Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=национальные университеты<.>
Загальна кількість знайдених документів : 27
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-27 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Яценко, Тамара (доктор психологічних наук; професор; академік НАПН України; завідувач кафедри практичної психології), Туз, Лариса, Дударенко, Ірина
Назва : Психологічний факультет: традиції і сьогодення
Місце публікування : Вища школа: науково-практичне видання. - К.: Товариство "Знання" Україна КОО, 2016. - № 4. - С. 59-64 (Шифр В17/2016/4)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
УДК : 378
ББК : 74.58
Предметні рубрики: Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Географіч. рубрики: Україна
Украина
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічні факультети--психологические факультеты--історія становлення факультетів--история становления факультетов--науково-педагогічний склад--научно-педагогический состав--спеціальності--специальности--специалізація факультетів--специализация факультетов--наукові школи--научные школы--університетська освіта--университетское образование--навчально-виховний процес--учебно-воспитательный процесс--вища освіта--высшее образование--вищі навчальні заклади--высшие учебные заведения--національні університети--национальные университеты
Анотація: Висвітлена історія становлення психологічного факультету починаючи з 1974 року, основні віхи розвитку, традиції, науково-педагогічний склад різних років на факультеті, особливості підготовки майбутніх фахівців, спеціальності та специалізації. Зроблено акцент на науковій діяльності факультету: презентовано наукову школу академіка НАПН України Тамари Яценко, науково-навчальну лабораторію глибинної психокорекції, Центр психолого-соціальної реабілітації, співпрацю факультету з громадськими, освітніми, науковими, медичними закладами України і зарубіжжя.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Богатирьов, Олег (кандидат фізико-математичних наук; доцент кафедри фізики навчально-наукового інституту фізики, математики та комп'ютерно-інформаційних систем), Кляцька, Людмила, Ляшенко, Юрій
Назва : Фізмат ЧНУ: віхи становлення
Місце публікування : Вища школа: науково-практичне видання. - К.: Товариство "Знання" Україна КОО, 2016. - № 4. - С. 65-69 (Шифр В17/2016/4)
УДК : 378
ББК : 74.58
Предметні рубрики: Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Географіч. рубрики: Україна
Украина
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): історія фізмату чну--история физмата чну--історія факультетів--история факультетов--психолого-педагогічна підготовка--психолого-педагогическая подготовка--наукова діяльність--научная деятельность--навчально-наукові інститути--учебно-научные институты--фізико-математичні інститути--физико-математические институты--наукові школи--научные школы--університетська освіта--университетское образование--навчально-виховний процес--учебно-воспитательный процесс--вища освіта--высшее образование--вищі навчальні заклади--высшие учебные заведения--національні університети--национальные университеты
Анотація: Описані основні етапи становлення та проаналізований сучасний стан навчально-наукового інституту фізики, математики та комп'ютерно-інформаційних систем Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Особливістю навчанняя студентів фізмату на сучасному етапі є гармонійне поєднання вивчення ними точних наук, підготовки в галузі інформатики та іноземних мов, психолого-педагогічної підготовки.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Нечипоренко, Леонід (кандидат педагогічних наук; доцент; директор навчально-наукового інституту фізичної культури, спорту і здоров'я ), Хоменко, Ірина
Назва : Історія становлення навчально-наукового інституту фізичної культури, спорту і здоров'я
Місце публікування : Вища школа: науково-практичне видання. - К.: Товариство "Знання" Україна КОО, 2016. - № 4. - С. 70-75 (Шифр В17/2016/4)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
УДК : 378
ББК : 74.58
Предметні рубрики: Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Географіч. рубрики: Україна
Украина
