва : Показники ефективності соціально орієнтованої маркетингової стратегії підприємства
Місце публікування : Маркетинг в Україні. - К., 2010. - № 6. - С. 54-57: ил. - ISSN 1606-3732 (Шифр М26/2010/6). - ISSN 1606-3732
Примітки : Библиогр. в конце ст.
УДК : 339.138
ББК : 65.291.3
Предметні рубрики: Економіка
Маркетинг
Экономика
Маркетинг
Анотація: Розглядаються теоретичні і науково-практичні проблеми ефективності діяльності підприємства, обгрунтовуються підходи до вибору показників, пропонуються показники оцінки ефективності соціально-орієнтованої маркетингової стратегії.
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 339.138
Автор(и) : Семак, Богдан, Іванова, Лілія
Назва : Механізм управління етапами життєвого циклу екотекстилю на ринку України
Місце публікування : Маркетинг в Україні. - К., 2010. - № 6. - С. 10-15: ил. (Шифр М26/2010/6)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
УДК : 339.138
ББК : 65.291.3
Предметні рубрики: Економіка
Маркетинг
Экономика
Маркетинг
Анотація: Проаналізовано сутність етапів розроблення, виведення на ринок, зростання, зрілості і спаду в життєвому циклі основних видів екотекстилю.
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Лерке, Стефан
Назва : Корпоративна послідовність в нову еру зростаючого публічного нагляду: що це означає для маркетологів
Місце публікування : Маркетинг в Україні. - Київ, 2011. - № 4. - С. 11-12: ил. - ISSN 1606-3732 (Шифр М26/2011/4). - ISSN 1606-3732
УДК : 339.138
ББК : 65.291.3
Предметні рубрики: Економіка
Маркетинг
Экономика
Маркетинг
Анотація: Вплив реакції споживачів на стратегії маркетингових кампаній.
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 338.45.:621
Автор(и) : Степанова, Елизавета (Одесский государственный экономический университет)
Назва : Проблемы самоорганизации как формы маркетинговой стратегии (контекст развития предприятий подъемно-транспортного машиностроения)
Місце публікування : Економіст: науково-практичний журнал/ Засновник: фірма "Колегіум". - К, 2011. - № 9. - С. 46-49: табл. (Шифр Е5/2011/9)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
УДК : 338.45.:621
ББК : 65.305.4
Предметні рубрики: Экономика
Экономика машиностроительной промышленности
Економіка
Економіка машинобудівної промисловості
Географіч. рубрики: Украина
Україна
Анотація: Статья посвящена некоторым методологическим и прикладным аспектам формирования системы самоорганизации и саморегулирования в современных условиях развития предприятий машиностроения. Рассматривается понятийно-категориальная сущность самоорганизации и саморегулирования и их производных в контексте управления развитием предприятий.
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.291.3
Автор(и) : Шрамко І.
Назва : Бренди, про яки ви не знали і навіть не було у кого запитати
Місце публікування : Маркетинг в Україні. - Київ, 2011. - № 3. - С. 45-46. - ISSN 1606-3732 (Шифр М26/2011/3). - ISSN 1606-3732
УДК : 339.138
Предметні рубрики: Економіка
Маркетинг
Экономика
Маркетинг
Географіч. рубрики: Чехия
Чехія
Анотація: Надано інформацію про провідні бренди Чехії.
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 339.138
Автор(и) : Андрієнко О. (магістр економічних наук)
Назва : Сучасні маркетингові екологічні стратегії підприємств
Місце публікування : Маркетинг в Україні. - Київ, 2011. - № 3. - С. 18-21. - ISSN 1606-3732 (Шифр М26/2011/3). - ISSN 1606-3732
Примітки : Библиогр. в конце ст.
УДК : 339.138
ББК : 65.291.3
Предметні рубрики: Економіка
Маркетинг
Экономика
Маркетинг
Анотація: Розглядаються проблеми екологізації поведінки споживача та її врахування в маркетинговій стратегії підприємства.
