Пошуковий запит: <.>K=мовна освіта<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 47
Показані документи с 1 за 10 |
|
1.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Гнаткович Тетяна (завідувач кабінету суспільно-гуманітарних дисциплін Закарпатського інституту післядипломної освіти)
Назва : Українська мова. Програма для 5-7 класів з поглибленим вивченням української мови загальноосвітніх навчальних закладів
Місце публікування : Українська мова і література в школі: Науково-методичний журнал. - К.: Інститут педагогіки АПН України, 2009. - № 5. - С. 55-64 Примітки : В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК : 811.161.2 Предметні рубрики: Мовознавство Языкознание Анотація: У прогамі розкриваються мовленнєва, мовна, соціокультурна, діяльнісна змістові лінії мовної освіти.
Знайти схожі
|
2.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Сульниченко В. М.
Назва : Теоретичні й методичні аспекти проблеми вдосконалення мовної освіти в сучасній школі
Місце публікування : Педагогіка і психологія: Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - К.: АПН України, 2009. - № 4. - С. 67-74 Примітки : В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК : 371.3 ББК : 74.202 Предметні рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Географіч. рубрики: Україна Анотація: Визначені напрямки дослідження проблеми формування культури мовлення, зокрема системний підхід. Запропонова система вправ по формуванню культури мовлення: мовні, комунікативні, мовленнєві вправи. Мовні допомагають учням виконувати дії з мовним матер іалом поза мовленнєвою ситуацією. Комунікативні призначені для організації мовленневих дій учнів в ситуативних умовах. Мовленнєві створюють умови для продуктивної мовленнєвої діяльності учнів на уроці.
Знайти схожі
|
3.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Павлик, Олена (кандидат педагогічних наук; доцент; здобувач кафедри змісту і методики початкового навчання)
Назва : Компетентнісно орієнтований підхід до навчання в контексті неперервної мовної освіти: суть, проблеми та перспективи
Місце публікування : Рідна школа: щомісячний науково-педагогічний журнал/ Орган Міністерства освіти і науки України. - К.: ПП "Видавництво "Рідна школа", 2010. - № 7/8. - С. 66-69 (Шифр Р65/2010/7/8) Примітки : Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК : 371.3 ББК : 74.202 Предметні рубрики: Освіта. Педагогіка Теорія і методика навчання Образование. Педагогика Теория и методика обучения Анотація: Аналізуються проблеми забезпечення неперервної мовної освіти на засадах компетентністного підходу, окреслюються шляхи їх розв'язання.
Знайти схожі
|
4.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Кратасюк Людмила (старший викладач кафедри української мови Житомирського державного університету ім. І. Франка)
Назва : Метод проектів у системі особистісно зорієнтованої мовної освіти
Місце публікування : Українська мова і література в школі: Науково-методичний журнал. - К.: Інститут педагогіки АПН України, 2010. - № 4. - С. 10-14 Примітки : Бібліографія : С.14 : 18 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК : 811.161.2 ББК : 81.411.1 Предметні рубрики: Мовознавство Языкознание Анотація: У статті висвітлюються питання доцільності й ефективності застосування проектного методу в процесі інтерактивного начання мови й мовлення учнів 5-6 класів.
Знайти схожі
|
5.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Маркевич, Наталія (вчитель української мови; спеціаліст вищої категорії), Сєрікова, Наталія
Назва : Формування мовної культури учнів: пошук підходів
Місце публікування : Рідна школа: щомісячний науково-педагогічний журнал/ Орган Міністерства освіти і науки України. - К.: ПП "Видавництво "Рідна школа", 2010. - № 9. - С. 76-78 (Шифр Р65/2010/9) Примітки : В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК : 371.3 ББК : 74.202 Предметні рубрики: Освіта. Педагогіка Теорія і методика навчання Образование. Педагогика Теория и методика обучения Анотація: Про методичні прийоми та форми роботи, що сприяють виробленню в учнів орфографічної та пунктуаційної грамотності, про формування мовної культури.
