Пошуковий запит: <.>K=торгові марки<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 39
Показані документи с 1 за 10 |
|
1.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : 339.138
Автор(и) : Овсяннікова Ю.
Назва : Огляд "топових" автомобілів і автосалонів
Місце публікування : Маркетинг в Україні. - К., 2011. - № 2. - С. 64-67: ил. - ISSN 1606-3732 (Шифр maru/2011/2). - ISSN 1606-3732 Примітки : В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК : 339.138 ББК : 65.291.3 Предметні рубрики: Економіка Маркетинг Экономика Маркетинг Анотація: Огляд сучасного ринку автомобілів.
Знайти схожі
|
2.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : 339.138
Автор(и) : Пустотін В. (директор бренд-консалтингової компанії "Слідопит")
Назва : Кількісні показники сили бренду
Місце публікування : Маркетинг в Україні. - К., 2011. - № 2. - С. 35-36: ил. - ISSN 1606-3732 (Шифр maru/2011/2). - ISSN 1606-3732 Примітки : В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК : 339.138 ББК : 65.291.3 Предметні рубрики: Економіка Маркетинг Маркетинг Анотація: Викладені показники, наявність яких свідчить про зміну торгової марки на бренд.
Знайти схожі
|
3.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Андрощук, Геннадій (завідувач лабораторії правового забезпечення розвитку науки і технологій НДІ ІВ НАПрН України; кандидат економічних наук і технологій; м. Київ)
Назва : Війни брендів: Adidas vs Puma
Місце публікування : Інтелектуальна власність в Україні. - 2016. - № 7. - С. 39-43. - ISSN 1608-6422 (Шифр И5/2016/7). - ISSN 1608-6422
УДК : 347.77 Предметні рубрики: Інтелектуальна власність Интеллектуальная собственность Географіч. рубрики: Німеччина Германия Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтелектуальна власність--интеллектуальная собственность--торгові марки--торговые марки--спортивний одяг--спортивная одежда--аксесуари--аксессуары--adidas--puma--конкуренція--конкуренция--сімейний бізнес--семейный бизнес--війна брендів--война брендов--спортивні змагання--спортивные соревнования--футбольні бутси--футбольные бутсы--інноваційне взуття--инновационная обувь Анотація: Статтю присвячено історії двох добре знаних нами торгових марок виробників спортивного одягу та аксесуарів компаній Adidas і Puma.
Знайти схожі
|
4.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Олейник Е. С., Слабко Т. А.
Назва : Завоевание зарубежных рынков (упаковка и вопросы права интеллектуальной собственности)
Місце публікування : Упаковка. - Київ, 2016. - № 1. - С. 19-23: рис. Примітки : В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 347.77/.78 ББК : 67.404.3 Предметні рубрики: Право Правова охорона інтелектуальної власності Правовая охрана интеллектуальной собственности Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркування продукції--маркировка продукции--об'єкти авторських прав--объекты авторских прав--упаковка продукції--упаковка продукции--немайнові права інтелектуальної власності--неимущественные права интеллектуальной собственности--малюнки на упаковці--рисунки на упаковке--фотографії на упаковці--фотографии на упаковке--персонажі аудіовізуальних творів--персонажи аудиовизуальных произведений--зображення фізичних осіб на упаковці--изображение физических лиц на упаковке--зображення предметів мистецтва--изображение предметов искусства на упаковке--об'єкти промислової власності--объекты промышленной собственности--торгові марки--торговые марки--товарні знаки--товарные знаки--промислові зразки--промышленные образцы--митні реєстри об'єктів права інтелектуальної власності--таможенные реестры объектов права интеллектуальной собственности--експорт продукції--экспорт продукции Анотація: Для завоевания рынка огромное значение имеет визуальный эффект, а именно - в какой упаковке представлена продукция. Решение об экспорте товара - это бизнес-решение, основанное на результатах глобальных исследований и работы маркетологов и бренд-менеджеров, разрабатывающих стратегии, направленные на продвижение товара. При разработке маркетинговых стратегий выхода на внешние рынки часто не учитывается ряд правовых вопросов, связанных с минимальными требованиями национального законодательства к маркировке продукции, соблюдением норм конкурентного права. Чаще всего должное внимание не уделяется оценке рисков, связанных с выходом нового товара с точки зрения прав интеллектуальной собственности. В статье даны ответе на вопросы: чем такое отношение к вопросам интеллектуальной собственности может обернуться для компании-производителя экспортируемой продукции? Что необходимо учитывать для минимизации рисков выхода на рынок с точки зрения прав интеллектуальной собственности? Какие объекты прав интеллектуальной собственности может включать упаковка товаров и на что необходимо обращать внимание при разработке дизайна упаковки?
Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Упаковка_2016_1\5.pdf Знайти схожі
|
5.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Назва : У Фінляндії відбулася п'ятдесят шоста міжнродна зусріч ICANN
Місце публікування : Інтелектуальна власність в Україні. - 2016. - № 7. - С. 71. - ISSN 1608-6422 (Шифр И5/2016/7). - ISSN 1608-6422
УДК : 347.77 Предметні рубрики: Інтелектуальна власність Интеллектуальная собственность Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтелектуальна власність--интеллектуальная собственность--торгові марки--торговые марки--домени--домены--registration directory service--реєстраційні угоди--регистрационные соглашения--географічні домени--географические домены Анотація: Розглядаються питання, які мають стосунок до власників торгових марок, а також операторів реєстрів нових загальних доменів верхнього рівня
Знайти схожі
|
6.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Назва : Арбітражний суд в США заборонив UMH Group використовувати бренд Forbes
Серія: Факти і події
Місце публікування : Інтелектуальна власність в Україні. - 2016. - № 4. - С. 72. - ISSN 1608-6422 (Шифр И5/2016/4). - ISSN 1608-6422 Примітки : В електронній формі (к. 263)
УДК : 347.77 Предметні рубрики: Інтелектуальна власність Интеллектуальная собственность Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтелектуальна власність--интеллектуальная собственность--торгові марки--торговые марки--forbes Анотація: Про заборону "Українському Медіа холдінгу" використовувати торгову марку видання Forbes.
Знайти схожі
|
7.
|
Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник) Шифр видання : 31/С 91
Автор(и) : Колієва І. А.
Назва : Роль реклами у формуванні жіночої сексуальності
Місце публікування : Сучасна сім'я: проблеми та перспективи: тези міжнар. наук.-практ. конф. (Дніпропетровськ, 7 квіт. 2015 р.)/ М-во освіти і науки України, Департамент фіз. культури і спорту, сімї та молоді Дніпропетр. облдержадмін., Дніпропетр. нац. ун-т залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна, Укртрансакад. - Дніпропетровськ, 2015. - С. 23-24 (Шифр 31/С 91-339304)
УДК : 659.117:613.88-055.2 Предметні рубрики: Реклама Гендер Ключові слова (''Вільн.індекс.''): праці дііту--труды диита--кфп--торгові марки--торговые марки--реклама--засоби масової інформації--средства массовой информации--сексуальність--сексуальность
Знайти схожі
|
8.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Назва : За результатами роботи Апеляційної палати державної служби інтелектуальної власності України
Місце публікування : Інтелектуальна власність в Україні. - 2015. - № 1. - С. 52-59. - ISSN 1608-6422 (Шифр И5/2015/1). - ISSN 1608-6422 Примітки : В електронній формі (к. 263)
УДК : 347.77(477) Предметні рубрики: Інтелектуальна власність Интеллектуальная собственность Географіч. рубрики: Україна Украина Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтелектуальна власність--интеллектуальная собственность--реєстрація знаків--регистрация знаков--торгові марки--торговые марки--брусничний лист--брусничный лист--правова охорона--правовая охрана--лікарські рослини--лекарственные растения--словесні позначення--словесные обозначения--комбіновані позначення--комбинированные обозначения Анотація: Щодо реєстрації знаків для товарів і послуг «Брусничний лист» та «BAKER».
Знайти схожі
|
9.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Андрощук, Геннадій (завідувач лабораторії правового забезпечення розвитку науки і технологій НДІ ІВ НАПрН України; кандидат економічних наук; доцент), Афян, Артем
Назва : Інститут географічних зазначень у розвитку економіки: стан, проблеми, перспективи
Місце публікування : Інтелектуальна власність в Україні. - 2015. - № 1. - С. 29-41: табл. - ISSN 1608-6422 (Шифр И5/2015/1). - ISSN 1608-6422 Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В електронній формі (к. 263)
УДК : 347.77 Предметні рубрики: Інтелектуальна власність Интеллектуальная собственность Географіч. рубрики: Україна Украина США Європа Европа Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтелектуальна власність--интеллектуальная собственность--географічне зазначення--географическое указание--правова охорона--правовая охрана--сертифікаційні знаки--сертификационные знаки--торгові марки--торговые марки--приватне право--частное право--публічне право--публичное право Анотація: У статті розглянуто географічне зазначення як у правову категорію і економіко-правовий інститут в Європейському Союзі, США та Україні. Дається аналіз положень угоди про асоціацію між Україною та ЄС, що стосуються інституту географічних зазначень: їх правове та економічне значення, негативні тенденції, економічні наслідки та шляхи подолання.
Знайти схожі
|
10.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Назва : Про вичерпання прав
Місце публікування : Інтелектуальна власність в Україні. - 2015. - № 6. - С. 70. - ISSN 1608-6422 (Шифр И5/2015/6). - ISSN 1608-6422
УДК : 347.772 Предметні рубрики: Інтелектуальна власність Интеллектуальная собственность Торговельні марки Торговые марки Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтелектуальна власність--интеллектуальная собственность--товарні знаки--товарные знаки--торгові марки--торговые марки--міжнародні принципи--международные принципы--імпорт--импорт--імпортери--импортеры Анотація: У статті розглядається рішення Уряду Росії про перехід на міжнародні принципи вичерпання прав на торгову марку, іншими словами, будують втрачені права офіційних дистриб'юторів на єкслюзивних продаж товарів та послуг.
Знайти схожі
|
|
|