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.422(5ПАК)
Автор(и) : Rahman, Saleem (Departament of Management Sciences; Professor; Igra University; Islamabad), Bashir Khan, Muhammad
Назва : Ethnocentrism tendenices of consumers : evidence from Pakistan
Паралельн. назви :Етноцентризм споживачів: дані щодо Пакистану/ С. ур Раман, М.Башір Хан = Этноцентризм потребителей: данные по Пакистану/ С. ур Раман, М.Башир Хан
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2012. - № 3. - P.436-445: табл., рис. (Шифр А9/2012/3)
Примітки : Статья на английском языкеВ ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 65.422(5ПАК)
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Экономика внутренней торговли
Економіка внутрішньої торгівлі
Географіч. рубрики: Пакистан
Пакістан
Pakistan
Анотація: On one hand, consumers are relictant to buy impirted, and on the other hand, producers are trying to judge and evaluate consumers' attitudes and tendetcies towards their ptoducts based on their marketing and promotional activities in developing countries. In this regard very little is known about consumers' choice of imported or local products in developing countries. The objective of our study is to exmine this relationship and importance of consumers' attitude towards imported and local products and thier ethnocentrism tendencies in order to know now and why they prefer any or both products in the context of Pakistan.Обосновано, что с одной стороны, потребители не спешат приобрести импортные товары, с другой - производители стараются определить отношение потребителей к определенным товарам на основе маркетинговых действий в развивающихся странах. В этой связи малоисследованной остается проблема выбора потребителями товаров импортных или местных. Исследовано отношение потребителей к импортным и местным товарам, оценено значение этноцентризма в их поведении для определения товарных преимуществ на примере Пакистана.Обгрунтовано, що з одного боку, споживачі не поспішають купувати імпортні товари, з іншого - виробники намагаються визначити ставлення споживачів до певних товарів на основі маркетингових дій в країнах, що розвиваються. В цілому малодослідженою залишається проблема вибору споживачем товарів імпортних або місцевих. Досліджено ставлення споживачів до імпортних та місцевих товарів, оцінено значення етноцентризмуив їхній поведінці для визначення товарних переваг на прикладі Пакістану.
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.262.2(5ПАК)-5/А 40
Автор(и) : Акрам, Мухаммад (викладач; Комерційний коледж Хейлі Університету Пенджабу; м.Лахор; Пакистан), Раза, Алі, Фархан, Мухаммад
Назва : Критерії вибору банку студентами університетів : за даними Пакистану
Серія: Новини зарубіжної науки
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки: науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2012. - № 2. - С. 310-322: табл., рис.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовоюВ ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 65.262.2(5ПАК)-5 + 74.58(5ПАК)
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Банковская система
Банківська система
Высшее образование
Вища освіта
Географіч. рубрики: Пакистан
Анотація: Обгрунтовано, що для залучення нових клієнтів комерційними банкам необхідно розробляти відповідні маркетингові стратегії на основі певних критеріїв. Мета даної статті - визначити критерії, на основі яких студенти обирають банк для відкриття рахунку, виявити різницю у даних критеріях для студентів молодших та старших курсів, для студентів, які вже мають банківський рахунок, і тих, які його ніколи не мали, а також в залежності від статі. Проведено опитування 250 студентів Університету Пенджабу (Пакистан). Анкета складалася з 24 запитань, виділено 6 ключевих факторів. За результатами, студенти як молодших, так і старших курсів особливо важливими при виборі банку вважають: наявність мережі банкоматів; фінансові бонуси; тип та розташування банку; рівень сервісу; рекламу. Банкам рекомендовано враховувати дані критерії при виході на ринок університетських студентів. Дане дослідження є першою спробою виявити критерії вибору банку студентами університетів Пакістана.
