Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=социологические понятия<.>
Загальна кількість знайдених документів : 30
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30  
1.

Урсуленко Ксенія Соціальна солідарність: розвиток поняття в історії соціології та сучасні інтерпретації/Ксенія Урсуленко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Інститут соціології НАН, 2009,N № 1.-С.138-157
2.

Отрешко Наталія Картини соціального світу: концепти суспільства і суб'єкта дії в соціологічній теорії/Наталія Отрешко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Інститут соціології НАН, 2009,N № 1.-С.127-137
3.

Нельга Олександр Етнічний склад і етнічна структура суспільства: спроба уточнення понять/Олександр Нельга // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Інститут соціології НАН, 2009,N № 1.-С.115-126
4.

Лобанова А. С. Ценностные ориентации: концептуализация понятия в контексте социальных изменений/А. С. Лобанова, Н. П. Чутова // Грані. -Д.:Дніпропетровський нац. ун-т, Центр соц.-політ.досліджень, 2009,N № 3.-С.89-93
5.

Береговой В. И. Субъективное негативно-рефлексивное социологическое понятийное поле в качественных методах прогнозирования апогея военно-политического конфликта/В. И. Береговой // Грані. -Д.:Дніпропетровський нац. ун-т, Центр соц.-політ.досліджень, 2009,N № 4.-С.111-114
6.

Коваленко О. В. Проект "соціологістика": змістові модулі @ можливості інформаційного забезпечення й самофінансування/О. В. Коваленко // Грані. -Д.:Дніпропетровський нац. ун-т, Центр соц.-політ.досліджень, 2010,N № 1.-С.84-87
7.

Головаха Є. Альтернативний соціологічний словник/Євген Головаха // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Інститут соціології НАН, 2010,N № 4.-С.193-195
8.

Шадріна О. В. Латентність як соціально-політичний феномен/О. В. Шадріна // Грані. -Д.:Дніпропетровський нац. ун-т, Центр соц.-політ.досліджень, 2011,N № 5.-С.152-157
9.

Пипич О. Социальные круги в исследовании социальных сетей (толкование понятия и перспективы его применения)/О. Пипич // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Інститут соціології НАН, 2012,N № 4.-С.127-147
10.

Шульга О. Попередні зауваження щодо реінтерпретації поняття "символічний універсум"/О. Шульга // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Інститут соціології НАН, 2013,N № 4.-С.122-134
 1-10    11-20   21-30  
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)