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): фізичне виховання--физическое воспитание--спортивна діяльність--спортивная деятельность--фізична культура--физическая культура--навчально-наукові інститути--учебно-научные институты--інститути фізичної культури, спорту і здоров'я--институты физической культуры, спорта и здоровья--наукові школи--научные школы--історія створення інститутів--история создания институтов--університетська освіта--университетское образование--навчально-виховний процес--учебно-воспитательный процесс--вища освіта--высшее образование--вищі навчальні заклади--высшие учебные заведения--національні університети--национальные университеты
Анотація: Розкривається історія створення та розвитку навчально-наукового інституту фізичної культури, спорту і здоров'я Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького, зокрема формування, удосконалення та діяльність структурних підрозділів інституту: кафедр спортивних дисциплін; теорії і методики фізичного виховання та спортивних ігор; анатомії, фізіології та фізичної реабілітації; фізичного виховання. Висвітлюється основні досягнення викладачів і студентів у спортивній, навчально-методичній та науково-дослідній роботі.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Нінова, Тетяна (кандидат педагогічних наук; доцент; директор навчально-наукового інституту природничих наук)
Назва : Історичний шлях: від природничого відділення до навчально-наукового інституту природничих наук
Місце публікування : Вища школа: науково-практичне видання. - К.: Товариство "Знання" Україна КОО, 2016. - № 4. - С. 39-45 (Шифр В17/2016/4)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
УДК : 378
ББК : 74.58
Предметні рубрики: Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Географіч. рубрики: Україна
Украина
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): природничі науки--естественные науки--природничі факультети університетів--естественные факультеты--навчально-наукові інститути--учебно-научные институты--інститути природничих наук--институты естественных наук--історія розвитку факультетів--история развития факультетов--університетська освіта--университетское образование--навчально-виховний процес--учебно-воспитательный процесс--вища освіта--высшее образование--вищі навчальні заклади--высшие учебные заведения--національні університети--национальные университеты
Анотація: Представлено віхи становлення інституту природничих наук Черкаського національного університету з 1921 року і донині, а також операційно-процесуальні підходи до підготовки майбутніх фахівців у галузі біології, хімії, екології; якості, стандартизації та сертифікації у ННІ природничих наук. Окремими аспектами представлені науково-дослідна і громадська робота в інституті. Проаналізовані наукові досягнення окремих викладачів, кафедр та випускників інституту.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Земзюліна, Наталія (доктор історичних наук; професор; директор навчально-наукового інституту історії і філософії)
Назва : Навчально-науковий інститут історії і філософії
Місце публікування : Вища школа: науково-практичне видання. - К.: Товариство "Знання" Україна КОО, 2016. - № 4. - С. 46-52 (Шифр В17/2016/4)
УДК : 378
ББК : 74.58
Предметні рубрики: Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Географіч. рубрики: Україна
Украина
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): фахівці-історики--специалисты-историки--історичні факультети--исторические факультеты--навчально-наукові інститути історії і філософії--учебно-научные институты истории и философии--професорсько-викладацький склад--профессорско-преподавательский состав--наукові школи--научные школы--факультети університетів--факультеты университетов--дослідницькі центри--исследовательские центры--інститути історії і філософії--институты истории и философии--університетська освіта--университетское образование--навчально-виховний процес--учебно-воспитательный процесс--вища освіта--высшее образование--вищі навчальні заклади--высшие учебные заведения--національні університети--национальные университеты
