Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=стоимость бренда<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Nieh F.-P. Correlations between brand equity, customer cognitive value, and customer loyalty/F. -P. Nieh, C. -Y. Pong // Актуальні проблеми економіки. -Київ:ВНЗ "Національна академія управління", 2012,N № 3.-С.425-435
2.

Окландер М. Технологія брендінгу страхової компанії/М. Окландер, Л. Новошинська, О. Чукурна // Економіст. -К, 2012,N № 11.-С.39-42
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)