Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=преодоление кризиса<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Тимошенко Ю. (прем'єр-міністр України)
Назва : Прогнози-2009. Від прем'єр-міністра України Юлії Тимошенко
Місце публікування : Економіст: науково-практичний журнал/ Засновник: фірма "Колегіум": К., 2009. - № 7. - С. 1 (Шифр Е30/2009/7)
Примітки : В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК : 338(470+571)
ББК : 65.9 (4Укр)
Предметні рубрики: Економіка
Економіка України, липень 2009 р.
Экономика
Экономика Украины
Географіч. рубрики: Україна
Анотація: Подані пронози прем'єр-міністра України Ю. Тимошенко щодо подолання економічної кризи.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Росошенко М.
Назва : Прогнози 2009! Липневі спогади
Місце публікування : Економіст: науково-практичний журнал/ Засновник: фірма "Колегіум": К., 2009. - № 7. - С. 45 (Шифр Е30/2009/7)
Примітки : В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК : 338(470+571)
ББК : 65.9 (4Укр)
Предметні рубрики: Економіка
Економіка України
Экономика
Экономика Украины
Географіч. рубрики: Україна
Анотація: Містяться прогнози українських політиків щодо подолання економічної кризи в Україні.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Макогон Ю. (заведующий кафедрой "Международная экономика" ДонНУ; директор Донецкого филиала Национального института стратегических исследований; заведующий сектором Института экономики промышленности НАН Украины; заслуженный деятель науки и техники Украины; доктор экономических наук; профессор)
Назва : Украинская экономика на фоне выздоравливающих после кризиса экономик других стран
Місце публікування : Економіст: науково-практичний журнал/ Засновник: фірма "Колегіум". - К., 2009. - № 9. - С. 8-11 (Шифр Е30/2009/9)
Примітки : В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК : 338(470+571)
ББК : 65.9 (4Укр)
Предметні рубрики: Економіка
Економіка України
Экономика
Экономика Украины
Географіч. рубрики: Україна
Польша
Німеччина
Франція
Китай
США
Анотація: Проаналізовано досвід України та інших країн у подоланні фінансово-економічної кризи.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Роль наук про суспільство у розробленні стратегії економічного і соціального розвитку України та її політичного устрою
Місце публікування : Соціологія: теорія, методи, маркетинг: Науково-теоретичний часопис. - К.: Інститут соціології НАН, 2010. - № 1. - С. 197-215
Примітки : В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК : 316
ББК : 60.5
Предметні рубрики: Соціологія
Социология
Географіч. рубрики: Україна
Украина
Анотація: У 2009 р. науковці Інституту соціології НАН України підготували аналітичну працю "Соціально-економічний стан України: наслідки для народу та держави". Особливий інтерес становлять соцально-діагностичні оцінки, запропоновані соціологами.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Геєць В. (академік НАН України)
Назва : Формування і розвиток фінансової кризи 2008-2009 років в Україні
Місце публікування : Економіка України: щомісячний політіко-економічний журнал на російській та українській мовах/ Держком УРСР по економіці и АH УРСР. - К., 2010. - № 4. - С. 5-15: рис. (Шифр Е2/2010/4)
УДК : 338(470+571)
ББК : 65.9
Предметні рубрики: Економіка
Економіка України, 2003-2009 рр.
Экономика
Экономика Украины
Географіч. рубрики: Україна
Анотація: Про історію та сучасний стан національної економіки.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 339.138
Назва : Скоро рассвет, выход…есть: эксперты рынка маркетинговых коммуникаций о стратегиях успешного преодоления кризиса
Місце публікування : Маркетинг в Україні. - Київ, 2014. - № 3. - С. 4-9: ил. - ISSN 1606-3732. - ISSN 1606-3732
Примітки : В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 339.138
ББК : 65.291.3
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетинговые коммуникации--маркетингові комунікації--преодоление кризиса--подолання кризи--массы лидеров рынка--маси лідерів ринку--блиц-опросы--бліц-опитування--маркетинговые исследования--маркетингові дослідження
Анотація: «Разворот» тренда в сторону, противоположную «эффекту толпы» требует сингулярного поведения критической массы лидеров рынка, тех, кто способен формировать общественное мнение, а не следовать ему. На примере данного блиц-опроса мы видим, что такой шанс существует.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)