Анотація: Показана минуле та сучасне історичної науки в Черкаському університеті імені Богдана Хмельницького. У 1921 році в Черкаському інституті народної освіти було відкрито історико-філологічне відділення. Нині в ННІ функціонує чотири кафедри, діє спеціалізована вчена рада із захисту докторських дисертацій, створено Центр дослідження історії Середнього Подніпров'я, Науково-дослідний інституту селянства, Центр гендерних досліджень, навчальні лабораторії з археології та етнології, музей Богдана Хмельницького. Видаються фахові наукові видання "Вісник Черкаського університету" (серії "Історичні науки", "Філософія"), "Український селянин" та "Гуржіївські читання". Функціонують наукові школи, реалізуються міжнародні наукові проекти, культивується студентська наукова мобільність.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Швидка, Людмила (кандидат філологічних наук; доцент; директор навчально-наукового інституту іноземних мов)
Назва : Восьмирічний інститут із майже столітньою історією
Місце публікування : Вища школа: науково-практичне видання. - К.: Товариство "Знання" Україна КОО, 2016. - № 4. - С. 53-58 (Шифр В17/2016/4)
УДК : 378
ББК : 74.58
Предметні рубрики: Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Географіч. рубрики: Україна
Украина
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): іноземні мови--иностранные языки--наукова діяльність--научная деятельность--професорсько-викладацький колектив--профессорско-преподавательский потенциал--студентське життя--студенческая жизнь--якісна фахова підготовка--качественная специальная подготовка--конкурентоспроможність випускників університетів--конкурентоспособность выпускников университетов--навчально-наукові інститути--учебно-научные институты--інститути іноземних мов--институты иностранных языков--університетська освіта--университетское образование--навчально-виховний процес--учебно-воспитательный процесс--вища освіта--высшее образование--вищі навчальні заклади--высшие учебные заведения--національні університети--национальные университеты
Анотація: Історія навчально-наукового інституту іноземних мов, змальовано сьогодення підрозділу, перспективи та плани на майбутнє. Акцентується увага на навчальному процесі в інституті, наукових досягненнях викладачів і студентів, багатомірності його діяльності, розповідає про студентське життя. Доведено, що випускники інституту мають якісну підготовку і є конкурентоспроможними.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бондаренко, Тетяна (кандидат філологічних наук; доцент; завідувач кафедри журналістики, реклами та PR-технологій)
Назва : Функціонування та перспективи розвитку студентського телебачення в контексті задоволення інформаційних потреб медійної аудиторії
Місце публікування : Вища школа: науково-практичне видання. - К.: Товариство "Знання" Україна КОО, 2016. - № 4. - С. 84-92 (Шифр В17/2016/4)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
УДК : 378
ББК : 74.58
Предметні рубрики: Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Географіч. рубрики: Україна
Украина
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): студентське телебачення--студенческое телевидение--аудиторії змі--аудитории сми--відеоконтенти--видеоконтенты--тематичні матриці--тематические матрицы--соціологічні дослідження--социологические исследования--історія створення студентського телебачення--история создания студенческого телевидения--медійне середовище--медийная среда--університетська освіта--университетское образование--навчально-виховний процес--учебно-воспитательный процесс--вища освіта--высшее образование--вищі навчальні заклади--высшие учебные заведения--національні університети--национальные университеты
Анотація: Представлені історія створення та особливості функціонування студентського телебачення ЧНУ імені Богдана Хмельницького, окреслені перспективи розвитку цього корпоративного ЗМІ, що покликаний задовольняти комунікаційні потреби цільової аудиторії, об'єктивно, оперативно й усебічно інформувати про події в університеті та за його межами. Доведено, що студентське телемовлення є самостійним сегментом масової комунікації, виокремлено його характерні риси та описано функціональне призначення; сформульовано дефініцію поняття "студентське телебачення". Складено тематичну матрицю, диференційовано проблемні групи матеріалів, зроблено висновок про домінинтні теми й теми-аутсайдери. Проведено соціологічне дослідження, спрямоване на вивчення ефективності студентського телебачення ЧНУ та інформаційних потреб цільової аудиторії.
