Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=ринкове позиціонування<.>
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.

Мезецька К.Ю. Теоретичний підхід до ролі брендингу в маркетинговій діяльності підприємств соціокультурної сфери (СКС)/К. Ю. Мезецька // Формування ринкових відносин в Україні. -Київ, 2013,N № 11.-С.186-190
2.

Козак Л. В. Диференціація за якістю як чинник ефективності стратегій позиціонування зернової продукції в Україні/Л. В. Козак // Формування ринкових відносин в Україні. -Київ, 2013,N № 12.-С.113-121
3.

Олефіренко О.М. Методологічний підхід до оцінювання рівня техніко-технологічного розвитку промислового підприємства/О. М. Олефіренко, Є. І. Нагорний, О.Гю Шевлюга // Актуальні проблеми економіки. -Київ:ВНЗ, 2014,N № 8.-С.464-470
4.

Бажерна К.В. Формування концепції бренду на меблевому ринку України/Бажерна К.В. // Формування ринкових відносин в Україні. -Київ, 2015,N № 3.-С.97-101
5.

Зозульов О. Критерії ефективного ринкового позиціонування товарів на споживчому ринку/Олександр Зозульов // Маркетинг в Україні. -Київ, 2015,N № 2.-С.39-45
6.

Белякова О.В. Іноваційний потенціал і трансфер технологій на національному та регіональних ринках промислової продукції/О. В. Белякова, С. А. Жуков // Актуальні проблеми економіки. -Київ:ВНЗ "Національна академія управління", 2015,N № 11.-С.163-171
7.

Щербак В.Г. Формування та розвиток бренд-капіталу вищого навчального закладу/В. Г. Щербак, С. М. Марченко // Актуальні проблеми економіки. -Київ:ВНЗ "Національна академія управління", 2016,N № 6.-С.213-221
8.

Мельник Т. М. Детермінанти формування національного бренду в умовах глобальної конкуренції/Т. М. Мельник, А. С. Варібрусова // Формування ринкових відносин в Україні. -Київ, 2018,N № 1.-С.137-142
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)