Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=рекламні технології<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.497.7г-5
Автор(и) : Мезецька К.Ю. (аспірантка Інституту економіки природокористування та сталого розвитку НАН України)
Назва : Теоретичний підхід до ролі брендингу в маркетинговій діяльності підприємств соціокультурної сфери (СКС)
Місце публікування : Формування ринкових відносин в Україні: Збірник наукових праць/ Науково-дослідний економіч. ін.-т Мін.-ва економіки та з питань європ. інтеграції Укр. - Київ, 2013. - № 11. - С. 186-190: табл., схем.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 65.497.7г-5
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Экономика досуговой деятельности
Економіка дозвілля
Анотація: Бренд - одна з головних складових маркетингу: створення й просування марок для формування довгострокової переваги. За допомогою маркетингових і рекламних технологій брендинг бореться не просто за споживача, а за його емоції, за його прихільність до товару та за лояльність до нього. Правильність обрання конкурентної стратегії є запорукою досягнення підприємствам соціокультурної сфери економічних переваг у майбутньому. Розглядається застосування брендингу в маркетинговій діяльності підприємств СКС. Наведені фактори, які впливають на процес створення бренда, та визначено його складові. Зроблений аналіз того, яким чином брендинг допомагає підприємствам СКС у просуванні продукції на ринок, розглянуто особливості позиціонування брендів з урахуванням застосування стратегії позиціонування бренда.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.497.7(5ТАЇ)г-5
Автор(и) : Яйманя, Сіріпен (лектор з туристичного менеджменту; голова програми "Туристичний менеджмент" Міжнародного коледжу Рахабхатського університету Суан Сунандха; м.Бангкок; Таїланд)
Назва : Маркетингові фактори музейної економіки : на прикладі музею Саісудда Нобхадол (Бангкок, Таїланд)
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки: Науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2016. - № 10. - С. 283-290: табл.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою.В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 379.8
ББК : 65.497.7(5ТАЇ)г-5
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Экономика досуговой деятельности
Економіка дозвілля
Географіч. рубрики: Таиланд
Таїланд
Бангкок
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): бесплатные посещения--безкоштовні відвідування--исторические памятники--історичні пам'ятки--маркетинговые факторы--маркетингові фактори--музейный маркетинг--музейний маркетинг--рыночное продвижение--ринкове просування--рекламные технологии--рекламні технології--насыщенность сервиса--насиченість сервісу--социо-культурная сфера--соціо-культурна сфера--социологические опросы--соціологічні опитування--поведение туристов--поведінка теристів--университетские музеи--університетські музеї--4р--ценовые факторы--цінові фактори
Анотація: Проаналізовано туристичну поведінку тайських відвідувачів музею Саісудда Нобхадол Університету Суан Сунанда Раджабат. Також досліджено, які маркетингові фактори впливають на рішення відвідати музей. Виявлено відмінності в маркетингових характеристиках такого вибору за демографічними показниками. Крім того, відвідувачі музею були опитані щодо їх бачення подальшого розвитку музею. У межах концепції 4Р виділено такі маркетингові фактори, що впливають на вибір музею (три на кожен параметр): унікальний архітектурний стиль, слава колишнього палацу, відомість університету – для категорії «продукт»; безкоштовне відвідування, співвідношення вартість-цінність, знижки на екскурсії для груп – у категорії «ціна»; близькість до урядових офісів, розташування в старому кварталі Бангкоку, зв’язок з іншими пам’ятками району – в категорії «розташування»; розвиток спільних туристичних програм з іншими палацами, наявність сувенірів, щорічні фестивалі та інші заходи – в категорії «просування».
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 339.138
Автор(и) : Рітсон, Марк (старший бренд-шеф)
Назва : Ritson: Марк Прітчард з P & G здійснив найбільшу маркетингову промову за 20 років
Місце публікування : Маркетинг в Україні: вид. Укр. Асоц. Маркетингу/ Всеукр. громад. орг. “Укр. Асоц. Маркетингу”. - Київ, 2017. - N 5/6. - С. 30-32: ил. - ISSN 1606-3732. - ISSN 1606-3732
Примітки : В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 339.138
ББК : 65.291.3
Предметні рубрики: Економіка
Экономика
Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): засоби масової інформації--історія маркетингу--рекламні технології--медійна реклама--цифрова реклама--бренд-комунікації--медіа інвестиції--средства массовой информации--история маркетинга--рекламные технологии--медийная реклама--цифровая реклама--бренд-коммуникации--медиа инвестиции
Анотація: Марк Прітчард, старший бренд-шеф Procter & Gamble, засудив “стінові сади” (закриті платформи) Google та Facebook і вимагає прозорості від цифрового ланцюжка постачання, оприлюднення нової епохи цифрової реклами.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)