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.433(4УКР)-5/Є 40
Автор(и) : Забуранна Л.В. (кандидат економічних наук; Українська академія банківської справи Національного банку України; м.Суми; Україна), Крамаренко В.Г.
Назва : Формування брендингових стратегій на вітчизняному туристичному ринку
Серія: Економіка та управління національним господарством
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки: науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2012. - № 2. - С. 68-76: табл.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 65.433(4УКР)-5
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Экономика туризма
Економіка туризму
Географіч. рубрики: Украина
Україна
Анотація: Досліджено визначення та специфіку бренду, розглянуто особливості формування брендингових стратегій на прикладі туристичного ринку, новий підхід розвитку успішної стратегії підприємства. Встановлено, що визначення правільної стратегії є запорукою успіху на довгі роки. Висновки та рекомендації засновано на результатах діяльності міжнародних брендів і практичного використання різних методів маркетингових стратегій.
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.304.25в7-5
Автор(и) : Овсієнко Н.В. (аспірант; Київський національний економічний університет ім. В.Гетьмана; м.Київ; Україна)
Назва : Узагальнена модель реалізації маркетингової стратегії на молокопереробному підприємстві
Місце публікування : Формування ринкових відносин в Україні: науковий економічний журнал/ Науково-дослідний економіч. ін.-т Мін.-ва економіки та з питань європ. інтеграції Укр. - Київ, 2012. - № 10. - С. 135-140: табл., граф.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 65.304.25в7-5
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Экономика пищевой промышленности
Економіка харчової промисловості
Анотація: Вивчається питання узагальненої моделі реалізації маркетингової стратегії на молокопереробному підприємстві. За допомогою логістичної кривої співвідносяться витрати на мерчендайзинг з отриманими результатами. Розглянуто функцію збуту в залежності від маркетингових витрат. При чому введемо поняття граничного рівня збуту Z який залежить не тільки від потужності виробництва, а й від попиту на товар, який, у свою чергу, залежить від маркетингової оптимальної стратегії. Знаходимо графічно обласні еластичності функції попиту.
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.584к94
Автор(и) : Дмитрієв, Валерій (проректор з економіки та перспективного розвитку Приазовського державного технічного університету; м. Маріуполь)
Назва : Маркетінгова стратегія ВНЗ
Місце публікування : Вища освіта України: теоретичний та науково-методичний часопис. - Київ: Міністерство освіти і науки УКраїни, Академія педагогічних наук України, Інститут вищої освіти АПН України, Видавництво педагогічна преса України., 2013. - № 1. - С. 57-62 (Шифр В6/2013/1)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. 13 назв. - 1 рис.
ББК : 74.584к94
Предметні рубрики: Маркетинг образовательных услуг
Маркетинг освітніх послуг
Анотація: Запропоновано комплекс маркетингових заходів, які допоможуть підвищити стійкість і конкурентоспроможність ВНЗ на ринку освітніх послуг і продуктів; визначено головну мету, зміст і спрямованість маркетингової стратегії ВНЗ.
Знайти схожі

18.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.431в7-5
Автор(и) : Сюй, Дзюнь-Лань (викладач кафедри ресторанного менеджменту Морського технологічного коледжу; м.Тайбей; Тайвань)
Назва : Вплив інтерактивного маркетингу на задоволеність клієнтів в галузі кейтерингу
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки: Науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2013. - № 3. - С. 424-431: табл. схем.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою.В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 65.431в7-5
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Экономика общественного питания
Економіка громадського харчування
Анотація: Розкрито схеми інтерактивного маркетингу із залучення покупців як складного набору прийомів і тактик. Його короткострокова мета - сформувати взаємодію з покупцями, довгострокова - формування довіри і лояльності, що забезпечують повторні покупки. Для збору даних опитано менеджерів і персонал 10 найкращіх готелів, до даних застосовано факторний аналіз, аналіз надійності і регресійний аналіз. Результати показали, що: 1) інтерактивний маркетинг впливає на значення якості продукції в задоволеності клієнтів; 2) інтерактивний маркетинг впливає на значення підготовленості персоналу в задоволеності клієнтів; 3) інтерактивний маркетинг демонструє вплив на значення якості послуг у задоволеності клієнтів; 4) інтерактивний маркетинг позитивно впливає на значення іміджу фірми в задоволеності клієнтів; 5) демографічні змінні істотно впливають на кореляції між інтерактивним маркетингом і задоволеності клієнтів.
