Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (2)Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=масова культура<.>
Загальна кількість знайдених документів : 33
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-33 
1.

Кірієнко А. Б. Взаємодія соціальної реклами і масової культури/А. Б. Кірієнко // Грані. -Д.:Дніпропетровський нац. ун-т, Центр соц.-політ.досліджень, 2009,N № 2.-С.77-78
2.

Філоненко Софія "Їсти вареник, запивати кока-колою". Українська масова література і глобалізація/Софія Філоненко // Українська мова і література в школі. -К.:Інститут педагогіки АПН України, 2010,N № 1.-С.69-71
3.

Бербенець Л. Література і масова культура/Людмила Бербенець // Слово і час. -К.:НАН України; Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка; Національна спілка письменників України, 2011,N № 1.-С.120-122
4.

Свербілова Т. Фантастична біографія радянського письменника як жанр масової культури (О. Корнійчук - герой гротескних мемуарів В. Некрасова)/Т. Свербілова // Слово і час. -К.:НАН України; Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка; Національна спілка письменників України, 2011,N № 12.-С.53-67
5.

Карпенко Г.В. Напрямки формування валеологічної культури в контексті соціокультурних особливостей молодіжного середовища/Г. В. Карпенко // Грані. -Д.:Дніпропетровський нац. ун-т, Центр соц.-політ.досліджень, 2012,N № 2.-С.102-105
6.

Суковата В. Теорія "дизабіліті" та конструкції інвалідності в масовій культурі/В. Суковата // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Інститут соціології НАН, 2012,N № 1.-С.82-98
7.

Коткова М. Медіа-культура як феномен українського суспільства в умовах глобалізації/М. Коткова // Українознавство. -Київ:Національний науково-дослідний інститут українознавства та всесвітньої історії, 2012,N № 2.-С.128-130
8.

Шульга Р. Возможности реализации смыслового послания телепродукта/Р. Шульга // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Інститут соціології НАН, 2012,N № 3.-С.77-98
9.

Осипчук О. Особливості трансформації культури українців у 90-ті роки ХХ століття/О. Осипчук // Українознавство. -Київ:Національний науково-дослідний інститут українознавства та всесвітньої історії, 2012,N № 4.-С.131-135
10.

Іванишин П. Популярна література і кітч/П. Іванишин // Українська література в загальноосвітній школі. -К.:Інститут педагогіки АПН України, 2013,N № 1.-С.2-5
 1-10    11-20   21-30   31-33 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)