Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=прямой маркетинг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Нехай, Вікторія Василівна (кандидат економічних наук; доцент; доцент кафедри економіко-гуманітарного факультету у місті Мелітополі Запорізького національного університету).
    Управління ринком сільськогосподарської техніки на основі консолідації та прямого маркетингу [Текст] / В. В. Нехай // Економіка АПК : міжнародний науково-виробничий журнал . - 2015. - № 12. - С. 68-71 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.32
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Економіка сільського господарства

   Экономика сельского хозяйства

Кл.слова (ненормовані):
сільськогосподарське машинобудування -- сельскохозяйственное машиностроение -- сільськогосподарська техніка -- сельскохозяйственная техника -- ринок сільськогосподарської техніки -- рынок сельскохозяйственной техники -- прямий маркетинг -- прямой маркетинг -- консолідований маркетинг -- консолидированный маркетинг -- управлінні ринком сільськогосптехніки -- управление рынком сельскохозтехники
Анотація: Обгрунтовано необхідність та доцільність застосування методу прямого маркетингу організаціями консолідованого маркетингу для розв'язання ринкових проблем підприємств сільськогосподарського машинобудування. Розроблено прийнятний для підприємств досліджуваної галузі перелік складових інформаційного забезпечення процесу дослідження ринку й закріплення на ньому, а також вказано на відповідні джерела інформації. Виокремлено питання, які турбують покупців сільгосптехніки у процесі прийняття рішення про купівлю.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Знайти схожі

2.


    Романенко, Євген Олександрович (доктор наук з державного управління; завідувач кафедри державної політики та управління політичними процесами Національної академії державного управління при Президентові України).
    Система маркетингових комунікацій в механізмах державного управління [Текст] / Є. О. Романенко, І. В. Чаплай // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 4. - С. 69-78 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 60.84(4УКР)в6
Рубрики: Социальное управление
   Соціальне управління

   Маркетинговые коммуникации

   Маркетингові комунікації

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
административные услуги -- адміністративні послуги -- е-адміністрування -- э-администрирование -- электронное администрирование -- електронне адміністрування -- брендинг -- выставки -- государственное управление -- державне управління -- ивент-маркетинг -- івент-маркетинг -- информационные технологии в управлении -- інформаційні технології в управлінні -- конструктивный социальный диалог -- конструктивний соціальний діалог -- социальный диалог -- соціальний діалог -- копирайтинг -- копірайтинг -- мерчандайзинг -- неформальные вербальные коммуникации -- нелформальні вербальні комунікації -- общественное мнение -- громадська думка -- паблик релейшнз -- паблік релейшнз -- персональные продажи -- персональні продажі -- пропаганда -- прямой маркетинг -- прямий маркетинг -- социологические опросы -- соціологічні опитування -- стимулирование сбыта -- стимулювання збуту -- теоретические аспекты -- теоретичні рспекти -- управленческие системы -- управлінські системи -- ярмарки
Анотація: Обгрунтовано основні етапи процесів розробки та реаійзації теоретико-методологічних аспектів впровадження системи маркетингових комунікацій в механізмах державного управління. Доведено, що в теоретичному та практичному вимірах у механізмах державного управління важливого значення набувають такі засоби маркетингових комунікацій, як: стимулювання збуту, персональний продаж, прямий маркетинг, паблік релейшенз, пропаганда, неформальні вербальні комунікації, виставки, ярмарки, брендинг, копірайтинг, мерчандайзинг, івент-маркетинг тощо. Зазначене має сприяти подальшій адаптації сучасної практики державного управління до забезпечення досягнення суспільно важливої мети — формування конструктивного, соціально орієнтованого діалогу.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Чаплай, Ірина Віталіївна (аспірант кафедри маркетингу та реклами Київського національного торговельно-економічного університету); Государственное агентство по вопросам электронного правления Украины \о нем\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)