Знайти схожі

19.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.262.1в7-5
Автор(и) : Дінчер, Хасан (старший викладач кафедри фінансів та банківської справи Університету Бейкент; м.Стамбул; Туреччина; PhD (фінанси)), Хаджіоглу, Юміт, Їлмаз, Реджеп
Назва : Вплив рівня інтегрованої маркетингової комунікації на показники роботи банків : аналіз за методом fuzzy VIKOR
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки: Науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2013. - № 5. - С. 247-260: табл., граф.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою.В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 65.262.1в7-5 + 65.053в
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Банковская система
Банківська система
Экономический анализ
Економічний аналіз
Анотація: Описано ланцюгову реакцію банківських банкрутств у розвинених економіках і можливість суверенних дефолтів при рекордних показниках кредитних дефолтів, при цьому вжиті урядом заходи призвели до негативного впливу на показники роботи банків. Жорстка конкуренція на фінансовому ринку з відносно невеликим прибутком і нові механізми регулювання банківської діяльності призвели до обмеження розвитку банків на ринках капіталу. Підхід інтегрованої маркетингової комунікації (IMC) зіставляє ефективні маркетингові і корпоративні стратегії. Результати аналізу за методом fuzzy VIKOR показали, що 1) ефективна робота банку залежить як від фінансових, так і від нефінансових параметрів; 2) ефективні маркетингові заходи покращують показники роботи; 3) IMC зв'язує маркетингові операції і стратегії; 4) підхід інтегрованої маркетингової комунікації дозволяє перевершити конкуруючі банки; 5) акційні показники банків із системою IMC визначають рейтинг банку.
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сяо, Люк Х.С. (співробітник кафедри державної політики та управління Університету І-Шоу; м.Каохсіунг; Тайвань; Dr.)
Назва : Дослідження стратегії комплексного маркетингу, обізнаності про закони і наміри здійснити повторну покупку імпортованого тютюну
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки: Науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2013. - № 5. - С. 501-511: табл., схем.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою.В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 65.422.5(5КИТ)в6-5
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Торговля отдельными видами товаров
Торгівля окремими видами товарів
Географіч. рубрики: Тайвань
Анотація: Описано, як Тайваньська корпорація тютюну і горілчаних напоїв почала імпортувати тютюн у 1987 р., відтоді загальний обсяг продажів і ринкова частка вітчизняних тютюнових виробів поступово зменшувались. Це дослідження спрямовано на обговорення поточної ситуації і взаємозв'язку між стратегією комплексного маркетингу, обізнаністю про закони і споживчими намірами на ринку імпортного тютюну. Як об'єкти дослідження вибрано 500 споживачів імпортованого тютюну. Після вирахування недійсних анкет було отримано 420 правильно заповнених. Для аналізу даних використовуються описова статистика, тест на надійність, факторний аналіз, кореляційний аналіз Пірсона і ієрархічна регресія. Результати показали, що: (1) стратегія комплексного маркетингу має значний вплив на намір повторної покупки, при цьому канальна стратегія і товарна стратегія демонструють позитивні кореляції; (2) обізнаність про закони має помітну дію на намір повторної покупки, а пропаганда здорового способу життя і інформація про замінники показують значні негативні кореляції; (3) обізнаність про закони здійснює помітний стримуючий вплив на стратегію комплексного маркетингу і намір повторної покупки.
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-56 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)