Пошуковий запит: <.>K=маркетинг на железнодорожном транспорте<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 33
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Кірпа Г.М. Принципи комеріалізації залізниць України в сучасних умовах/Г.М. Кірпа // Транспорт. -Д., 2001,N Вип. 8.-С.8-16
|
>2.
| Савкин В.П. Диверсификация производства на железнодорожном транспорте Украины/В.П. Савкин, С.И. Цымбаленко // Проблеми економіки транспорту в умовах реструктуризації. -Д., 2001.-С.9-10
|
>3.
| Цыберман М.В. К вопросу о разработке системы управления железнодорожным транспортом на основе концепций маркетинговой деятельности/М.В. Цыберман // Проблеми економіки транспорту в умовах реструктуризації. -Д., 2001.-С.10
|
>4.
| Галабурда В.Г. Методология корпоративного управления качеством транспортного обслуживания пользователей на железнодорожном транспорте/В.Г. Галабурда // Ж.-д. транспорт. Сер. Маркетинг и коммерческая деятельность, 2004,N Вып.2.-С.1-21
|
>5.
| Швець П.А. Удосконалення маркетингової діяльності при організації пасажирських перевезень на залізничному транспорті/П.А. Швець, І.С. Дорогунцов // Проблеми та перспективи розвитку транспортних систем: техніка, технологія, економіка і управління. -К., 2004,N Ч. 2:Економіка і управління.-С.36-37
|
>6.
| Галахов С. Маркетинг в системе отношений с клиентами/С. Галахов // Мир транспорта, 2005,N №2.-С.86-91
|
>7.
| Тарасова О.А. Концепция маркетинга железнодорожной операторской компании/О.А. Тарасова, Л.С. Федоров // Железнодорожный транспорт, 2006,N №5.-С.64-67
|
>8.
| Яновський П. Роль маркетингу в транспортному обслуговуванні вантажовласників/П. Яновський // Збірник наукових праць Київського університету економіки і технологій траснспорту. Сер. Транспортні системи і технології. -К.:КУЕТТ, 2004,N Вип. 5.-С.125-129
|
>9.
| Бакалінський О. Мотивація співробітників підрозділів маркетингу: українська практика/О. Бакалінський // Збірник наукових праць Київського університету економіки і технологій траснспорту. Сер. Економіка і управління. -К.:КУЕТТ, 2005,N Вип. 7.-С.258-262
|
>10.
| Аксьонов І.М. Роль стратегічного маркетингу в плануванні, прогнозуванні та у збільшенні прибутку від пасажирських перевезень/І.М. Аксьонов // Залізничний транспорт України, 2006,N № 6.-С.99-102
|
|
|