Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (1)Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=туристические предприятия<.>
Загальна кількість знайдених документів : 27
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-27 
1.

Гуменюк В. В. Чинники сезонності в управлінні фінансовим забезпеченням туристичних підприємств/В. В. Гуменюк // Фінанси України:К., 2008,N № 8.-С.74-81
2.

Козловська М. В. Механізми управління трансформацією туристичних підприємств/М. В. Козловська // Формування ринкових відносин в Україні. -Київ, 2012,N № 2.-С.139-142
3.

Балашова Р.І. Концептуальні підходи до економічного розвитку туристичних підприємств /Р. І. Балашова // Актуальні проблеми економіки. -Київ:ВНЗ "Національна академія управління", 2012,N № 2.-С.110-117
4.

Івашина Є.М. Особливості організації обліку в туристичній діяльності/Є. М. Івашина, М. П. Білан // Формування ринкових відносин в Україні. -Київ, 2012,N № 6.-С.217-219
5.

Іванова З.О. Теоретичні основи контролінгу в управління туристичними підприємствами в умовах сучасного господарювання/З. О. Іванова // Формування ринкових відносин в Україні. -Київ, 2012,N № 12.-С.137-139
6.

Габа М.І. Чинники впливу на діяльність підприємств зеленого туризму Карпатського регіону/М. І. Габа // Актуальні проблеми економіки. -Київ:ВНЗ "Національна академія управління", 2013,N № 1.-С.88-92
7.

Михайліченко Г. І. Методологічні основи оцінювання інноваційного потенціалу туристичного підприємства/Г. І. Михайліченко // Економічний часопис-XXI. -К., 2013,N № 1/2.-С.80-83
8.

Кифяк В. Ф. Туристична привабливість Карпатського регіону як один з основних чинників розвитку в'їздного туризму/В. Ф. Кифяк // Формування ринкових відносин в Україні. -Київ, 2013,N № 1.-С.52-56
9.

Кулік А.В. Методичні засади діагностування фази конкурентостійкості підприємства туризму/А. В. Кулік // Формування ринкових відносин в Україні. -Київ, 2013,N № 4.-С.79-87
10.

Братюк В.П. Удосконалення маркетингового забезпечення реалізації державної політики розвитку туризму/В. П. Братюк // Актуальні проблеми економіки. -Київ:ВНЗ "Національна академія управління", 2013,N № 7.-С.50-58
 1-10    11-20   21-27 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)