Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=маркетинг страхових компаній<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 368
Автор(и) : Окландер, Михайло (доктор економічних наук; Одеський національний політехнічний університет), Новошинська, Любов, Чукурна, Олена
Назва : Технологія брендінгу страхової компанії
Місце публікування : Економіст: науково-практичний журнал/ Засновник: фірма "Колегіум". - К, 2012. - № 11. - С. 39-42: табл., рис.
Примітки : Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 368
ББК : 65.271
Предметні рубрики: Економіка
Страхування
Экономика
Страхование
Географіч. рубрики: Україна
Украина
Анотація: Розглянуто технології брендінгу й ребрендінгу на прикладі страхової компанії "Оранта". Представлено етапи розробки бренду на ринку страхових послуг. Розглянуто методологію оцінки вартості бренду. Проведено оцінку вартості бренду "Оранта" після ребредінгу за допомогою методу підсумовування всіх витрат на створення бренду. Запропоновано мультикритерійний метод оцінки бренду ROBI 8 (Return on Brend Investment) для оцінки брендів страхових компаній. Розроблено критерії оцінки бренду для страхових компаній на прикладі бренду для страхових компаній на прикладі бренду "Оранта. Оберігає Україну".
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)