Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=товарные рынки<.>
Загальна кількість знайдених документів : 13
Показані документи с 1 за 13
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дащенко А.
Назва : Методологія аналізу цінової політики конкурентів на товарному ринку
Місце публікування : Економіст: науково-практичний журнал/ Засновник: фірма "Колегіум". - К., 2009. - № 12. - С. 48-51: табл., рис. (Шифр Е30/2009/12)
Примітки : В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК : 658
ББК : 65.291
Предметні рубрики: Економіка
Економіка підприємства, 2008-2009 рр.
Экономика
Экономика предприятия
Географіч. рубрики: Україна
Анотація: Процес ціноутворення широко висвітлено в науковій літературі, але, як правило, детально розглянута лише витратна частина. При цьому факторам кон'юктури ринку, їх динаміці і змінам приділено значно менше уваги. В статті розглянуто використання наукового інструментарію для аналізу цінової політики конкурентів на прикладі підприємств харчової промисловості України.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Любаренко, Тетяна Іванівна (аспірант Київського національного університету ім. Т. Шевченка)
Назва : Глобалізація брендів на світових товарних ринках
Місце публікування : Економіка. Фінанси. Право: інформаційно-аналітичний журнал. - К., 2010. - № 11. - С. 7-10: табл., рис. (Шифр Е3/2010/11)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
УДК : 339. 138
ББК : 65.291.3
Предметні рубрики: Економіка
Маркетинг
Экономика
Маркетинг
Анотація: Розглянуто фактори глобалізації брендів, що безпосередньо впливають на репутацію компаній на світових товарних ринках в умовах активної конкурентної боротьби.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мазаракі А. (доктор економічних наук, професор), Лагутін В.
Назва : Ринок споживчих товарів в Україні: посткризові тенденції
Місце публікування : Економіка України: щомісячний політико-економічний журнал на російській та українській мовах/ Держком УРСР по економіці и АH УРСР. - К., 2011. - № 9. - С. 17-26: табл., рис. (Шифр Е2/2011/9)
Примітки : Библиогр. в сносках
УДК : 339.1/.5
ББК : 65.42
Предметні рубрики: Економіка
Економіка торгівлі, 2004-2010 рр.
Экономика
Экономика торговли, 2004-2010 гг.
Географіч. рубрики: Україна
Украина
Анотація: Проаналізовано тенденції функціонування внутрішнього ринку споживчих товарів у посткризовий період. Визначено шляхи подолання кризових явищ і стабілізації вітчизняних товарних ринків. Обгрунтовано вплив розвитку оптової торгівлі й оптимізації товарних запасів на стан економічної конкуренції у цій сфері.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.9(4Укр)-96
Автор(и) : Венцковський Д. Ю. (кандидат економічних наук; провідний науковий співробітник відділу міжнародних фінансів та фінансової безпеки відділення розвитку та конкурентоспроможності фінансового сектора ДННУ "Академія фінансового управління")
Назва : Сучасний стан і пріоритети розвитку внутрішнього товарного ринку України
Місце публікування : Вісник Академії митної служби України. Серія: "Економіка": науковий журнал/ Гол. ред. Ю. Є. Петруня. - Дніпропетровськ: АМСУ, 2011. - № 2. - С. 125-132: рис. (Шифр В28/2011/2)
Примітки : В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 65.9(4Укр)-96
Предметні рубрики: Економіка України
Экономика Украины
Географіч. рубрики: Україна
Украина
Анотація: Досліджено сучасний стан внутрішнього товарного ринку України, ключові проблеми та перешкоди розвитку національних виробників. Систематизовано механізм та інструменти захисту і стимулювання внутрішнього ринку в умовах членства України в СОТ. Визначено ключові пріоритети розвитку вітчизняного внутрішнього ринку.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 336
Автор(и) : Гриценко, Олена (кандидат економічних наук; професор ), Рак, Юлія
Назва : Модель впливу основних чинників на сукупний обсяг реалізації на ринку
Місце публікування : Банківська справа. - Київ, 2012. - № 2. - С. 28-42: ил. - ISSN 1605-2005. - ISSN 1605-2005
Примітки : В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 336
ББК : 65.26
Предметні рубрики: Економіка
Фінанси в цілому
Экономика
Финансы в целом
Анотація: Присвячено розробці економетричної моделі, що відображае взаємозв'язок сукупного обсягу реалізації консалтингових послуг на ринку та основних чинників впливу на його величину. Побудована модель відображає взаємозалежність обсягу ринку від тенденцій, які сьогодні спостерігаються на ринку консалтингових послуг України.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Власюк О.С. (доктор економічних наук; професор)
Назва : Виклики та загрози фінансовій безпеці України на середньострокову перспективу
Місце публікування : Фінанси України: науково-теоретичний та інформаційно-практичний журнал / Міністерство фінансів України. - К, 2012. - № 5. - С. 3-13: рис. (Шифр Ф4/2012/5)
Примітки : Библиогр.: в сносках
УДК : 336.0/.5
ББК : 65.261
Предметні рубрики: Економіка
Фінансова система, 2004-2012 рр.
