Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=соціологічне дослідження<.>
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Пономаренко І. Ю., Ткач А., Федоренко П.
Назва : Виховна робота університеті очима студентів (за матеріалами соціологічного дослідження)
Місце публікування : Вісник куратора. - 2009. - № 40. - С. 3-7 (Шифр В24/2009/40)
Предметні рубрики: ДИИТ-- СТУДЕНТЫ
ДІІТ-- СТУДЕНТИ
Статьи студентов ДИИТа
Статті студентів ДІІТу
Примірники :АХЛ(1)
Вільні : АХЛ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Андрєєва Т. І. (доцент Школи охорони здоров'я Національного університету "Києво-Могилянська академія")
Назва : Кому лікарі в Україні рекомендують припинити куріння? Результати опитування населення 2005 року
Місце публікування : Грані: Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - Д.: Дніпропетровський нац. ун-т, Центр соц.-політ.досліджень, 2011. - № 1. - С. 131-136
Примітки : Бібліографія: С. 136 : 24 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК : 316:61
ББК : 60.561.6
Предметні рубрики: Соціологія
Социология
Анотація: В статті показана залежність між бажанням і спробою відмовитися від куріння з одного боку, і порадами від медичних працівників з приводу куріння - з іншого. Метою статті є з'ясування, чим характеризуються групи курців, які отримали хоча б мінімальну консультацію з приводу припинення куріння з боку медичних працівників, порівняно з тими, кого ніколи не запитували про куріння.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.431(5КИТ)-5/Н 11
Автор(и) : Ніє, Фанг-Пеі (співробітник кафедри харчового менеджменту; Університет Ванунг; м.Чунглі; Тайвань)
Назва : Вплив якості сервісу на ступінь задоволеності клієнтів у кейтерингу
Серія: Новини зарубіжної науки
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки: науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2012. - № 2. - С. 421-430: табл., рис.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовоюВ ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 65.431(5КИТ)-5
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Экономика общественного питания
Економіка громадського харчування
Географіч. рубрики: Тайвань
Анотація: Досліджено вплив якості сервісу на ступінь задоволенності клієнтів у кейтерінгу. Для цього: 1) проаналізовано ситуацію щодо якості сервісу та задоволеності клієнтів у кейтерінгу; 2) визначено вплив різних демографічних змінних на рівень сервісу та ступінь задоволеності клієнтів; 3) відстежено кореляції між якістю сервісу та задоволеністю клієнтів у кейтерингу. Інструментом дослідження стало опитування; об'єктом - фірма "Taiwan Tea Cuisine". Загальна кількість анкет - 500, повернено - 357. З них 39 є недійсними, процент відгуку - 63,6%. Результати дослідження показали, що якість сервісу позитивно корелюється з такими параметрами, як ціна продукту, ефективність сервісу та сприйняття цінності товару. Кореляції між якістю сервісу та загальною задоволеністю клієнтів різняться за кількома демографічними параметрами. Внесено пропозиції щодо розвитку індустрії кейтерингу та подальших досліджень.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.262.2(5ПАК)-5/А 40
Автор(и) : Акрам, Мухаммад (викладач; Комерційний коледж Хейлі Університету Пенджабу; м.Лахор; Пакистан), Раза, Алі, Фархан, Мухаммад
Назва : Критерії вибору банку студентами університетів : за даними Пакистану
Серія: Новини зарубіжної науки
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки: науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2012. - № 2. - С. 310-322: табл., рис.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовоюВ ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 65.262.2(5ПАК)-5 + 74.58(5ПАК)
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Банковская система
Банківська система
Высшее образование
Вища освіта
Географіч. рубрики: Пакистан
Анотація: Обгрунтовано, що для залучення нових клієнтів комерційними банкам необхідно розробляти відповідні маркетингові стратегії на основі певних критеріїв. Мета даної статті - визначити критерії, на основі яких студенти обирають банк для відкриття рахунку, виявити різницю у даних критеріях для студентів молодших та старших курсів, для студентів, які вже мають банківський рахунок, і тих, які його ніколи не мали, а також в залежності від статі. Проведено опитування 250 студентів Університету Пенджабу (Пакистан). Анкета складалася з 24 запитань, виділено 6 ключевих факторів. За результатами, студенти як молодших, так і старших курсів особливо важливими при виборі банку вважають: наявність мережі банкоматів; фінансові бонуси; тип та розташування банку; рівень сервісу; рекламу. Банкам рекомендовано враховувати дані критерії при виході на ринок університетських студентів. Дане дослідження є першою спробою виявити критерії вибору банку студентами університетів Пакістана.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.290-2/Х 98
Автор(и) : Хуанг, Шієнь-Пінь (доцент; Коледж морських технологій; м.Тайбей; Тайвань)
Назва : Вплив інноваційного менеджменту на ефективність управління
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки: науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2012. - № 6. - С. 475-485: табл., рис.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовоюВ ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 65.290-2
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Управление предприятием
Управління підприємством
Анотація: Головним інструментом дослідження є опитування, проведене серед керівників та персоналу високотехнологічного підприємства у складі технопарку. Загальна кількість анкет - 360; вірно заповненими повенено 307. За результатами аналізу даних можна зробити наступні висновки: 1) інноваційний менеджмент суттєво позитивно корелює з фінансовими показниками ефективності управління; 2) інноваційний менеджмент суттєво позитивно корелює з операційними показниками ефективності; 3) інноваційний менеджмент суттєво позитивно корелює з поведінкою складової управління; 4) кореляція між інноваційним менеджментом та ефективним управлінням багато в чому визначається демографічними змінами. Розроблено рекомендації для підприємств та для подальших досліджень.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 88.4(5ПАК)/А 90
