Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (5)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=торгові марки<.>
Загальна кількість знайдених документів : 39
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-39 
1.

Овсяннікова Ю. Огляд "топових" автомобілів і автосалонів/Ю. Овсяннікова // Маркетинг в Україні. -К., 2011,N № 2.-С.64-67
2.

Пустотін В. Кількісні показники сили бренду/В. Пустотін // Маркетинг в Україні. -К., 2011,N № 2.-С.35-36
3.

Андрощук Г. Війни брендів: Adidas vs Puma/Г. Андрощук // Інтелектуальна власність в Україні, 2016,N № 7.-С.39-43
4.

Олейник Е. С. Завоевание зарубежных рынков (упаковка и вопросы права интеллектуальной собственности)/Е. С. Олейник // Упаковка. -Київ, 2016,N № 1.-С.19-23
5.

У Фінляндії відбулася п'ятдесят шоста міжнродна зусріч ICANN // Інтелектуальна власність в Україні, 2016,N № 7.-С.71
6.

Арбітражний суд в США заборонив UMH Group використовувати бренд Forbes // Інтелектуальна власність в Україні, 2016,N № 4.-С.72
7.

Колієва І. А. Роль реклами у формуванні жіночої сексуальності/І. А. Колієва // Сучасна сім'я: проблеми та перспективи. -Дніпропетровськ, 2015.-С.23-24
8.

За результатами роботи Апеляційної палати державної служби інтелектуальної власності України // Інтелектуальна власність в Україні, 2015,N № 1.-С.52-59
9.

Андрощук Г. Інститут географічних зазначень у розвитку економіки: стан, проблеми, перспективи/Г. Андрощук, А. Афян // Інтелектуальна власність в Україні, 2015,N № 1.-С.29-41
10.

Про вичерпання прав // Інтелектуальна власність в Україні, 2015,N № 6.-С.70
 1-10    11-20   21-30   31-39 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)