Экономика
Финансовая система, 2004-2012 гг.
Географіч. рубрики: Україна
Украина
Анотація: Досліджено середньострокові ризики глобального фінансового сектору, які актуалізують загрози для національних фінансових систем. Визначено магістральні напрями забезпечення фінансової стійкості, диверсифікації фінансових ризиків та можливості підтримання соціально-економічної динаміки для країн світу загалом і України зокрема.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.012.2(4УКР)в7
Автор(и) : Геселева, Наталія Валеріївна (доцент кафедри економічної кібернетики Київського національного університету технологій та дизайну; м.Київ; Україна; кандидат економічних наук; доцент)
Назва : Інструментарій регулювання економічного зростання на засадах макроекономічної рівноваги
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки: Науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2013. - № 5. - С. 32-37: іл.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 65.012.2(4УКР)в7
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Общественное воспроизводство
Суспільне відтворення
Географіч. рубрики: Украина
Україна
Анотація: Досліджено моделі короткострокової економічної рівноваги та можливості їх використання при дослідженні ефективності економічної політики держави. Побудовано модель Хікса-Хансена на основі статистичних даних економіки України та здійснено прогноз рівня ВВП за допомогою економетричного пакету EViews.
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.422(4УКР)-05
Автор(и) : Стасіневич С.А. (кандидат економічних наук; доцент Національного університету біоресурсів і природокористування України)
Назва : Біржовий товарний ринок України : динаміка, структура, сучасні проблеми
Серія: Макроекономічні аспекти сучасної економіки
Місце публікування : Формування ринкових відносин в Україні: Збірник наукових праць/ Науково-дослідний економіч. ін.-т Мін.-ва економіки та з питань європ. інтеграції Укр. - Київ, 2013. - № 3. - С. 32-35: табл., граф.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 65.422(4УКР)-05
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Экономика внутренней торговли
Економіка внутрішньої торгівлі
Географіч. рубрики: Україна
Украина
Анотація: Наведені основні результати розвитку біржового товарного ринку України, зокрема його структурних перебудов, та окреслені головні сучасні проблеми його функціонування.
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 339.138
Автор(и) : Зозульов, Олександр (кандидат економічних наук; доцент)
Назва : Економічні логіки маркетингових дій
Місце публікування : Маркетинг в Україні. - Київ, 2012. - № 5. - С. 57-61: ил. - ISSN 1606-3732 (Шифр М26/2012/5). - ISSN 1606-3732
Примітки : Бібліогр.: с. 61
УДК : 339.138
ББК : 65.291.3
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Маркетинг
Анотація: Запропоновано комплекс економічних логік маркетингових дій підприємств на різних стадіях формуванння ринку для прийняття управлінських рішень задля визначення основних напрямів зосередження їх маркетингових зусиль.
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.050
Автор(и) : Чумак, Надія Віталіївна (аспірант)
Назва : Концептуалізація антимонопольного регулювання товарних ринків у відкритій економіці
Місце публікування : Економіка. Фінанси. Право: інформаційно-аналітичний журнал. - К, 2016. - № 4. - С. 21-23: фот.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 65.050
Предметні рубрики: Економіка
Управління економікою
Экономика
Управление экономикой
Географіч. рубрики: Україна
Украина
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): антимонопольне регулювання товарних ринків--антимонопольна політика--товарні ринки--монополізація економіки--антимонопольное регулирование товарных рынков--антимонопольная политика--товарные рынки--монополизация экономики
Анотація: Розглянуте антимонопольне регулювання товарних ринків у відкритій економіці. Досліджено, що формування ефективної системи ринкових відносин перш за все передбачає створення в державі необхідних і достатніх умов для розвитку конкурентоспроможного середовища. Констатовано, що монополія ринку і ринок вільної конкуренції нерозривно пов'язані між собою. Збалансувати їх вплив на розвиток національної економіки можливо тільки за умови наявності дієвого антимонопольного регулювання. Окреслено проблематику антимонопольного регулювання товарних ринків у відкритій економіці на напрями їх вирішення.
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Данніков, Олег (кандидат економічних наук; доцент; докторант кафедри маркетингу ДВНЗ "Київський національний економічний університет ім. В. Гетьмана"), Петухов С.В.
Назва : Формування системи антикризових заходів як каталізатора розвитку вітчизняного товарного ринку
Місце публікування : Формування ринкових відносин в Україні: Збірник наукових праць/ Науково-дослідний економіч. ін.-т Мін.-ва економіки та з питань європ. інтеграції Укр. - Київ, 2016. - № 7/8, № 8. - С. 20-27: табл., граф.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 339:338.124.4:332.021.8
ББК : 65.422.5(4УКР)г-97
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Торговля отдельными видами товаров, 2003-2015 гг.
