Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Знайдено у інших БД:
Каталог книг (5)
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=сервисное обслуживание<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
13
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-13
>
1.
Шийко, Яна
(главный химик).
Компания "Люкс-Х" ориентирована на клиента / Я. Шийко, Е. Скотаренко ; беседовала В. Халайджи> // Упаковка. - 2017. -
№ 4
. - С. 22-25 : цв.ил. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
655
Рубрики:
Полиграфическая промышленность
Типографское дело в целом
Поліграфічна промисловість
Друкарська справа в цілому
Кл.слова (ненормовані):
интервью
--
інтерв'ю
--
компании
--
компанії
--
упаковочные материалы
--
пакувальні матеріали
--
упаковочные клеи
--
пакувальні клеї
--
этикетировочные клеи
--
етикетировочні клеї
--
ассортимент клеев
--
асортимент клеїв
--
сервисное обслуживание
--
сервісне обслуговування
Анотація:
Речь идет о работе компании "Люкс-Х", удача и успехах, а также об ассортименте упаковочных клеев, которые выпускает компания.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\new\textlok\\Упаковка_2017_4\6.pdf
Дод.точки доступу:
Скотаренко, Елена (руководитель отдела маркетинга); Халайджи, В. В. (кандидат технических наук; ИАЦ "Упаковка"; Киев); НПП "Люкс-Х", компания \о ней\; Люкс-Х, компания \о ней\
Знайти схожі
>
2.
06
Д 36
Пацьора, О.
Сервісне обслуговування пасажирів на залізниці [Текст] / О. Пацьора, О. Гузь> // Збірник наукових праць. Серія "Економіка і управління" / Держ. екон.-технол. ун-т трансп. - Київ, 2015. - С. 135-143 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
656.224.072.6
Рубрики:
Залізничний транспорт
Железнодорожный транспорт
Пасажирські перевезення
Пассажирские перевозки
Кл.слова (ненормовані):
залізничний транспорт
--
железнодорожный транспорт
--
пасажирські перевезення
--
пассажирские перевозки
--
сервісне обслуговування
--
сервисное обслуживание
--
ефективність
--
эффективность
--
конкурентоспроможність
--
конкурентоспособность
Дод.точки доступу:
Гузь, О.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
3.
Дима, Олександр
(кандидат економічних наук; доцент кафедри маркетингу).
Сервісна політика посередницького підприємства на ринку легкових автомобілів України [Текст] / О. Дима> // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2015. -
№ 1
. - С. 40-45 : ил. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
339.138
ББК
65.291.3
Рубрики:
Экономика
Економіка
Маркетинг
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
сервісне обслуговування
--
продаж страхових послуг
--
автокаско
--
посередницькі підприємства
--
ринок легкових автомобілів
--
автодилерські підприємства
--
сервісні станції
--
мережа автосервісів
--
сервисное обслуживание
--
продажа страховых услуг
--
посреднические предприятия
--
рынок легковых автомобилей
--
автодилерские предприятия
--
сервисные станции
--
сеть автосервисов
Анотація:
Розглянуто діяльність посередницьких підприємств на ринку легкових автомобілів. Особлива увага приділена дослідженню стану сервісного обслуговування. Проаналізовано роль автодилерських підприємств у збільшенні надання кредитів та продажу страхових послуг.
Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПІ"
Знайти схожі
>
4.
Дослідження впливу системи
обслуговування тепловозів на організацію роботи локомотивного депо / Б. Є. Боднар, О. Б. Очкасов, Є. Б. Боднар, Д. В. Бобир, М. В. Очеретнюк> // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2020. -
№ 5(89)
. - С. 32-44 : іл., а-табл. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
629.42.083-047.58
Рубрики:
Локомотиви
Локомотивы
Кл.слова (ненормовані):
КЛ
--
праці ДІІТу
--
труды ДИИТа
--
сервісне обслуговування
--
сервисное обслуживание
--
технічне обслуговування
--
техническое обслуживание
--
система масового обслуговування
--
система массового обслуживания
--
моделювання
--
моделирование
--
експлуатація тепловозів
--
эксплуатация тепловозов
Дод.точки доступу:
Боднар, Б. Є.; Боднарь, Б. Е.; Очкасов, О. Б.; Очкасов, А. Б.; Боднар, Є. Б.; Боднарь, Е. Б.; Бобир, Д.В.; Бобырь Д.В.; Очеретнюк, М. В.
