Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=рыночные стратегии<.>
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Овсієнко Н.В. (аспірант; Київський національний економічний університет ім. В.Гетьмана; м.Київ; Україна)
Назва : Маркетинговий стратегічний аналіз однорідної групи молокопереробних підприємств
Місце публікування : Формування ринкових відносин в Україні: Збірник наукових праць/ Науково-дослідний економіч. ін.-т Мін.-ва економіки та з питань європ. інтеграції Укр. - Київ, 2012. - № 11. - С. 215-220: табл., граф.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 65.304.25(УКР-4КИЇ)-5
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Экономика пищевой промышленности
Економіка харчової промисловості
Географіч. рубрики: Украина
Україна
Киевская область
Київська область
Анотація: Виділено однорідну групу молокопереробних підприємств, метою яких є повне опанування регіональних ринків та в майбутньому можливий вихід на загальний український молочний ринок. Визначаємо чіткі цілі та фактори однорідності групи. Проведемо загальний аналіз цієї групи підприємств та визначемо відповідні стратегії.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.37(4УКР)в-56
Автор(и) : Базилюк, Антоніна Василівна (завідувач кафедри фінансів, обліку і аудиту Національного транспортного університету; м.Київ; Україна; доктор економічних наук; професор), Гордієнко, Віталій Валерійович
Назва : Механізм реалізації інвестиційного потенціалу автотранспортних підприємств в Україні
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки: Науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2013. - № 10. - С. 84-92: табл., схем.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 65.37(4УКР)в-56
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Экономика транспорта
Економіка транспорту
Географіч. рубрики: Украина
Україна
Анотація: Досліджено фінансові інструменти, які підвищують можливості реалізації інвестиційного потенціалу українських автотранспортних підприємств. Запропоновано методичний підхід до обрання стратегії формування та реалізації інвестиційного потенціалу АТП.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.42в7-5
Автор(и) : Студінська Г.Я. (кандидат економічних наук)
Назва : Алгоритмізація процесу побудови та управління брендом в умовах ринкової економіки
Місце публікування : Формування ринкових відносин в Україні: Збірник наукових праць/ Науково-дослідний економіч. ін.-т Мін.-ва економіки та з питань європ. інтеграції Укр. - Київ, 2014. - № 11. - С. 138-144: схем.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 65.42в7-5
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Экономика торговли
Економіка торгівлі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): брендинг--методология маркетинга--методологія маркетингу--идентичность бренда--ідентичність бренду--миссия бренда--місія бренду--коммерческая успешность бренда--комерційна успішність бренду--конкурентные преимущества--конкурентні переваги--позиционирование бренда--позиціонування бренду--политические платформы--політичні платформи--рыночные стратегии--ринкові стратегії--управленческая алгоритмизация--управлінська алгоритмізація
Анотація: Процес створення і просування брендів (комерційних і некомерційних) відповідає сучасним ринковім умовам розвитку суспільства, яким притаманні такі характеристики, як глобалізація та хаотичність. В таких умовах саме бренд надає певні переваги, які дозволяють залишатися йому конкурентоспроможним та досмягати комерційного успіху. Алгоритмізація процесу брендування спрощує уявлення, розуміння та практичне застосування теоретико-методологічних підходів досягнення та побудови брендів, що говорить про актуальність тематики в сьогоденні і дозволяє пропонувати механізм алгоритмізації брендування до практичного застосування комерційними та некомерційними організаціями.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.271(4УКР)в7-80
Автор(и) : Пріхно І.М. (кандидат економічних наук; доцент кафедри фінансів Черкаського державного технологічного університету)
Назва : Напрями удосконалення функціонування страхового ринку України
Місце публікування : Формування ринкових відносин в Україні: Збірник наукових праць/ Науково-дослідний економіч. ін.-т Мін.-ва економіки та з питань європ. інтеграції Укр. - Київ, 2015. - № 3. - С. 173-179: гтабл., раф., схем.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 65.271(4УКР)в7-80
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Страхование, 2011-2013 гг.
Страхування, 2011-2013 рр.