Знайти схожі
|
6.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Черемська, Ольга (завідувач кафедри українознавства ХНЕУ; кандидат філологічних наук; професор)
Назва : Формування мовної і комунікативної компетенцій мовної особистості у вищій школі
Місце публікування : Вища школа. - К.: Видавицтво: Товариство "Знання" Україна КОО, 2010. - № 12. - С. 63-72 (Шифр В17/2010/12) Примітки : Библиогр. в конце ст.
УДК : 378 ББК : 74.58 Предметні рубрики: Освіта. Педагогіка Вища професійна освіта Образование. Педагогика Высшее профессиональное образование Географіч. рубрики: Україна Анотація: Висвітлюється проблема формування мовної і комунікативної компетенцій майбутніх фахівців та роль мовної освіти в економічному ВНЗ у становленні мовної особистості та виховання національно-мовної свідомості.
Знайти схожі
|
7.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Голуб Ніна (доктор педагогічних наук; головний науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України)
Назва : Риторична компетентність учнів старших класів як показник сучасної мовної освіти
Місце публікування : Українська мова і література в школі: Науково-методичний журнал. - К.: Інститут педагогіки АПН України, 2010. - № 8. - С. 2-7 Примітки : Бібліографія : С.6-7 : 22 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК : 811.161.2 ББК : 81.411.1 Предметні рубрики: Мовознавство Языкознание Анотація: У статті обгрунтовано доцільність уведення риторичної компетентності до ієрархічної системи освітніх компетентностей. Автор вивчає суть поняття "риторична компетентність".
Знайти схожі
|
8.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Хорошковська, Ольга (доктор педагогічних наук; професор; Інститут педагогіки НАПН України)
Назва : Про підходи до визначення змісту мовної освіти у проекті нової редакції державного стандарту
Місце публікування : Українська мова і література в школі: Науково-методичний журнал. - К.: Інститут педагогіки АПН України, 2011. - № 1. - С. 41-44 Примітки : В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК : 811.161.2 ББК : 81.411.1 Предметні рубрики: Мовознавство Языкознание Анотація: У статті обгрунтовується необхідність практичного підходу до визначення змісту навчання української мови як державної та інших мов як окремих предметів у школах національних меншин. Такий підхід з орієнтацією на формування комунікативної компетенції має бути закладений у новій редакції державного стандарту мовної освіти з української та інших мов для основної і старшої школи з національними мовами викладання.
Знайти схожі
|
9.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : 74.268.1(4Укр)
Автор(и) : Таранік-Ткачук, Катерина (головний спеціаліст департаменту загальної середньої та дошкільної освіти Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України; кандидат педагогічних наук; доцент), Ніколенко, Ольга, Сулима, Микола
Назва : Розвиток мовнолітературної освіти залежить від кожного з нас
Місце публікування : Дивослово: науково-методичний журнал. - К.: ТОВ "редакція журналу "Дивослово", 2011. - № 8. - С. 16-19 (Шифр Д5/2011/8)
ISSN: 0130-5263
ББК : 74.268.1(4Укр) Предметні рубрики: Методика викладання української мови Методика преподавания украинского языка Географіч. рубрики: Україна Украина Анотація: Обговорення концепції державного стандарту базової і повної середньої освіти (освітня галузь "Мова і література")
Примірники :ЧЗ(1) Вільні : ЧЗ(1) Знайти схожі
|
10.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Варзацька, Лариса (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України)
Назва : Опорні вміння в системі особистісно зорієнтованої мовної освіти (10-11 класи, академічний рівень)
Місце публікування : Українська мова і література в школі: Інститут педагогіки АПН України, 2011. - № 7. - С. 17-22 Примітки : Бібліографія : С.22 : 18 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 811.161.2 ББК : 81.411.1 Предметні рубрики: Мовознавство Языкознание Анотація: Статтю присвячено вивченню сутності опорних умінь як визначального засобу структурування навчального матеріалу з української мови й мовлення в старших класах і висвітленню питання актуалізації опорних умінь щодо кожного з типів уроків у структурі навч ально-виховного процесу.
Знайти схожі
|
|
|