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ Прим. 1 - (вільний)
Знайти схожі
>
5.
06
У 45
Український державний університет залізничного транспорту
Мкртичьян, Д. І.
Підвищення рівня сервісного обслуговування пасажирів високошвидкісних поїздів на залізничних вокзалах України / Д. І. Мкртичьян, В. С. Мороз> //
Збірник наукових праць / Укр. держ. ун-т. залізн. трансп., Північно-східний наук. центр трансп. акад. Укр. - Харків : УкрДУЗТ, 2016. -
Вип. 163
. - С. 71-75. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
656.2./21
Рубрики:
Залізничний транспорт
Железнодорожный транспорт
Залізничні станції
Железнодорожные станции
Кл.слова (ненормовані):
вокзали
--
вокзалы
--
вокзальні комплекси
--
вокзальные комплексы
--
сервісне обслуговування
--
сервисное обслуживание
--
залізничний транспорт
--
железнодорожный транспорт
--
високошвидкісні магістралі
--
высокоскоростные магистрали
Дод.точки доступу:
Михалків, С. В. \ред.\; Мороз, В. С.; Український державний університет залізничного транспорту; Північно-східний науковий центр транспортної академії України
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
6.
Мельник, Т. С.
Досягнення балансу системи споживчих цінностей в процесі обслуговування пасажирів залізничного транспорту далекого сполучення / Т. С. Мельник> // Вагонний парк. - 2018. -
№ 9
. - С. 19-23 : табл.
УДК
656.224.072.6
Рубрики:
Пасажирські перевезення
Пассажирские перевозки
Кл.слова (ненормовані):
транспортна забезпеченність
--
транспортная обеспеченность
--
споживча цінність послуг
--
потребительская ценность услуг
--
задоволення потреб пасажирів
--
удовлетворения потребностей пассажиров
--
активізація попиту
--
активизация спроса
--
сервісне обслуговування
--
сервисное обслуживание
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ Прим. 1 - (вільний)
Знайти схожі
>
7.
Тімарцев, Олексій Юрійович
(кандидат економічних наук; начальник Головного управління; Міністерство доходів і зборів у Чернівецькій області).
Адміністративні послуги Міністерства доходів і зборів України : сутність і значення / О. Ю. Тімарцев> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. -
№ 7
. - С. 436-440. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
67.401(4УКР)в7
Рубрики:
Право
Методология административного права
Методологія адміністративного права
Украина
Україна
Кл.слова (ненормовані):
административные услуги
--
адміністративні послуги
--
бесплатность административных услуг
--
безоплатність адміністративних послуг
--
информационные карты
--
інформаційні карти
--
исполнительная власть
--
виконавча влада
--
налогово-таможенные органы
--
податково-митні органи
--
налогоплательщики
--
платники податків
--
обнародование
--
оприлюднення
--
отличительные признаки
--
відмінні ознаки
--
отраслевые министерства
--
галузеві міністерства
--
оценочные критерии
--
оціночні критерії
--
платность административных услуг
--
платність адміністративних послуг
--
сервисное обслуживание
--
сервісне обслуговування
--
функциональные центры
--
функціональні центри
--
центральные органы
--
центральні органи
Анотація:
Визначено зміст і характерні ознаки адміністративних послуг. Надано характеристику платних і безоплатних послуг Міністерства доходів і зборів України. Розкрито вимоги до змісту інформаційної картки адміністративної послуги і порядку її оприлюднення. Запропоновано засади функціонування центрів обслуговування платників податків. Надано дефініцію якості надання адміністративних послуг податково-митними органами і критерії її оцінювання.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Министерство доходов и сборов Украины \о нем\; Міністерство доходів і зборів України \о нем\; Налоговый кодекс Украины \о произв.\; Податковий кодекс України \о нем\; О государственном регулировании производства и оборота спирта этилового, коньячного и плодового, алкогольных напитков и табачных изделий, закон Украины \о произв.\; О лицензировании определенных видов хозяйственной деятельности, закон Украины \о произв.\; Таможенный кодекс Украины \о произв.\; Митний кодекс України \о нем\
Знайти схожі
>
8.
