Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=психологічна теорія<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : М'ясоїд П. А.
Назва : С.Л.Рубінштейн і В.А.Роменець: теоретизування і теми творчого діалогу
Місце публікування : Педагогіка і психологія: Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - К.: АПН України, 2009. - № 3. - С. 75-89
Примітки : Бібліографія : С.88-89 : 21 назва. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Предметні рубрики: Психологія
Психология
Анотація: В статті досліджується творчість С.Л.Рубінштейна, аналізуються теми творчого діалога, який веде з цим вченим В.А.Роменець. Психологія - триваюча практика людського самопізнання, яку здійснюють учені, що переймаються її метою, сенсом, мірою відповідаль ності. Фундаментальну проблему психології розв'язано у формі протиставлень "внутрішнє - зовнішнє", "індивідуальне - соціальне", "людина - світ". Автор наступного кроку вступає у творчій діалог з попередником і, навіть заперечуучи його пошуки, рухаєтьс я у визначеному цією проблемою напрямку. Автор теорії психології заявляє себе суб'єктом історії цієї дисципліни, уособлює намагання людини пізнати саму себе. На зміну дуалістичній приходить моністична гносеологія, на зміну класичній - некласична, а потім і постнекласична психологія.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Татенко В. О.
Назва : Методологічні проблеми сучасної психології
Місце публікування : Педагогіка і психологія. - К.: АПН України, 2012. - № 1. - С. 14-21
Примітки : Бібліографія : С.21 : 12 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 159.9
ББК : 88.3
Предметні рубрики: Психологія
Психология
Анотація: Порушено питання потреби та можливості формування й розвитку цілісного уявлення про метод психології. Зауважено, що синтез методологічних підходів і методичних моделей, використовуваних у дослідженні світу психіки, є лише одним із варіантів та однією з умов розроблення нових методологічних проектів. Відкрита для змін і розвитку методологічна цілісність має здаватися погодженим уявленням психологів про психічну реальність як цілісний об'єкт, інтегрований на основі її сутнісного визначення, а також цілісним уявленням про значущість, цінність і смисл такого пізнання, що знімається у визначенні предмета психології як самостійної науки.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дєордіца, Таяна-Лідія (доктор педагогічних наук; президент благодійного фонду "е-Теrra"; професор кафедри професійної освіти та комп'ютерних технологій)
Назва : До проблеми оцінювання результатів учіння
Місце публікування : Вища школа: науково-практичне видання. - К.: Товариство "Знання" Україна КОО, 2018. - № 1. - С. 44-54
Примітки : Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК : 378
ББК : 74.58
Предметні рубрики: Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Географіч. рубрики: Україна
Украина
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): результати учіння--оцінювальні засоби--критеріальні задачі--результаты изучения--средства оценивания--критериальные задачи--навчальний процес--учебный процесс--навчальні задачі--учебные задачи--психологічна теорія--психологическая теория--навчальні дисципліни--учебные дисциплины--інформатика--информатика--алгоритми проектування--алгоритмы проектирования--вища освіта--высшее образование--вищі навчальні заклади--высшие учебные заведения
Анотація: Висвітлено ключові положення психологічної теорії навчальних задач. Презентується алгоритм складання системи задач із поступовим уточнюванням результатів учіння на рівні модуля та його тем.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)