Географіч. рубрики: Украина
Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): национальные страховые рынки--національні страхові ринки--небанковский финансовый сектор--небанківський фінансовий сектор--рыночные стратегии--ринкові стратегії--стратегичские приоритеты--стратегічні пріоритети--страховые выплаты--страхові виплати--страховые компании--страхові компанії--страховые премии--страхові премії--функциональная эффективность--функціональна ефективність
Анотація: Проаналізовано основні фінансово-економічні показники, які характеризують страховий ринок України. Визначено проблеми ефективного функціонування страхового ринку України. Обгрунтовано стратегічні напрями розвитку вітчизняних страхових компаній.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.262.2г-86
Автор(и) : Бєлявські, Павєл (PhD (економікс); Dr. Hab.; доцент кафедри обліку Красовського університету економіки; Польща)
Назва : Ціна придбання та справедлива ціна як базові характеристики синтетичних фінансових інструментів
Серія: Гроші, фінанси і кредит
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки: Науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2015. - № 10. - С. 341-351: табл.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою.В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 65.262.2г-86
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Теория рынка ценных бумаг
Теорія ринку цінних паперів
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): акции--акції--ценные бумаги--цінні папери--балансовые показатели--балансові показники--безрисковые инвестиции--безризикові інвестиції--историческая стоимость ценных бумаг--історична вартість цінних паперів--кери-трейд модель--кері-трейд модель--колл-опционы--кол-опціони--капиталовложения--капіталовкладення--модель кери-трейд--модель кері-трейд--одновременные приобретени--одночасні придбання--пут-опционы--пут-опціони--рыночные стратегии--ринкові стратегії--синтетические инструменты--синтетичні інструменти--справедливая цена ценных бумаг--справедлива ціна цінних паперів--стредл--стренгл--финансовые инструменты--фінансові інструменти--фондовый рынок--фондовий ринок--ценовая паритетность--цінова паритетність
Анотація: Описано концепцію формування синтетичних інструментів на основі паритету пут-кол та вартості моделі кері-трейд. Доведено, що паритет пут-кол може бути основою для формування синтетичних акцій, опціонів колл та пут, а також безризикових інвестицій. Представлено дві розроблені стратегії одночасного придбання (т.зв. стренгл та стредл) на основі синтетичних інструментів. Оцінювання балансових показників даних стратегій проведено на основі двох основних показників – історичної та справедливої вартості.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.262.2в6-97
Автор(и) : Пістунов, Ігор Миколайович (доктор технічних наук; професор кафедри економічної кібернетики Державного ВНЗ "Національний гірничий університет"; м.Дніпропетровськ), Богач, Дмитро Сергійович
Назва : Використання нейронних сіток для формування низькоризикової стратегії торгівлі на фінансових ринках
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки: Науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2016. - № 9. - С. 401-408: табл., схем.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 330. 131. 7
ББК : 65.262.2в6-97
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Рынок ценных бумаг
Ринок цінних паперів
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): автокорреляция--автокореляція--антикризисное управление--антикризове управління--балансовые показатели--балансові показники--безрисковые инвестиции--безризикові інвестиції--групповая корреляция--групова кореляція--капиталовложения--капіталовкладення--нейронные сети--нейронні мережі--парная торговля--парна торгівля--перцептрон--портфели акций--портфелі акцій--рыночные стратегии--ринкові стратегії--фондовый рынок--фондовий ринок--финансовый рынок--фінансовий ринок
Анотація: Розглянуто основну проблему використання парної торгівлі в класичному вигляді. Наведено принцип відбору трійок акцій фондового ринку для подальшого формування портфеля акцій на основі групового коефіцієнта кореляції. Представлено приклад побудови нейронної сітки для визначення апроксимованої формули різниці середньозваженої денної зміни ціни трійки акцій та денної зміни значення індексу сектору, до якого належать обрані акції, на основі властивості автокореляції.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.304.18г-5
Автор(и) : Ясинська, Олена Георгівна (кандидат економічних наук; старший викладач кафедри індстрії дозвілля Київського національного університету культури і мистецтв; заслужений артист України)
Назва : Концептуальні підходи до розвитку ринку індустрії моди
Серія: Економіка та управління національним господарством
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки: Науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2018. - № 4. - С. 25-32: табл.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 67/68
ББК : 65.304.18г-5
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Экономика легкой промышленности
Економіка легкої промисловості
Теория маркетинга
Теорія маркетингу
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): брендинг--бренды модной одежды--бренди модного одягу--дизайнеры одежды--дизайнери одягу--индустрия моды--індустрія моди--концепции продвижения брендов--концепції просування брендів--потребители индустрии моды--споживачі індустріі моди--рынок индустрии моды--ринок індустрії моди--рыночные стратегии--ринкові стратегії--спрос на модные товары--попит на модні товари--факторы успеха брендов--фактори успіху брендів--зарубіжний досвід
Анотація: Досліджено формування та розвиток ринку індустрії моди на прикінці ХІХ, ХХ та початку ХХІ століть, визначено концептуальні основи його функціонування, надано результати порівняльного аналізу роботи на ринку провідних й традиційних компаній.
Перейти к внешнему ресурсу: \\new\textlok\Акт_пробл_економ_2018\Акт_пробл_економ_2018_4\4.pdf
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)