Ван, Чу-Чін
(професор та декан Коледжу менеджменту Університету Тамканг; м.Новий Тайбей; Тайвань; PhD (бізнес-адміністрування)).
Побудова моделі сервісного обслуговування для попереднього аналізу цінності процесу обслуговування, яка відчувається клієнтами / Ч. -Ч. Ван, С. -Ч. Чуан> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2012. -
№ 11
. - с. 278-288 : табл., схем. - Стаття англійською мовою. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.053г + 65.49в7-2
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономический анализ
Экономичний аналіз
Экономика непроизводственной сферы
Економіка невиробничої сфери
Кл.слова (ненормовані):
внутренние процессы
--
внутрішні процеси
--
клиентское восприятие
--
клієнтське сприйняття
--
ощущаемая ценность
--
сприйняття цінності
--
потребительские ценности
--
споживчі цінності
--
парадигмы
--
парадигми
--
сервисное обслуживание
--
сервісне обслуговування
--
экономическое моделироание
--
економічне моделювання
--
сервіс
--
сервис
--
услуги
--
послуги
--
рынок услуг
--
ринок послуг
Анотація:
Розроблено модель сервісного обслуговування, чиї параметри і елементи можуть бути використано для попереднього аналізу клієнтського сприйняття внутрішніх процесів. Потім ресурси можна привести у відповідальність до цих прогнозованих процесів обслуговування, щоб привести створювану сервісом ціннсть у максимальну відповідність із цінністю, яка відчувається клиєнтами.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Чуан, Сю-Чень (докторант PhD кафедри управління Університету Тамканг; м.Новий Тайбей; Тайвань; МВА)
Знайти схожі
>
9.
33
Д 26
Андрієнко, М.
Якість сервісного обслуговування вантажовласників як фундамент забезпечення конкурентоспроможності сучасного транспортного підприємства / М. Андрієнко, С. Крищенко> // Збірник наукових праць Державного економіко-технологічного університету транспорту. Сер. Економіка і управління. - К., 2010. -
Вип. 16
. - С. 66-74
УДК
656.2.078.8
Рубрики:
Железнодорожный транспорт
Грузовые перевозки
Залізничні перевезення
Вантажні перевезення
Кл.слова (ненормовані):
железнодорожный транспорт
--
грузовые перевозки
--
конкуренция на железнодорожном транспорте
--
сервисное обслуживание
--
качество обслуживания
--
залізничні перевезення
--
вантажні перевезення
--
конкуренція на залізничному транспорті
--
сервісне обслуговування
--
якість обслуговування
Дод.точки доступу:
Крищенко, С.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
10.
656.2
С 92
Сметанін, С. О.
Оцінка економічної ефективності запровадження сервісного обслуговування магістральних тепловозів / С. О. Сметанін> // Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля : науковий журнал. - 2010. -
№ 1
,
Ч. 2
. - С. 203-210
УДК
629.424.1
656.2.003.13
Рубрики:
ТЕПЛОВОЗЫ
ТЕПЛОВОЗИ
Кл.слова (ненормовані):
МАГИСТРАЛЬНЫЕ ТЕПЛОВОЗЫ
--
СЕРВИСНОЕ ОБСЛУЖИВАНИЕ
--
ЭКОНОМИЧЕСКАЯ ЭФФЕКТИВНОСТЬ
--
МАГІСТРАЛЬНІ ТЕПЛОВОЗИ
--
СЕРВІСНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ
--
ЕКОНОМІЧНА ЕФЕКТИВНІСТЬ
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-13
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)