Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=продвижение товара<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кодацкий В. П.
Назва : Совершенствование управления предприятием
Місце публікування : Економіка, фінанси, право: Інформаційно-аналітичний журнал: Київ, 2008. - № 11. - С. 6-9 (Шифр Е3/2008/11)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
УДК : 338.24
ББК : 65.291.2
Предметні рубрики: Економіка
Менеджмент
Экономика
Менеджмент
Географіч. рубрики: Україна
Анотація: Наведені напрямки оптимізації управління підприємством.
Примірники :ЧЗНЛ(1)
Вільні : ЧЗНЛ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ракша Н.
Назва : Стан ринку продуктів харчування в Києві
Місце публікування : Економіст: науково-практичний журнал/ Засновник: фірма "Колегіум": К., 2009. - № 6. - С. 46-48: табл., рис. (Шифр Е5/2009/6)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
УДК : 339.138
ББК : 65.291.3
Предметні рубрики: Економіка
Маркетинг, 2003-2008 рр.
Экономика
Маркетинг
Географіч. рубрики: Україна
Київ
Анотація: Досліджено роль і значення малого підприємництва для економічного розвитку регіону. Проаналізовано сучасний стан та тенденції розвитку малого підприємництва в м. Києві. Визначено основні фактори, що впливають на рівень споживання безалкогольних напоїв. Запропоновано ряд заходів для активізації підприємницької діяльності у Києві.
Примірники :ЧЗНЛ(1)
Вільні : ЧЗНЛ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Лысенко А. (экономист)
Назва : Анализ состояния рынка мелющих тел в Украине
Місце публікування : Економіст: науково-практичний журнал/ Засновник: фірма "Колегіум": К., 2009. - № 7. - С. 52-54: табл., рис. (Шифр Е30/2009/7)
Примітки : Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК : 339.138
ББК : 65.291.3
Предметні рубрики: Економіка
Маркетинг, 2007-2008 рр.
Экономика
Маркетинг
Географіч. рубрики: Україна
Анотація: Подведены итоги исследования рынка мелющих тел в Украине.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.301в7-5
Автор(и) : Бєловолова Н.Н. (фінансовий директор ТОВ "Сокол-КР")
Назва : Моделі комплексного маркетингового дослідження споживачів продукції підприємств
Місце публікування : Формування ринкових відносин в Україні: Збірник наукових праць/ Науково-дослідний економіч. ін.-т Мін.-ва економіки та з питань європ. інтеграції Укр. - Київ, 2015. - № 3. - С. 169-172: табл. (Шифр Ф78/2015/3)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 65.301в7-5
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Экономика промышленного предприятия
Економіка промислового підприємства
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): исследовательское моделирование--дослідницьке моделювання--методология маркетинга--методологія маркетингу--комплексные маркетинговые исследования--комплесні маркетингові дослідження--концепцептуальные основы--концептуальні засади--покупатели--покупці--покупки--купівлі--потенциальные клиенты--потенційні клієнти--потребительское поведение--споживча поведінка--продвижение товара--просування товару--производители--виробники
Анотація: Досліджено сучасні моделі маркетингових досліджень поведінки споживачів у процесі виробництва і реалізації продукції. Охарактеризовано кожну модель поведінки споживачів та визначено їхні особливості. Виокремлено сутність кожної складової дослідженої концепції та зазначено їхнє місце і роль у процесі маркетингової діяльності підприємств. Запропоновано шляхи вирішення проблем, які пов'язані із залученням потенційних клієнтів з метою розширення асортименту продукції, і на цій основі зростання чистого доходу і прибутку підприємств.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.42(4УКР)с-5
Автор(и) : Фролова, Лариса Володимирівна (доктор економічних наук; професор; директор Інституту економіки та управління; завідуючий кафедрою економічного прогнозування Донецького національного торговельно-економічного університету ім. М.Туган-Барановського), Наторна, Альона Олександрівна
Назва : Ідентифікація виду маркетингової товарної стратегії
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки: Науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2016. - № 2. - С. 469-474: табл.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 65.42(4УКР)с-5
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Экономика торговли
Економіка торгівлі
Географіч. рубрики: Украина
Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): автоматизация--автоматизація--видовое идентифицирование--видове ідентифікування--информационные технологии--інформаційні технології--маркетинговые товарные стратегии--маркетингові товарні стратегії--масло-жировая промышленность--оліє-жирова промисловість--оценочные методы--оціночні методи--потребительские свойства товаров--споживчі властивості товарів--продажи--продажі--продвижение товара--просування товару--специализированное программное обеспечение--спеціалізоване програмне забезпечення--торговые марки--торговельні марки--экономическая эффективность--економічна ефективність
Анотація: Обгрунтовано науково-методичний підхід до конкретизації виду маркетингової товарної стратегії. Розроблено комбінації споживчих оцінок властивостей товару, що відповідають певному виду маркетингової товарної стратегії. Наведено результати застосування розробленої програми для автоматизації процесу ідентифікації виду маркетингової товарної стратегії.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Булатова, Аліна, Река О.
Назва : Особливості гендерних чинників у сучасній рекламі
Серія: Комунікації: реклама, PR
Місце публікування : Маркетинг в Україні: Науковий журнал. - Київ, 2017. - № 2. - С. 34-52: ил. - ISSN 1606-3732. - ISSN 1606-3732
Примітки : Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК : 339.138
ББК : 65.291.3
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): комунікації--коммуникации--рекламна продукція--рекламная продукция--pr--просування товару--продвижение товара--гендерні чинники--гендерные факторы--логотипи--логотипы--реклама для жінок--реклама для женщин--реклама для домогосподарок--реклама для домохозяек--рекламна продукція для дітей--рекламная продукция для детей--спеціальна реклама для чоловіків--специальная реклама для мужчин--реклама для ділових чоловіків--реклама для деловых мужчин--реклама для молоді--реклама для молодежи--реклама для людей похілого віку--реклама для людей пожилого возраста--гендерні ознаки реклами--гендерные признаки рекламы
Анотація: Розглядаються особливості гендерних чинників у сучасній рекламі.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)