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Десятов, Тимофій (доктор педагогічних наук; професор; директор навчально-наукового інституту педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва)
Назва : Концепції впровадження сучасних стандартів професійної освіти у навчальний процес вищої школи: зарубіжний досвід
Місце публікування : Вища школа: науково-практичне видання. - К.: Товариство "Знання" Україна КОО, 2016. - № 4. - С. 107-114 (Шифр В17/2016/4)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
УДК : 378
ББК : 74.58
Предметні рубрики: Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Географіч. рубрики: Україна
Украина
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійна підготовка--профессиональная подготовка--майбутні фахівці--будущие специалисты--компетентнісний підхід--компетентностный подход--навчальний процес--учебный процесс--кваліфікаційні стандарти--квалификационные стандарты--стандарти професійної підготовки--стандарты профессиональной подготовки--якість навчання--качество обучения--міжнародний досвід--международный опыт--освітні послуги--образовательные стандарты--класифікація стандартів освітніх послуг--классификация стандартов образовательных услуг--зміст професійних стандартів--содержание образовательных стандартов--кваліфікаційні рівні--квалификационные уровни--університетська освіта--университетское образование--навчально-виховний процес--учебно-воспитательный процесс--вища освіта--высшее образование--вищі навчальні заклади--высшие учебные заведения--національні університети--национальные университеты
Анотація: Висвітлюється міжнародний досвід розробки стандартів професійної підготовки майбутніх фахівців. Проаналізовано специфічні внутрішні національні, зовнішні загальноєвропейські та світові концепції розробки стандартів професійної підготовки. Окреслено, що у рамках навчання та підготовки на основі компетентнісного підходу заходи із забезпечення якості освіти мають забезпечувати повну відповідність результатів кваліфікаційним стандартам.
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Андрущенко, Віктор Петрович (доктор філософських наук; професор; член-кореспондент НАН; академік НАПН України; ректор Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова; Президент асоціації ректорів педагогічних університетів Європи; головний редактор часопису)
Назва : Вчитель ХХІ століття: нова стратегія Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Місце публікування : Вища освіта України: теорет. та наук.-метод. часопис/ М-во освіти і науки України ; Ін-т вищої освіти АПН України ; ДІВП Вид-во "Педагогічна преса". - Київ: Педагогічна преса, 2016. - № 4. - С. 5-14. - ISSN 2078-1016 (Шифр В6/2016/4). - ISSN 2078-1016
Примітки : Библиогр. в конце ст.
ББК : 74.58
Предметні рубрики: Высшее профессиональное образование
Вища професійна освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вищі навчальні заклади--высшие учебные заведения--педагогічні університети--педагогические университеты--національні університети--национальные университеты--навчально-виховний процес--учебно-воспитательный процесс--педагогічна освіта--педагогическое образование--історія університетів--история университетов--модернізація університетів--модернизация университетов--філософія освіти--философия образования--майбутні педагоги--будущие педагоги--стратегии университетов--стратегії університетів
Анотація: Аналізуються проблеми та перспективи розвитку української освіти, суспільне значення педагогічної освіти, проблеми підготовки нового вчителя, місце та роль у цьому процесі НПУ імені М. П. Драгоманова.
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бобало, Юрій (доктор технічних наук; професор; ректор)
Назва : Основні засади функціонування системи внутрішнього забезпечення якості вищої освіти у Національному університеті "Львівська політехніка"
Місце публікування : Вища освіта України: теоретичний та науково-практичний часопис/ Засновники: Міністерство освіти і науки України, Академія педагогічних наук України, Інститут вищої освіти АПН України. - К: Видавництво "Педагогіка і преса", 2017. - № 4. - С. 12-27: рис.
Примітки : Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК : 378
ББК : 74.58
Предметні рубрики: Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Географіч. рубрики: Україна
Украина
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вища освіта--высшее образование--вищі навчальні заклади--высшие учебные заведения--якість вищої освіти--качество высшего образования--внутрішня система забезпечення якості освіти--внутренняя система обеспечения качества образования--якість освіти--качество образования--національні університети--национальные университеты--системи управління університетами--системы управления университетами--система взя--система вок--управлінські впливи--управленческие влияния--функції якості--функции качества--опыт университетов--досвід університетів
Анотація: Сформульовано основні засади внутрішньої системи забезпечення якості вищої освіти, розробленої у Національному університеті "Львівська політехніка". Система внутрішнього забезпечення якості представлено як функцію основних процедур і процесів, які реалізуються у університеті. Навелдено сукупність інформативних параметрів функції якості вищої освіти.
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-27 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)