Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=навчальні модулі<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Семенець В. (перший проректор Харківського національного університету радіоелектроніки; доктор технічних наук; професор), Каук В., Аврунін О.
Назва : Впровадження технологій дистанційного навчання у навчальний процес
Місце публікування : Вища школа: науково-практичне видання. - К.: Видавицтво: Товариство "Знання" Україна КОО, 2009. - № 5. - С. 40-57: рис. (Шифр В17/2009/5)
УДК : 378
ББК : 74.58
Предметні рубрики: Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Анотація: Висвітлюються сучасні технології дистанційного навчання та їх переваги при впровадженні у навчальний процес. Розглядається практичний досвід, здобутий у процесі навчання студентів заочної форми та отримання другої вищої освіти.
Примірники :ЧЗНЛ(1)
Вільні : ЧЗНЛ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 656.2/П 78
Автор(и) : Стратегова О. А.
Назва : Модуль и его характеристики
Місце публікування : Проблеми економіки транспорту: тези доповідей V Міжнародної наукової конференції (27.04-28.04.2006). - Д.: ДНУЗТ, 2006. - С. 96-97 (Шифр 656.2/П 78-597341)
УДК : 378
Предметні рубрики: Высшее образование
ВИЩА ОСВІТА
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.266.3(4Укр)
Автор(и) : Волковська О. В. (вчитель історії першої категорії Одеської спеціалізованої школи-інтернату №2 І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням англійської мови)
Назва : Використання елементів модульного навчання на уроках історії стародавнього світу
Місце публікування : Історія в школі: науково-методичний журнал для вчителів. - Київ: "Етносфера", 2014. - № 1-2. - С. 50-52
Примітки : В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 74.266.3(4Укр)
Предметні рубрики: Методика викладання Історії
Методика преподавания истории
Географіч. рубрики: Україна
Украина
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): викладання історії--преподавание истории--модульне навчання--модульное обучение--інноваційні методи навчання--инновационные методы обучения--навчальні модулі--учебные модули--чуттєво-естетичний модуль--чувственно-эстетический модуль--установчо-мотиваційний модуль--установочно-мотивационный модуль--змістовно-пошуковий модуль--содержательно-поисковый модуль--контрольно-змістовий модуль--контрольно-содержательный модуль--адаптивно-перетворювальний модуль--адаптивно-преобразовательный модуль--контрольно-рефлексивний модуль--контрольно-рефлексивный модуль--духовно-естетичний модуль--духовно-эстетический модуль--розробки уроків--разработки уроков--6 клас--6 класс--міфологія давнього єгипту--мифология древнего египта
Анотація: Опис технології модульного навчання на прикладі розробки уроку з теми: "Міфологія Давнього Єгипту" для 6 класу.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : "Зростай серед кращих"
Серія: Сучасна юстиція України: новини
Місце публікування : Бюлетень Міністерства юстиції України. - Київ, 2016. - № 11. - С. 18
Примітки : В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 347.965
Предметні рубрики: Право
Адвокатура
Географіч. рубрики: Украина
Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): профессиональное развитие адвокатов--професійний розвиток адвокатів--специализированные программы--спеціалізовані програми--учебные модули--навчальні модулі
Анотація: Інформація про програму професійного розвитку для адвокатів «Адвокат майбутнього».
Перейти к внешнему ресурсу: \\Tower-2008\textlok\Адвокат\Бюл_мін_юст_Укр_2016_11\5.pdf
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Жултек С. (доктор права; заступник декана з виховної роботи факультету права й адміністрації Варшавського університету), Ковальска К.-Ю.
Назва : Впровадження належної практики у сферу вищої юридичної освіти: реформа навчальної програми на факультеті права й адміністрації Варшавського університету
Серія: Реформа вищої юридичної освіти в Україні: Національна првнича дискусія. Вітчизняний та зарубіжний досвід модернізації підготовки правників
Місце публікування : Право України: Юридичний журнал/ Міністерство юстиції України (Киiв). - Київ, 2017. - № 10. - С. 108-119: табл. - ISSN 0132-1331 (Шифр П5/2017/10). - ISSN 0132-1331
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК : 377
ББК : 74.58(4ПОЛ)в
Предметні рубрики: Образование. Педагогика
Освіта. Педагогіка
Высшее профессиональное образование, 2016-2017 гг.
Вища професійна освіта, 2016-2017 рр.
Географіч. рубрики: Польша
Польща
Варшава
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вузы--внзи--высшие учебные заведения--вищі учбові заклади--зарубежный опыт--зарубіжний досвід--индивидуальные траектории обучения--індивідуальні траєкторії навчання--итоговые аттестации--підсумкові атестації--образовательная реформа--освітня реформа--обучающие модули--навчальні модулі--правовое образование--правнича освіта--практическая подготовка юристов--практична підготовка юристів--студенческие юридические клиники--студентські юридичні клініки--учебные программы--учбові програми--юридическое образование--юридична освіта--реформи навчальних програм--реформы учебных програм
Анотація: Описано реформи навчальної програми, запровадженої 2016/2017 академічного року на факультеті права й адміністрації Варшавського університету. Надається аналіз існуючої системи підготовки правників на факультеті та вказуються причини, що зумовили суттєве оновлення змісту навчання і підходів у викладанні правничих дисциплін. По-перше, серед ключових новацій виокремлюється надання студентам більших можливостей для формування власних навчальних планів. По-друге, акцентується увага на необхідності постійного оновлення змісту навчального плану відповідно до існуючих потреб практики. Третьою складовою реформи стала прив’язка до циклу (блоку) вибіркових дисциплін практичної підготовки студентів. Ще одним моментом реформи є орієнтація підсумкової атестація студентів-правників на вимоги доступу до правничих професій.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)