Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=принципи організації<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Січкаренко, Кирило (кандидат географічних наук; Інститут економіки та прогнозування НАН України)
Назва : Мережевий принцип організації інноваційної інфраструктури
Місце публікування : Економіст: науково-практичний журнал/ Засновник: фірма "Колегіум". - Київ, 2012. - № 1. - С. 20-23: табл., рис. (Шифр Е5/2012/1)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
УДК : 338(477)
ББК : 65.9(4Укр)
Предметні рубрики: Економіка
Економіка України, 1980-2010 рр.
Экономика
Экономика Украины, 1980-2010 гг.
Географіч. рубрики: Україна
Украина
Анотація: Розкриваються питання організації компонентів інноваційної інфраструктури України на основі мережевої моделі. Досліджуються методологічні основи формування взаємодії учасників такого утворення. Зіставляється досвід розбудови аналогічних інституцій у країнах ЄС та особливості української практики у даній сфері інноваційної економіки.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Краус, Катерина Миколаївна (аспірант кафедри комерційної діяльності та підприємництва Полтавського університету економіки і торгівлі)
Назва : Проблемні аспекти організації маркетингової діяльності малих підприємств торговельної галузі України
Місце публікування : Економіка. Фінанси. Право: інформаційно-аналітичний журнал. - К, 2012. - № 9. - С. 29-31 (Шифр Е3/2012/9)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
УДК : 339.1/.5
ББК : 65.42
Предметні рубрики: Економіка
Економіка торгівлі
Экономика
Экономика торговли
Географіч. рубрики: Україна
Украина
Анотація: Досліджено особливості організації маркетингової діяльності на малих торговельних підприємствах України та виявлено основні її проблемні аспекти. Визначено ключові принципи організації маркетингу на малих підприємствах торгівлі. Дано практичні рекомендації щодо подолання головних проблем організації маркетингової діяльності на малих торговельних підприємствах та обгрунтовано необхідність їх негайного вирішення.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)