Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=творческий уровень<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Заблоцька, Ольга (завідувач кафедри хімії Житомирського аграрного університету; кандидат педагогічних наук)
Назва : Концептуальна модель формування предметних компетенцій у студентів
Місце публікування : Шлях освіти: науково-методичний журнал / Зас.: Міністерство освіти України, Академія педагогічних наук України.: К., 2009. - № 4. - С. 23 - 28 (Шифр Ш55/2009/4)
Примітки : В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК : 74.580.2
Предметні рубрики: Організація освіти в Україні
Организация образования в Украине
Анотація: Запропонована концептуальна модель є одним їз можливих варіантів формування у студентів предметних компетенцій.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кизенко, Василь (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник; провідний науковий співробітник лабораторії дидактики Інституту педагогіки НАПН України), Трубачова, Дар'я
Назва : Реалізація діяльнісного підходу в навчанні студентів-філологів з різним рівнем коммунікативних здібностей
Місце публікування : Рідна школа: щомісячний науково-педагогічний журнал/ Орган Міністерства освіти і науки України. - Київ, 2014. - № 11. - С. 42-46
Примітки : Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 371
ББК : 74р
Предметні рубрики: Освіта. Педагогіка
Педагогічна освіта
Образование. Педагогика
Педагогическое образование
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вища професійна освіта--высшее профессиональное образование--студенти-філологи--студенты-филологи--навчання студентів-філологів--обучение студентов-филологов--діяльнісний підхід в навчанні--деятельностный подход в обучении--комунікативна діяльність--коммуникативная деятельность--способи комунікативної діяльності--способы коммуникативной деятельности--диференційоване навчання--дифференцированное обучение--рівні комунікативних здібностей--уровни коммуникативных способностей--творчий рівень--творческий уровень--продуктивний рівень--продуктивный уровень--достатній рівень--достаточный уровень--приклади комунікативних завдань--примеры коммуникативных занятий--майбутні вчителі іноземної мови--будущие учителя иностранных языков--проектувальні способи комунікативної діяльності--способы проектирования в коммуникативной деятельности--розподіл студентів за типологічними групами--распределение студентов по типологическим группам--власна комунікативна активність--собственная коммуникативная активность
Анотація: Розглядається проблема реалізації діяльнісного підходу в навчанні студентів-філологів, розкриваються можливості організації учіння майбутніх учителів іноземної мови на основі оволодіння комунікативними методами з урахуванням рівня розвитку їхніх комунікативних здібностей.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Возняк, Оксана (методист вищої категорії відділу організаційно-аналітичного забезпечення та контролю; співробітник)
Назва : Переваги та недоліки застосування опорних схем у навчальному процесі
Місце публікування : Вища школа: науково-практичне видання. - К.: Товариство "Знання" Україна КОО, 2017. - № 4. - С. 90-97: рис.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 371.3
ББК : 74.202
Предметні рубрики: Освіта. Педагогіка
Теорія і методика навчання
Образование. Педагогика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): опорні схеми--опорные схемы--навчальний процес--учебный процесс--етапи моделювання інформації--этапы моделирования информации--старшокласники--старшеклассники--загальноосвітня школа--общеобразовательная школа--мотивація навчання старшокласників--мотивация обучения стпршеклассников--рівні засвоєння інформації учнями--уровни усвоения информации учениками--репродуктивний рівень--репродуктивнй уровень--продуктивний рівень--продуктивный уровень--творчий рівень--творческий уровень
Анотація: Представлено порівняльний аналіз щодо роботи з опорними схемами в навчальному процесі. Охарактеризовано загальні етапи моделювання інформації у вигляді опорних схем і роботи з ними. Проаналізовано доцільність застосування опорних схем для старшокласників.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)