Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=самоідентичність<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Субіна, Оксана (викладач кафедри освітньої політики)
Назва : Забезпечення якості освіти при підготовці викладачів гуманітарних спеціальностей
Місце публікування : Вища школа: науково-практичне видання. - К.: Товариство "Знання" Україна КОО, 2015. - № 6. - С. 37-48
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 378
ББК : 74.58
Предметні рубрики: Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Географіч. рубрики: Україна
Украина
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): якість вищої освіти--качество высшего образования--якість освіти--качество образования--гуманітарна освіта--гуманитарное образование--фахові компетентності--профессиональные компетентности--рівнева освіта--уровневое образование--послідовність підготовки фахівців--последовательность подготовки специалистов--результати навчання--результаты обучения--самоідентичність--самоидентичность--інноваційні технології--инновационные технологии--вища освіта--высшее образование--вищі навчальні заклади--высшие учебные заведения--педагогічна освіта--педагогическое образование--підготовка викладачів гуманітарних спеціальностей--подготовка преподавателей гуманитарных специальностей--формування компетентностей студентів--формирование компетентностей студентов--комунікативні здібності--коммуникативные способности--фахові компетентності--профессиональные компетентности
Анотація: Розкриваються різні підходи до трактування поняття якості освіти та чинників, які впливають на її формування; формулюються мета і завдання гуманітарної освіти; наводиться перелік компетентностей різних предметних галузей педагогічної освіти, визначених у проекті "Tuning of educational structures", та засоби формування загальних і професійних компетентностей під час підготовки викладачів гуманітарних спеціальностей; окреслюються завдання, які дають змогу забезпечити якість підготовки викладачів гуманітарних наук.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дьяченко Т. И. (Днепропетровский национальный университет им. Олеся Гончара)
Назва : Постструктурализм: семиотическая деконструкция самоидентичности
Місце публікування : Грані: Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - Д.: Дніпропетровський нац. ун-т, Центр соц.-політ.досліджень, 2015. - № 11. - С. 74-78 (Шифр Г2/2015/11)
Примітки : Литература : 15 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК : 1(1-87)
ББК : 87.3
Предметні рубрики: Філософія
Философия
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): деконструкция--деконструкція--постструктурализм--постструктуралізм--самоидентичность--самоідентичність--самоідентифікація--самоидентификация--семиотика--семіотика--семиотическая деконструкция самоидентичности--семіотична деконструкція самоідентичності
Анотація: Анализируется концепт семиотической деконструкции самоидентичности в постструктурализме. Рассмотрены взгляды Жака Деррида, Жана Бодрийяра и Ролана Барта.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)