Автор(и) : Асіф Хан, Мухаммад (доцент; Інститут наук та технологій Шахід Зульфікар Алі Бхутто; м.Ісламабад; Пакистан)
Назва : Емпіричне дослідження сприйняття етичної поведінки студентами вищих навчальних закладів Пакистану
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки: науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2012. - № 6. - С. 328-359: табл.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовоюВ ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 88.4(5ПАК) + 74.58(5ПАК)
Предметні рубрики: Психология
Психологія
Психология отдельных видов деятельности
Психологія окремих видів діяльності
Высшее образование
Вища освіта
Географіч. рубрики: Пакистан
Анотація: Емпірично досліджено студентське сприйняття етичної поведінки у вищих навчальних закладах Пакистану. Для збору первинної інформації проведено структуроване опитування 670 студентів. Результати дослідження показали, що ступінь толерантності студентів підвіщується у такій послідованості: списування, порушеня загальних правил університету; порушення комп'ютерної етики; використання у корисливих цілях. Жодної суттєвої різниці за всіма позиціями за змінними віку, статі, спеціалізації, кваліфікаційного рівня та року навчання не виявлено. Розроблено рекомендації для адміністрації університетів щодо відповідних політик закладів.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Калагін Ю. А. (доктор соціологічних наук; доцент, професор Харківського університету Повітряних Сил)
Назва : Сучасні вимоги до мети виховної роботи у ВВНЗ
Місце публікування : Грані: науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - Д.: Дніпропетровський нац. ун-т, Центр соц.-політ.досліджень, 2013. - № 2. - С. 104-107 (Шифр Г64/2013/2)
Примітки : Література : С.107 : 7 назв
УДК : 316.74:37
ББК : 60.561.9
Предметні рубрики: Соціологія
Социология
Анотація: Автор пропонує основні результати соціологічного дослідження, присвяченого вивченню соціальних проблем реформування Збройних сил України. Показуються результати дослідження відповідності змісту виховної роботи у ВВНЗ сучасним вимогам. Обгрунтовується н еобхідність зміни мети і змісту виховної роботи у ВВНЗ, відповідно до місця і ролі Збройних сил України в суспільстві, що змінилися.
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сяо, Ши-Вень (почесний професор кафедри промислового дизайну Національного університету Чонг-Кунг; м.Тайнань; Тайвань; доктор наук), Ло, Чі-Хун
Назва : Вплив дизайну упаковки товару на намір зробити повторну покупку
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки: Науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2013. - № 4. - С. 487-494: схем.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою.В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 65.422.5(5КИТ)в6-5
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Торговля отдельными видами товаров
Торгівля окремими видами товарів
Географіч. рубрики: Тайвань
Гаосюн
Анотація: Обґрунтовано, що високі технології сприяли вдосконаленню товарів і підвищенню конкурентоспроможності на ринку, тому багато компаній приділяють все більше уваги промисловому дизайну. Коли товари розрізняються мало, дизайн-ефективний спосіб виділення товару з групи аналогічних. З цієї причини підприємства приділяють більше уваги дизайну в процесі розробки продукту. Дизайн відіграє ключову роль у просуванні цінності і конкурентоспроможності продукції і підприємства. Для збору даних 260 анкет було розповсюджено серед клієнтів компанії Sunfar 3C у місті Гаосюн. Після перевірки 27 анкет визнано недійсними, було використано 233 екземпляри, рівень відгуку — 90%. У досліджені обговорено вплив дизайну упаковки товару і сприйманої цінності на намір зробити повторно покупку. Аналіз результатів показав, що покращення дизайну упаковки і підвищення наміру зробити повторну покупку підвищують сприйману цінність товару.
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 06/Л 89
Автор(и) : Вербицька У. Ю.
Назва : Архітектура багатоквартирного житла в історично сформованій забудові міста
Місце публікування : Вісн. нац. ун-ту "Львівська політехніка". - Львів, 2015. - № 816: Архітектура. - С. 64-71: табл., рис., фот. (Шифр 06/Л 89-437632)
Примітки : Бібліогр.: с. 70
УДК : 711:728
Предметні рубрики: Архітектура
Архитектура
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): житло--жилье--історично сформована забудова--исторически сложившаяся застройка--принципи формування--принципы формирования--типи житлових одиниць--типы жилых единиц--контингент споживачів--контингент потребителей--соціологічне дослідження--социологическое исследование
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 343.7
Автор(и) : Ющенко, Ляна Іванівна (журналіст журналу "Економіка. Фінанси. Право")
Назва : Огляд прес-конференції на тему "я не даю хабарі!"
Місце публікування : Економіка. Фінанси. Право: інформаційно-аналітичний журнал. - К, 2017. - № 12. - С. 51-52
Примітки : В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 343.7
ББК : 67.408.12
Предметні рубрики: Право
Економічні злочини
Экономические преступления
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): корупція--хабарі--соціологічне дослідження--практичні рекомендації--коррупция--взятки--социологическое исследование--практические рекомендации
Анотація: Розглянуті матеріали прес-конференції на тему? "Я не даю хабарі!". Надані висновки соціологічного опитування про хабарі в Україні та практичні рекомендації що робити якщо вимагають хабар.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)