Торгівля окремими видами товарів, 2003-2015 рр.
Географіч. рубрики: Украина
Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): антикризисные меры--антикризові заходи--бегство капитала--втеча капіталу--теория антикризисного управления--теорія антикризового управління--глобализация--глобалізація--деиндустриализация--індустрліалізація--депопуляция--депопуляція--конкурентные преимущества--конкурентні переваги--корпоративная социальная ответственность--корпоративна соціальна відповідальність--макроэкономические показатели--макроекономічні показники--маркетинговые стратегии--маркетингові стратегії--научный потенциал--науковий потенціал--покупательная способность--купівельна спроможність--политические кризисы--політичні кризи--потребительский спрос--споживчий попит--потребление--споживання--научный потенциал--науковий потенціал--рынки сбыта--ринки збуту--социально-экономическое развитие--соціально-економічний розвиток--социальные кризисы--соціальні кризи--соціальні кризи--статистическая динамика--статистична динаміка--стратегии развития--стратгеії розвитку--сырьевой тип аграрной экономики--сировинний тип аграрної економіки--товарные рынки--товарні ринки--факторы ситуационного влияния--фактори ситуативного впливу--финансово-экономические кризисы--фінансово-економічні кризи--экономические депрессии--економічні депресії
Анотація: Метою дослідження є розробка методології вивчення глобалізації бізнесу в цілому, а також окремих її аспектів, пов'язаних з інформаційно-комунікативними проблемами вітчизняного бізнесу, на тлі посилення кризових явищ в економіці країни. Формування системи антикризових заходів як каталізатора розвитку товарного ринку в умовах глобалізації вітчизняного бізнесу. Предметом дослідження виступають методично-прикладні питання діагностики товарного ринку та аналізу макроекономічних показників щодо масштабу впливу кризових явищ на економіку України. Об'єктом дослідження є процес уточнення стратегічного напряму маркетингової діяльності суб'єктів господарювання працюючих на вітчизняному та глобальних товарних ринках з урахуванням особливостей підвищеного ризику.
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 06/Л 89
Автор(и) : Antonowicz M.
Назва : Logistics in Poland - synthetic overview of current state and prospects
Місце публікування : Вісник національного університету "Львівська політехніка". - Львів, 2014. - № 811: Логістика. - С. 3-10 (Шифр 06/Л 89-477786)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
УДК : 656.2:65.012.34(438)
Предметні рубрики: Логістика
Логистика
Транспортна логістика
Транспортная логистика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): транспортна логістика--транспортная логистика--інтермодальний транспорт--интермодальный транспорт--глобалізація--глобализация--товарні ринки--товарные рынки--дистрибуція--дистрибуция
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.23в7
Автор(и) : Чень, Жень-Мінь (PhD (менеджмент); викладач Інституту промислового менеджменту Коледжу менеджменту Національного Центрального університету; м.Тайвань; Тайвань), Хсу, Ю-Тінь
Назва : Конкурентне ціноутворення та можливості повторного використання у виробництві оригінальних продуктів та продуктів-копій
Серія: Математичні методи, моделі та інформаційні технології в економіці
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки: Науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2017. - № 7. - С. 169-187: табл., граф., схем.
Примітки : Стання англійською мовою. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 519.876.5 + 577
ББК : 65.23в7 + 65.011.3г
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Методология экономического моделирования
Методологія економічного моделювання
Теория конкуренции
Теорія конкуренції
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): конкурентное ценообразование--конкурентне ціноутворення--модель салопа--оригинальные производители--оригінальні виробники--повторное производство--повторне виробництво--прибыльность производства--прибутковість виробництва--производство товаров-копий--виробництво товарів-копій--товарные рынки--товарні ринки--салопа модель--финансы торговли--фінанси торгівлі--экономическое поведение--економічна поведінка
Анотація: Досліджено питання повторного використання власної розробки, а також проблема пов’язаного з таким виробництвом ціноутворення на прикладі ситуацій, коли виробник оригінального технічного продукту конкурує на ринку з виробником товару-копії. Модель Салопа використана для демонстрації конкуренції в контексті переваг виробників при виборі оригінального продукту або копії, виробленої оригінальним виробником, або копії, виробленої імітатором. Виявлено умови, за яких оригінальний виробник зробить вибір на користь виробництва не лише оригінальних розробок, але й копій. Доведено, що оптимальне співвідношення оригінальних товарів та товарів-копій значно залежить від повернення інвестицій в розробку, а також від кількості покупців. Також доведено, що виробництво копій власного ж продукту далеко не завжди може призвести до підвищення прибутку, що може бути частково пояснене тим, що клієнти часто оцінюють копію нижче, навіть за умови, що вона було вироблена оригінальним виробником.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)