Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=ринкові стратегії<.>
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.

Овсієнко Н.В. Маркетинговий стратегічний аналіз однорідної групи молокопереробних підприємств/Н. В. Овсієнко // Формування ринкових відносин в Україні. -Київ, 2012,N № 11.-С.215-220
2.

Базилюк А.В. Механізм реалізації інвестиційного потенціалу автотранспортних підприємств в Україні/А. Б. Базилюк, В. В. Гордієнко // Актуальні проблеми економіки. -Київ:ВНЗ "Національна академія управління", 2013,N № 10.-С.84-92
3.

Студінська Г.Я. Алгоритмізація процесу побудови та управління брендом в умовах ринкової економіки/Г. Я. Студінська // Формування ринкових відносин в Україні. -Київ, 2014,N № 11.-С.138-144
4.

Пріхно І.М. Напрями удосконалення функціонування страхового ринку України/І. М. Пріхно // Формування ринкових відносин в Україні. -Київ, 2015,N № 3.-С.173-179
5.

Бєлявські П. Ціна придбання та справедлива ціна як базові характеристики синтетичних фінансових інструментів/П. Бєлявські // Актуальні проблеми економіки. -Київ:ВНЗ "Національна академія управління", 2015,N № 10.-С.341-351
6.

Пістунов І. М. Використання нейронних сіток для формування низькоризикової стратегії торгівлі на фінансових ринках/І. М. Пістунов, Дм. С. Богач // Актуальні проблеми економіки. -Київ:ВНЗ "Національна академія управління", 2016,N № 9.-С.401-408
7.

Ясинська О. Г. Концептуальні підходи до розвитку ринку індустрії моди/О. Г. Ясинська // Актуальні проблеми економіки. -Київ:ВНЗ "Національна академія управління", 2018,N № 4.-С.25-32
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)