Пошуковий запит: <.>K=социальные сети<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 109
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Логунов О. Логисты в социальной сети/О. Логунов // Логистика/ Logistics:Киев, 2008,N № 6.-С.14
|
>2.
| Орлова В. Соціальні мережі - комунікативний канал ХХІ століття/В. Орлова // Маркетинг в Україні. -К., 2010,N № 2.-С.13-18
|
>3.
| Шрайберг Я. Перше десятиріччя інформаційного століття: вплив інформаційно-електронного середовища на роль і позицію бібліотек у суспільстві, що розвивається/Я. Шрайберг // Вища школа. -К.:Видавицтво: Товариство "Знання" Україна КОО, 2010,N № 12.-С.78-103
|
>4.
| Овакимян О. С. Виртуальные социальные сети в ракурсе социологического анализа/О. С. Овакимян // Грані. -Д.:Дніпропетровський нац. ун-т, Центр соц.-політ.досліджень, 2011,N № 2.-С.68-71
|
>5.
| Чумаченко А. Важливість правильного бренду в соціальних мережах/ А. Чумаченко // Маркетинг в Україні. -К., 2011,N № 2.-С.46-50
|
>6.
| Редькина Н. С. «Библиотеки в облаках», или Возможности использования перспективных информационных технологий/Н. С. Редькина // Научные и технические библиотеки. -М., 2011,N № 8.-С.44-54
|
>7.
| Шрайберг Я. Електронна інформація, бібліотеки і суспільство: що нам чекати від нового десятиліття інформаційного століття?/Я. Шрайберг // Вища школа. -К.:Видавицтво: Товариство "Знання" Україна КОО, 2011,N № 10.-С.96-125
|
>8.
| Голубенко О. Л. Соціальні мережі як загроза безпеки/О. Л. Голубенко, А. С. Петров, А. О. Петров // Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля, 2011,N № 7, Ч. 1.-С.7-10
|
>9.
| Дорофеева О. Молодежный центр информации и творчества - настоящее и будущее Луганской областной библиотеки для юношества/О. Дорофеева // Бібліотечний форум України, 2011,N № 4.-С.31-34
|
>10.
| Шрайберг Я. Л. Электронная информация, библиотеки и общество: что нам ждать от нового десятилетия информационного века? Ежегодный доклад Конференции "Крым". Год 2011/Я. Л. Шрайберг // Научные и технические библиотеки, 2012,N № 1.-С.11-62
|
>11.
| Локалізація проектів Mail.Ru в зарубіжних країнах: особливості національної адаптації у Києві // Маркетинг в Україні. -Київ, 2012,N № 3.-С.53-54
|
>12.
| Social CRM: керуючи досвідом клієнта // Маркетинг в Україні. -Київ, 2012,N № 3.-С.39-40
|
>13.
| Акулич М. Троллинг как феномен сети Интернет/М. Акулич // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Інститут соціології НАН, 2012,N № 3.-С.175-185
|
>14.
| Мартынов К. От слактивизма к республике: почему интернет-революции становятся реальностью /К. Мартынов // Логос, 2012,N № 2.-С.19-27
|
>15.
| Купрій Т. Г. Флешмоб як соціальне явище і технологія інформаційної комунікації/Т. Г. Купрій // Грані. -Д.:Дніпропетровський нац. ун-т, Центр соц.-політ.досліджень, 2012,N № 7.-С.71-75
|
>16.
| Паращенко Л. Відкрита освіта: будуємо школи без кордонів/Л. Паращенко // Освіта і управління. -К.:ТОВ "Редакція науково-практичного журналу "Освіта і управління", 2012. т.Том 15,N № 2/3.-С.7-13
|
>17.
| Кривошеєва О. О. Електронна культура - новий феномен самоосвіти особистості інформаційної епохи/О. О. Кривошеєва // Грані. -Д.:Дніпропетровський нац. ун-т, Центр соц.-політ.досліджень, 2012,N № 6.-С.109-112
|
>18.
| Пивоварська К. С. Мультиідентичність у віртуальних соціальних мережах/К. С. Пивоварська // Антропологічні виміри філософських досліджень. -Д.:ДНУЗТ, 2012.-С.16-17
|
>19.
| Демкив О. Социальный капитал украинского общества: сильные и слабые капиталогенерирующие структуры/О. Демкив // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Інститут соціології НАН, 2012,N № 4.-С.3-21
|
>20.
| Пипич О. Социальные круги в исследовании социальных сетей (толкование понятия и перспективы его применения)/О. Пипич // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Інститут соціології НАН, 2012,N № 4.-С.127-147
|
|
|