Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=ринкове позиціонування<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
8
Показані документи
с 1 за 8
>
1.
Мезецька К.Ю. Теоретичний підхід до ролі брендингу в маркетинговій діяльності підприємств соціокультурної сфери (СКС)/К. Ю. Мезецька // Формування ринкових відносин в Україні. -Київ, 2013,N № 11.-С.186-190
>
2.
Козак Л. В. Диференціація за якістю як чинник ефективності стратегій позиціонування зернової продукції в Україні/Л. В. Козак // Формування ринкових відносин в Україні. -Київ, 2013,N № 12.-С.113-121
>
3.
Олефіренко О.М. Методологічний підхід до оцінювання рівня техніко-технологічного розвитку промислового підприємства/О. М. Олефіренко, Є. І. Нагорний, О.Гю Шевлюга // Актуальні проблеми економіки. -Київ:ВНЗ, 2014,N № 8.-С.464-470
>
4.
Бажерна К.В. Формування концепції бренду на меблевому ринку України/Бажерна К.В. // Формування ринкових відносин в Україні. -Київ, 2015,N № 3.-С.97-101
>
5.
Зозульов О. Критерії ефективного ринкового позиціонування товарів на споживчому ринку/Олександр Зозульов // Маркетинг в Україні. -Київ, 2015,N № 2.-С.39-45
>
6.
Белякова О.В. Іноваційний потенціал і трансфер технологій на національному та регіональних ринках промислової продукції/О. В. Белякова, С. А. Жуков // Актуальні проблеми економіки. -Київ:ВНЗ "Національна академія управління", 2015,N № 11.-С.163-171
>
7.
Щербак В.Г. Формування та розвиток бренд-капіталу вищого навчального закладу/В. Г. Щербак, С. М. Марченко // Актуальні проблеми економіки. -Київ:ВНЗ "Національна академія управління", 2016,N № 6.-С.213-221
>
8.
Мельник Т. М. Детермінанти формування національного бренду в умовах глобальної конкуренції/Т. М. Мельник, А. С. Варібрусова // Формування ринкових відносин в Україні. -Київ, 2018,N № 1.-С.137-142
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)