Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=психологічна теорія<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
1.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: М'ясоїд П. А.
Назва
: С.Л.Рубінштейн і В.А.Роменець: теоретизування і теми творчого діалогу
Місце публікування
: Педагогіка і психологія: Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - К.: АПН України, 2009. - № 3. - С. 75-89
Примітки
: Бібліографія : С.88-89 : 21 назва. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Предметні рубрики:
Психологія
Психология
Анотація:
В статті досліджується творчість С.Л.Рубінштейна, аналізуються теми творчого діалога, який веде з цим вченим В.А.Роменець. Психологія - триваюча практика людського самопізнання, яку здійснюють учені, що переймаються її метою, сенсом, мірою відповідаль ності. Фундаментальну проблему психології розв'язано у формі протиставлень "внутрішнє - зовнішнє", "індивідуальне - соціальне", "людина - світ". Автор наступного кроку вступає у творчій діалог з попередником і, навіть заперечуучи його пошуки, рухаєтьс я у визначеному цією проблемою напрямку. Автор теорії психології заявляє себе суб'єктом історії цієї дисципліни, уособлює намагання людини пізнати саму себе. На зміну дуалістичній приходить моністична гносеологія, на зміну класичній - некласична, а потім і постнекласична психологія.
Знайти схожі
2.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Татенко В. О.
Назва
: Методологічні проблеми сучасної психології
Місце публікування
: Педагогіка і психологія. - К.: АПН України, 2012. - № 1. - С. 14-21
Примітки
: Бібліографія : С.21 : 12 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
: 159.9
ББК
: 88.3
Предметні рубрики:
Психологія
Психология
Анотація:
Порушено питання потреби та можливості формування й розвитку цілісного уявлення про метод психології. Зауважено, що синтез методологічних підходів і методичних моделей, використовуваних у дослідженні світу психіки, є лише одним із варіантів та однією з умов розроблення нових методологічних проектів. Відкрита для змін і розвитку методологічна цілісність має здаватися погодженим уявленням психологів про психічну реальність як цілісний об'єкт, інтегрований на основі її сутнісного визначення, а також цілісним уявленням про значущість, цінність і смисл такого пізнання, що знімається у визначенні предмета психології як самостійної науки.
Знайти схожі
3.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Дєордіца, Таяна-Лідія (доктор педагогічних наук; президент благодійного фонду "е-Теrra"; професор кафедри професійної освіти та комп'ютерних технологій)
Назва
: До проблеми оцінювання результатів учіння
Місце публікування
: Вища школа: науково-практичне видання. - К.: Товариство "Знання" Україна КОО, 2018. - № 1. - С. 44-54
Примітки
: Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
: 378
ББК
: 74.58
Предметні рубрики:
Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Географіч. рубрики:
Україна
Украина
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): результати учіння--оцінювальні засоби--критеріальні задачі--результаты изучения--средства оценивания--критериальные задачи--навчальний процес--учебный процесс--навчальні задачі--учебные задачи--
психологічна теорія
--психологическая теория--навчальні дисципліни--учебные дисциплины--інформатика--информатика--алгоритми проектування--алгоритмы проектирования--вища освіта--высшее образование--вищі навчальні заклади--высшие учебные заведения
Анотація:
Висвітлено ключові положення психологічної теорії навчальних задач. Презентується алгоритм складання системи задач із поступовим уточнюванням результатів учіння на рівні модуля та його тем.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)