Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=международные бренды<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
1.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Любаренко Т. (аспірантка 2-го курсу Київського Національного університету ім. Тараса Шевченка, факультету економіки, кафедри міжнародної економіки)
Назва
: Інноваційні технології формування міжнародних брендів
Місце публікування
: Економіка. Фінанси. Право: інформаційно-аналітичний журнал. - К., 2009. - № 11. - С. 3-6: табл., рис. (Шифр Е31/2009/11)
Примітки
: Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
: 339.138
ББК
: 65.291.3
Предметні рубрики:
Економіка
Маркетинг
Экономика
Маркетинг
Анотація:
Розглянуті основні фактори створення сильних брендів, що безпосередньо впливають на репутацію компанії та посилюють конкурентні переваги на світових товарних ринках.
Перейти к внешнему ресурсу:
ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ
Знайти схожі
2.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Каніщенко О. Л. (доктор економічних наук; професор кафедри міжнародної економіки), Доця Т. В.
Назва
: Управління міжнародними брендами: фактор "високих мотивацій"
Місце публікування
: Маркетинг в Україні. - К., 2010. - № 2. - С. 32-35: 1 табл. (Шифр М23/2010/2)
Примітки
: Библиогр. в конце ст. - 1 табл.В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
: 339.138
ББК
: 65.291.3
Предметні рубрики:
Економіка
Маркетинг
Экономика
Маркетинг
Анотація:
Досліджено специфіку споживчих мотивацій на високобрендових товарних ринках і визначено фактори міжнародного позиціонування брендового алкоголю, насамперед коньяків, у міжнародному економічному просторі.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)