Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (7)Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=обслуживание пассажиров<.>
Загальна кількість знайдених документів : 70
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-70 
1.

Бакалінський О. Марківська модель задоволення потреб пасажирів в обслуговуванні на залізничному транспорті/О. Бакалінський // Збірник наукових праць Київського університету економіки і технологій транспорту. Сер. Економіка і управління. -К.:КУЕТТ, 2006,N Вип. 8.-С.99-104
2.

Аксьонов І.М. Методологічні завади у дослідженнях якості обслуговування споживачів на ринку пасажирських перевезень/І. М. Аксьонов, О. В. Бакалінський, О. В. Кравчук // Залізничний транспорт України, 2008,N № 2.-С.66-72
3.

Пастухов С.С. Определение приоритетов пассажиров при оценке качества и выявление наиболее эффективных направлений улучшения качества транспортной услуги и сервиса в фирменных поездах (методология и результаты)/С. С. Пастухов // Вестник ВНИИЖТа, 2008,N № 1.-С.23-28
4.

Солдаткин В.И. Новые методы обслуживания пассажиров на Куйбышевской железной дороге/В. И. Солдаткин, П. В. Куренков, М. В. Романенко // Транспорт: наука, техника, управление, 2008,N № 7.-С.31-32
5.

Оценка эффективности сервисного обслуживания пассажиров на вокзалах/В. И. Солдаткин [и др.] // Транспорт: наука, техника, управление, 2008,N № 9.-С.43-44
6.

Пашкевич В.І. Удосконалення довідково-інформаційного обслуговування пасажирів/В. І. Пашкевич // Вдосконалення експлуатаційної роботи. -Д., 2009.-С.30-32
7.

Мельник Т.С. Розвиток стратегій сервісних брендів на пасажирському залізничному транспорті/Т. С. Мельник, О. В. Христофор // Залізничний транспорт України, 2009,N № 4.-С.59-63
8.

Байерле Р. Будущее - за высокими технологиями/Р. Байерле // Аналитический журнал Транспорт. -М., 2009,N № 10.-С.41-43
9.

Мельник Т. С. Комплекс маркетинговіх досліджень у системі організації транспортного і сервісного обслуговування пасажирів/Т. С. Мельник, О. В. Христофор, С. О. Сіренко // Вагонный парк, 2010,N № 4.-С.48-53
10.

Тертычная Е. Г. Победа обязывает/Е. Г. Тертычная // Вагонный парк, 2010,N № 4.-С.60-61
11.

Литковский А. В. Современные методы управления услугами для пассажиров на железных дорогах/А. В. Литковский // Залізничний транспорт України, 2010,N № 2.-С.7-9
12.

Голубенко А.Л. Логистические технологии транспортного обслуживания пассажиров/А. Л. Голубенко, Н. Б. Чернецкая, Ю. Ю. Пушкарева // Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля, 2010,N № 1, Ч. 2.-С.53-59
13.

Журба О. О. Формування моделі узгодження графіку підводу рухомого складу різних видів транспорту до залізничного вокзалу/О. О. Журба // Збірник наукових праць / Донецький інститут залізничного транспорту УкрДАЗТ. -Донецьк, 2010,N Вип. 22.-С.62-68
14.

Яцько С. І. Методика прогнозування конкурентноспроможності пасажироперевезень/С. І. Яцько, Ю. А. Євтушенко // Збірник наукових праць Української державної академії залізничного транспорту. -Х., 2010,N Вип. 119.-С.142-147
15.

Мирошниченко О. Ф. Экономические и финансовые аспекты структурной реформы пассажирского комплекса на железнодорожном транспорте/О. Ф. Мирошниченко // Пути повышения эффективности функционирования железных дорог на транспортном рынке России. -М.:Интекст, 2000.-С.105-111
16.

Мирошниченко О. Ф. Организаци финансирования дирекций обслуживания пассажировв пригородном сообщении/О. Ф. Мирошниченко, А. С. Фалин, А. Е. Садова // Пути повышения эффективности функционирования железных дорог на транспортном рынке России. -М.:Интекст, 2000.-С.112-116
17.

Морозова М. В. Новые методические подходы к калькулированию удельных затрат в условиях выделения пассажирского комплекса/М. В. Морозова // Вопросы развития железнодорожного транспорта в условиях рыночной экономики. -М.:Интекст, 2007.-С.251-256
18.

Марчук Б. Е. Задачи транспортной науки по образцовой организации и обслуживанию пассажирских перевозок/Б. Е. Марчук // Прогрессивная организация, техника и технология пассажирских перевозок. -М., 1984.-С.4-11
19.

П'ятигорець Г. С. Порівняння методів розрахунку собівартості послуг, що надаються пасажирам на вокзалах/Г. С. П'ятигорець // Проблемы и перспективы развития железнодорожного транспорта. -Днепропетровск, 2011.-С.338
20.

Марчук Б. Е. Концепция развития электронных систем резервирования мест и обслуживания пассажиров на железных дорогах/Б. Е. Марчук // Вестник ВНИИЖТа, 2002,N № 1.-С.4-7
 1-20    21-40   41-60   61-70 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)