Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=творческий уровень<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
1.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Заблоцька, Ольга (завідувач кафедри хімії Житомирського аграрного університету; кандидат педагогічних наук)
Назва
: Концептуальна модель формування предметних компетенцій у студентів
Місце публікування
: Шлях освіти: науково-методичний журнал / Зас.: Міністерство освіти України, Академія педагогічних наук України.: К., 2009. - № 4. - С. 23 - 28 (Шифр Ш55/2009/4)
Примітки
: В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК
: 74.580.2
Предметні рубрики:
Організація освіти в Україні
Организация образования в Украине
Анотація:
Запропонована концептуальна модель є одним їз можливих варіантів формування у студентів предметних компетенцій.
Знайти схожі
2.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Кизенко, Василь (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник; провідний науковий співробітник лабораторії дидактики Інституту педагогіки НАПН України), Трубачова, Дар'я
Назва
: Реалізація діяльнісного підходу в навчанні студентів-філологів з різним рівнем коммунікативних здібностей
Місце публікування
: Рідна школа: щомісячний науково-педагогічний журнал/ Орган Міністерства освіти і науки України. - Київ, 2014. - № 11. - С. 42-46
Примітки
: Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
: 371
ББК
: 74р
Предметні рубрики:
Освіта. Педагогіка
Педагогічна освіта
Образование. Педагогика
Педагогическое образование
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): вища професійна освіта--высшее профессиональное образование--студенти-філологи--студенты-филологи--навчання студентів-філологів--обучение студентов-филологов--діяльнісний підхід в навчанні--деятельностный подход в обучении--комунікативна діяльність--коммуникативная деятельность--способи комунікативної діяльності--способы коммуникативной деятельности--диференційоване навчання--дифференцированное обучение--рівні комунікативних здібностей--уровни коммуникативных способностей--творчий рівень--
творческий уровень
--продуктивний рівень--продуктивный уровень--достатній рівень--достаточный уровень--приклади комунікативних завдань--примеры коммуникативных занятий--майбутні вчителі іноземної мови--будущие учителя иностранных языков--проектувальні способи комунікативної діяльності--способы проектирования в коммуникативной деятельности--розподіл студентів за типологічними групами--распределение студентов по типологическим группам--власна комунікативна активність--собственная коммуникативная активность
Анотація:
Розглядається проблема реалізації діяльнісного підходу в навчанні студентів-філологів, розкриваються можливості організації учіння майбутніх учителів іноземної мови на основі оволодіння комунікативними методами з урахуванням рівня розвитку їхніх комунікативних здібностей.
Знайти схожі
3.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Возняк, Оксана (методист вищої категорії відділу організаційно-аналітичного забезпечення та контролю; співробітник)
Назва
: Переваги та недоліки застосування опорних схем у навчальному процесі
Місце публікування
: Вища школа: науково-практичне видання. - К.: Товариство "Знання" Україна КОО, 2017. - № 4. - С. 90-97: рис.
Примітки
: Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
: 371.3
ББК
: 74.202
Предметні рубрики:
Освіта. Педагогіка
Теорія і методика навчання
Образование. Педагогика
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): опорні схеми--опорные схемы--навчальний процес--учебный процесс--етапи моделювання інформації--этапы моделирования информации--старшокласники--старшеклассники--загальноосвітня школа--общеобразовательная школа--мотивація навчання старшокласників--мотивация обучения стпршеклассников--рівні засвоєння інформації учнями--уровни усвоения информации учениками--репродуктивний рівень--репродуктивнй уровень--продуктивний рівень--продуктивный уровень--творчий рівень--
творческий уровень
Анотація:
Представлено порівняльний аналіз щодо роботи з опорними схемами в навчальному процесі. Охарактеризовано загальні етапи моделювання інформації у вигляді опорних схем і роботи з ними. Проаналізовано доцільність застосування опорних схем для старшокласників.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)