Пошуковий запит: <.>K=товарные рынки<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 13
Показані документи с 1 за 13 |
>1.
| Дащенко А. Методологія аналізу цінової політики конкурентів на товарному ринку/А. Дащенко // Економіст. -К., 2009,N № 12.-С.48-51
|
>2.
| Любаренко Т. І. Глобалізація брендів на світових товарних ринках/Т. І. Любаренко // Економіка. Фінанси. Право. -К., 2010,N № 11.-С.7-10
|
>3.
| Мазаракі А. Ринок споживчих товарів в Україні: посткризові тенденції/А. Мазаракі, В. Лагутін // Економіка України. -К., 2011,N № 9.-С.17-26
|
>4.
| Венцковський Д. Ю. Сучасний стан і пріоритети розвитку внутрішнього товарного ринку України/Д. Ю. Венцковський // Вісник Академії митної служби України. Серія: "Економіка". -Дніпропетровськ:АМСУ, 2011,N № 2.-С.125-132
|
>5.
| Гриценко О. Модель впливу основних чинників на сукупний обсяг реалізації на ринку/О. Гриценко, Ю. Рак // Банківська справа. -Київ, 2012,N № 2.-С.28-42
|
>6.
| Власюк О.С. Виклики та загрози фінансовій безпеці України на середньострокову перспективу/О. С. Власюк // Фінанси України. -К, 2012,N № 5.-С.3-13
|
>7.
| Геселева Н.В. Інструментарій регулювання економічного зростання на засадах макроекономічної рівноваги/Н. В. Геселева // Актуальні проблеми економіки. -Київ:ВНЗ "Національна академія управління", 2013,N № 5.-С.32-37
|
>8.
| Стасіневич С.А. Біржовий товарний ринок України/С. А. Стасіневич // Формування ринкових відносин в Україні. -Київ, 2013,N № 3.-С.32-35
|
>9.
| Зозульов О. Економічні логіки маркетингових дій/О. Зозульов // Маркетинг в Україні. -Київ, 2012,N № 5.-С.57-61
|
>10.
| Чумак Н. В. Концептуалізація антимонопольного регулювання товарних ринків у відкритій економіці/Н. В. Чумак // Економіка. Фінанси. Право. -К, 2016,N № 4.-С.21-23
|
>11.
| Данніков О. Формування системи антикризових заходів як каталізатора розвитку вітчизняного товарного ринку/О. Данніков, С. В. Петухов // Формування ринкових відносин в Україні. -Київ, 2016,N № 7/8, № 8.-С.20-27
|
>12.
| Antonowicz M. Logistics in Poland - synthetic overview of current state and prospects/M. Antonowicz // Вісник національного університету "Львівська політехніка". -Львів, 2014. т.№ 811:Логістика.-С.3-10
|
>13.
| Чень Ж.-М. Конкурентне ціноутворення та можливості повторного використання у виробництві оригінальних продуктів та продуктів-копій/Ж. -М. Чень, Ю. -Т. Хсу // Актуальні проблеми економіки. -Київ:ВНЗ "Національна академія управління", 2017,N № 7.-С.169-187
|
|